Gå til innhold

Sooooolas lille dagbok........ =)

Gjest sola

Anbefalte innlegg

Heisann Sola!

Ble litt nysgjerrig på dagboka di jeg, og vips, her er jeg..... :D Kjempekoselig å lese i den.

Visst er KG godt å ha når man egentlig skulle ha gjort noe annet. Det har jeg erfart så alt for mange ganger....Det er ikke sjelden gjøremål blir utsatt på grunn av KG. Men det er jo så mange koselige folk her inne. Blir helt overveldet jeg altså. Og så er det så gøy å bli kjent med flere synes jeg............Er jo hypersosial, så det er skjønt å ha så mange "rundt" seg. Og så dagbøkene da.....jeg er iallefall avhengig av dagboka mi, og er inne på den mange mange ganger om dagen.... :sjarmor:

Koselig at dere prøver å bli gravide da. Selv grøsser jeg ved tanken, men synes det er trivelig for andre..... Får krysse fingre og tær for st det går bra da....

Håper på å bli bedre kjent med deg.

Masse hilsener.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for koselig hilsen Monja, alltid koselig med besøk i dagboka :kgsmil:

he he.. det er så sant som det er sagt det at mange gjøremål blir utsatt på grunn av kg ja.. aldri kjedelig å besøke kg.. man må jo liksom innom for å se om det har kommet noen nye innlegg i løpet av den tiden man klarer å slå av dataen og gjøre noe fornuftig... :ler:

nå skal jeg bare surfe bitte litt til og så skal jeg prøøøøøve å skrive ferdig ei oppgave jeg burde ha blitt ferdig med i dag..... :wink:

håper å bli bedre kjent med deg og monja :kgsmil:

:kgsmil: sola :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sola...

Sniker meg inn å leser dagboka di jeg også.. Lykke til med valg av studier... Vi studenter har det egentlig fint, bortsett fra i eksamenstidene når det er litt stressende da men... :ler:

Koselig dagbok forresten.....

Ha en fin kveld.

Klem fra Skusla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker for hilsningen skusla :D kjempe koselig :D

ja du har rett i at vi studenter har det ganske bra.. men når det nærmer seg eksamen da blir alt bare stress synes jeg... men sånn er det jo bare :wink: selv jobber jeg en del ved siden av ,men prøver å trappe ned nå når det nærmer seg eksamen, og er på utkikk etter en ny deltidsjobb, og da skal jeg tilbake til enten jobb i barnehage eller skole, det er iallefall helt sikkert for jeg blir snart gal av å jobbe skiftordning :-?

*nå skal en sliten sola snart finne senga si... så det blir nok ikke mer studier i dag................* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sola!

Tusen takk for hyggelig besøk i dagboka mi. Håper du kommer tilbake flere ganger jeg :D Er så glad i besøk skjønner du.... :D

Nå må du være flink til å lese idag da.... :fy: (dagens moralpreken fra dette holdet)

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen... Nå har jeg akkurat rulla meg ut av køya, og tenkte å stikke innom KG en tur... Jippii, det er alltid så koselig.

Å siden du ligger sammen med min bokstav, så gikk jeg til deg først ( etter å ha vært innom min egen... :ler: )

Tusen takk for hilsen i boka mi, koselig at der kom enda en sol å skinte litt, for her kom litt snø i går skjønner du..... :-?

Å jeg vil ha vååår.

Prøver å bli gravid ?? D gjør vi også.. men det tar sin tiiiiid..... Å du har rett i at det hjelper lite å stresse, da kommer det som regel ingen baby av det.....

Lykke til hvertfall...... :Nikke:

Litt vanskelig å komme seg vekk fra KG syntes jeg.... Hehe, alt er så morsomt her...

Vel vel, kom gjerne innom boka mi igjen å SKINN...... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei :kgsmil:

takk for hilsninger Monja og skusla :kgsmil: kjempe koselig :kgsmil:

hadde nok trengt å sett den moralprekenen fra deg litt før på dagen jeg monja så kanskje jeg hadde fått gjort noe fornuftig i dag og :ler: jeg trenger sånne moralprekener av og til jeg :ler:

men i dag har jeg ikke fått gjort noe fornuftig i det hele tatt, hadde store planer om å gjøre masse fornuftig lesing i dag men nå har klokka blitt godt ut på ettermiddagen og jeg har fortsatt ikke fått skrevet et eneste ord på oppgaven min.. *skamme meg :cry: * må nok ta meg sammen i kveld ja.....

har vært ute med ei venninne i dag da og det var jo kjempe koselig :kgsmil:

resten av dagen har ikke vært fullt så kosleig da jeg hadde en *liten* diskusjon med min kjære samboer... for plutselig var han ikke enig i at jeg skulle få lov å gå på høgskolen i 3 år, for det hadde viikke råd til... HALLO :kjempesinna::frustrert: TRODDE VI VAR ENIG I AT JEG SKULLE FÅ GÅ TRE ÅR PÅ HØGSKOLEN JEG SELV OM JEG MÅ SØKE OM STIPEND OG LÅN FRA LÅNEKASSA :frustrert::frustrert:

jeg ble helt satt ut jeg, for han var sååå enig med meg da vi prata om dette for noen dager siden, og hva i h....... skal jeg med generell studiekompetanse hvis jeg ikke kan få brukt den til noe fornuftig :murvegg:

:sinna:

og de fleste må vel regne med å ta opp studielån når man går på høyskole ???? eller er det jeg som er helt på viddene her ????????????

min kjære er jo alltid såååå utrolig støttende og snill så jeg må bare velge å tro at han har en fryktelig dåååårlig dag i dag.. men forbanna ble jeg likevel :frustrert:

ikke har vi stort huslån og ellers har vi ett bil lån så da er det vel ikke noen fare om jeg får gå litt på høgskolen da?????? :frustrert:

føles litt bedre nå når jeghar fått ut litt agresjon da... godt å skrive av seg litt sinne og :oops:

nå skal jeg prøve se litt positivt på resten av kvelden og prøve å gjøre noe fornuftig......... *prøve prøve*

:roll: sola :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Sola!

Hæææ? :o Skal du ikke kunne gå på høgskole?? Det er det dummeste...og så var dere enige for noen dager siden? Hm...skjønner at du er irritert, ja!

Du, de fleste tar opp studielån - det er jo derfor lånekassa eksisterer! Noe skal man jo leve av! Det er ikke alle som tillater seg å jobbe omtrent fulltid ved siden av studiene, og da må man jo nødvendigvis få penger annet steds fra! :-?

Jeg har hatt fullt lån i 5 år nå, jeg...Selvsagt er det sure penger å skulle betale tilbake, men uten lån/stipend hadde jeg ikke kunnet være student...Og studenttida ville jeg ikke vært foruten! Ikke har jeg hatt jobb heller, bare om sommeren.

Jeg går sammen med såå mange på skolen som har jobba masse ved siden av, og det resulterer ofte i at de må droppe forelsninger, får dårlig tid til å lese, og i mange tilfeller stryker de så det suser. Kan være greit å ha en liten jobb, men jeg syns man skal prioritere studiene og unne seg et lån. Det er en investering i framtida - sånn tenker jeg, i allefall.

Håper du står på ditt, Sola! :wink:

Får vel ta en tur inn i bøkenes verden igjen, jeg også...Har hatt veiledning på oppgava mi idag, eller er det fint lite jeg har gjort.

HA EN FIN KVELD DA, SOLA!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsningen kverula :D det er godt å få litt støtte,man trenger det av og til :D

er ganske sta jeg så jeg står på mitt :Nikke: har jeg bestemt meg for å gå på høyskolen så da skal jeg det, så sant jeg kommer inn da og det håper jeg da :P

nå skal jeg se på direktesendinga av big brother, må liksom ha med meg det selv om det ikke er så sabla interesant i år..

:vinke: sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeiiii soooola :)

Kjempetusentakk for hilsen i boka mi. Koselig at du stakk innom, du er

:hjerte: -lig velkommen.

Du sitter vel fordypet og ser på Big Brother nå? Strax begynner Big Brother The Wall...jada, det står på her også. :wink:

Ha en superduper kveld, så snakkes vi.

Også må jeg bare si at vi er veldig flinke du og jeg til og varme i andre dagbøker. Greit at vi er to, så fryser de ikke om en av oss skulle være borte litt. :ler:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke ser på BigBrother? Jøss, er ikke jeg tam da eller :o

Hæ? Får ikke studere? Hva er det for noe tull da? Vi har både huslån og billån, og div andre lån, men sambo har aldri nekta meg å studere fordi. Lurer på om jeg skla begynne neste høst jeg.....Nei du, det er bare å stå på kravene det gitt. Det er en investering i framtida mener nå jeg :P

Er bare på "gjennomreise" jeg. Håper du får en fin kveld.....med BB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva er DET for noe tulliball??? Ikke RÅD til? Tenk litt på sikt da, hvor mye MER dere kan få råd til når du har høyere utdanning og står sterkere i arbeidslivet. Sier som monja: STÅ PÅ KRAVENE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke på BB... Bare svitsjer innom av og til..... :D

Som de andre henger jeg meg på å sier: HVA????? Skal ikke du få kunne studere???

Det er det dummeste....

Du tar deg opp lån og stipend å får utbet 6000 kr i mnd. Du kan velge å ikke bruke alt, å sette av litt om du klarer dette???

Om ikke så, er det et lån, ja, men hvor mye du har igjen for dette senere??? Du vil kunne få deg en mye bedre jobb, bedre betalt..

Stå på kravene du... Utdannelse er bra!!! :Nikke:

Håper du ellers har hatt en flott kveld da sola vår..... :D

Stor klem til deg....

Å du, ikke gi deg..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det på tide at jeg tok meg en tur inn hit, og legger igjen en hilsen også.

Og i dag må jeg bare.

Ta den utdannelsen du vil!!!

En utdannelse er en god investering for fremtiden.

Jeg hadde også en samboer (for ikke å nevne en svigermor) som mente at utdannelse var tull og bortkastet. Gjett om jeg angrer på at jeg hørte på de i dag, 6 år senere... :roll:

Det positive er jo at jeg i dag har ny samboer og ny svigermor som synes det er helt topp at jeg studerer. :P

Har du lyst til å ta en utdannelse, så gjør du det! :Nikke:

Ellers vil jeg jo si at det er kjempekos at du stikker innom dagboka mi også. Bestandig hyggelig med besøk. :P

Ha en fin natt og morgendag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Sola :D

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi :D

Det er kjempehyggelig å lese din : - )

Håper du får en fin helg og lykke til med studier:)

Klem, Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Her var det stille...

Innom for å si god natt og slokke alle lys...det er jeg som er nattevakt her, og skal sørge for at alt er i orden til natten.

*ser meg om* Jepp, her ser alt bra ut! Da er det videre til neste dagbok...

:Gjesp: Blir nok en lang natt i natt også...

Ja, ja! Stikker innom i morgen også, jeg! Koselig at du tar deg tid til å legge igjen hilsen i dagboka mi! Det gjør meg glad! :D

Nattinatti, da Sola!

*Kverula nattevakt legger fra seg en twist og går videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god morgen :sjarmor:

tuuusen takk for alle koselige hilsninger folkens, blir helt rørt jeg. er kjempe gøy med masse besøk :hoppe: det setter jeg stor pris på :kgsmil:

og takk for all støtte når det gjelder studier :kgsmil: sambo var ikke så negativ i dag så det spørs nok om han ikke hadde en fryktelig dårlig dag i går.. skal vedde på at deter min "kjære " svigermor eller svigerfar som har kommet med sin mening.. for der i gården er det nemlig noe tull at kvinnfplk skal ha utdannelse for det trenger vi nemlig ikke bare vi har en slags jobb og får inn masse penger... grrrrrrrrrr.. er ikke første gang jeg forteller dem hva jeg mener og det blir vel helt sikkert ikke siste heller.. he he... har lært meg å leve med det for heldigvis er ikke sambo sånn ( unntatt i går da :x )

føler meg mye bedre i dag og må få gjort unna masse studier i dag...

føles bra med nattevakt kverula, herlig at noen stikker innom og ser til at alt står bra til på natterstid :D du får si ifra hvis du trenger vikar en natt * sola stiller opp*

håper alle får en flott dag :kgsmil:

:vinke: sola :vinke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, Sola!

Så hyggelig at du så innom dagboka mi. Alltid kos at du kommer på besøk.... :D

Og takk for "moralprekenen". Neida, jeg ble ikke fornærmet, og jeg synes egentlig det er flott at folk sier hva de mener. Og for n'te gang - jeg er ikke på noen måte tent på han. Vi er gode venner og har bestemt oss for å ta opp igjen kontakten vi delvis hadde mista. Det gleder jeg meg over. Men han (og jeg) har en litt snål humor som jeg sikkert har misforstått big time :ler:

Så jeg er like glad jeg :D

Håper jeg hører fra deg snart igjen også!!!!

Klems....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Hyggelig og høre at samboen din var litt mer positiv i dag. Nå vet jo ikke jeg din/deres situasjon da, men hadde mine svigerforeldre begynt og blande seg i MITT liv... :frustrert: :evil:

Heldigvis er det ikke de som bestemmer, for det er DU!!! :Nikke:

Ha en utmerket fredagskveld!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Sola!

Jeg er innom en liten tur for å ønske deg god helg...Hadde fri fra nattevakta igår - det ble så slitsomt med flere netter på rad...:lol:

Jeg skal straks gjøre rent til helga...det er noe av det verste jeg vet. Men etterpå skal jeg bake kake, så da har jeg jo noe å se fram imot, i alle fall!

Flott at din sambo har tatt seg sammen igjen! :D Og ikke hør på svigers - de mener så mye...Mine maser om at Kverulanten og jeg skal gifte oss før vi flytter sammen!! HAH! De kan bare glemme det. Det bestemmer vi da vitterlig selv! :hoho:

Nå må jeg stikke! Ha en finfin helg! :D

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...