Midnattsol Skrevet 29. juli 2003 #101 Del Skrevet 29. juli 2003 Går du på NKI? Litt nysgjerrig, for jeg vurderer å kanskje ta et studie er jeg også, men jeg må nok spare litt penger først. Vet du hvordan arbeidsplasser ser på NKI? Jeg mener..f.eks at jeg hører Næringsakademiet er ikke noe særlig å ha på CV`en. Arbeidsgivere ønsker heller folk med høyere utdanning enn folk som har studert ved NA. Hvordan oppleves NKI, vet du noe om det? Ble kanskje rotete dette her, jeg håper du skjønner hva jeg mener. Du er nettstudent eller? Hvordan fungerer det? Bra? Ble kanskje mange spørsmål her fra en nysgjerrig Midnattsol. hehe Hørtes forresten deilig ut på den hytta. En plass man virkelig kan slappe av og nyte fridager. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 29. juli 2003 #102 Del Skrevet 29. juli 2003 hei på deg midnattsol :D kjempe koselig med hilsen fra deg :D ja jeg studerer via nki, har tatt almenfagene gjennom der og for å få generell studiekompetanse, og er meget fornøyd med den servicen nki yter. dt eneste jeg har vært misfornøyd med når det gjelder dem er at dem rota med noe oppmelding til eksamen her i vår slik at to eksamner havnet på samme dag og etterpå hsdde dem klart å melde meg opp til feil eksamen.. da vr jeg litt sur men dem rettet opp igjen så godt dem kunne. ellers har jeg bare positivt å si om nki og har opplevd at arbeidsgivere har sett like særiøst på nki som dem gjør på andre skoler både når det gjelder vanlig videregående opplæring og høyskole studier som jeg nå tar. man får god veiledning og oppfølging så jeg syns det er helt supert. er ikke nett student men tar studiet gjennom brev jeg og syns det er veldig greit kursene kan være dyre men man kan få avbetalings. hvilket studie er det du tenker å begynne på midnattsol? sola :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. juli 2003 #103 Del Skrevet 29. juli 2003 Det høres jo bra ut. Jeg er langt ifra sikker, men jeg leker litt med tanken på Interiørskolen. Det blir isåfall om en stund når jeg, som sagt, har spart litt penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 3. august 2003 #104 Del Skrevet 3. august 2003 hei hei :D enda en kjempe flott dag med sol ute, deilig det :D har fått gjort masse allerede i dag men så var jeg oppe allerede kl 0900 i dag og da 2 maskiner med klesvask er vasket og hengt ut, hele huset er støvsuget og alle gulv vasket, alle mine grønne planter er dursjet og er nå grønne og fine igjen.. nå driver jeg egentlig å skriver handleliste til vi skal på tur til sverige.. er lenge siden sist nå så lageret av kyllingvinger, kjøttboller, bacon og annet kjøtt er helt på null, så nå trenger fryseren virkelig å bli fyllt opp igjen ja gøy med sånne handleturer til sverige da, man får iallefall utrolig mye for pengene der ja.. resten av dagen skal jeg: - rydde og sortere ut gamle klær fra kles skapet ( jeg får nemlig snart ikke igjen døra på skapet og da er det på høy tid å kaste noen klær ja) - sortere og kaste gammel sminke og hud/hårpleieprodukter - vaske badet grundig har blitt helt oppslukt av sånne lister jeg og sannelig ahr jeg funnet ut at jeg får gjort mye mer fornuftig med sånne lister og sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2003 #105 Del Skrevet 18. november 2003 Hei på deg, Sola! HVOR HAR DU TATT VEIEN??? Du har vel ikke forlatt oss på KG? Hadde vært moro å høre fra deg igjen! :D Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. november 2003 #106 Del Skrevet 18. november 2003 Jaaa...hvor er du?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå