Gå til innhold

Sooooolas lille dagbok........ =)

Gjest sola

Anbefalte innlegg

:o Du har virkelig stått på i dag. Det må jeg si. Kan ikke påstå jeg har vært så effektiv denne helga.

Håper du har hatt en fin helg og 17. mai. Hva gjorde du på 17. mai forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Sooooola??? Hvor eeeeer duuuu?

Lenge siden jeg har vært innom deg nå - og det er jammen lenge siden du har vært innom deg, du også... :roll:

Hva holder du på med om dagen da? Du er tydelig like travel som meg, du...Det er nesten godt, for da merker du ikke at jeg har vært elendig på å besøke dagbøker i det siste...

Håper du har det bra - og hvordan har eksamen gått???

Nå er det leggetid - GOD NATT!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :D :D

lenge siden jeg ahr vært her inne nå, tida har flydd i fra meg og jeg tror ikke det blir så veldig mye roligere fremover enda heller... har igjen et par eksamener som jeg må få unna, men ellers har jeg det bare supert :D :D

nygift og greier og det er jo bare toppers det da :D :D stor koser meg virkelig om dagen mellom alle gjøre mål :D :D

har blitt lite jobbing i det siste, da bedriften er konkurs, og den sommerjobben jeg egentlig skulle ha hatt ikke kunne tilpasset med de siste eksamnene mine.. dustete arbeidsgiver sier nå jeg :roll: men fra august ser alt ut til å lysne iallefall :D

ønsker alle en flott dag.

sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HVAAAAAAAAAAAAA???? Har du gifta deg???? Uten at jeg har fått det med meg??? Visst jo at du skulle, men huska ikke at det var så raskt...

GRATULERER SÅ MYE DA, SOLA!!!

Håper dere hadde en flott dag - det hadde dere sikkert!

Ikke dårlig å gifte seg midt oppi eksamener og greier, gitt! Du er tydeligvis ei dame med STÅPÅVILJE!

Ønsker deg all mulig hell og lykke i ekteskapet!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei... :sjarmor:

takk for koselig hilsen Kverula, kjempe koselig at du stikker innom.. skal prøve å besøke dagboka di snart og , må skjerpe meg med dagbok runder :wink:

jepp jeg har gifta meg ja og det ble en utrolig fin og koselig dag, og det var mye sterkere følelses messig enn jeg hadde trodd å gå opp det kirke gulvet, var ikke lett å holde tårene tilbake nei, ikke at jeg skal påstå at jeg klarte å holde tårene tilbake hele tiden heller.. dagen ble ialle fall kjempe koselig og virkelig noe jeg kommer til å huske resten av mitt liv.

i dag har jeg sløva en del i sola, rydda litt og shoppa litt.. det er jo såå deilig vær at man bare har lyst til å ligge rett ut i sola hele dagen .. håper på fint vær i morgen og , da må jeg ta frem bøkene igjen og repetere en god del, men skal være kjempe glad når alle eksamener er overstått :D

håper alle får en fin kveld :D

sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamens dag i dag... men jeg har vært syk i hele natt jeg og ikke sovet mer enn ca 30 minutter på hele natta så jeg tror ejg dropper den eksamenen i dag og heller tar den til jul :cry: ( da må jeg jo ta et par til og) og så jeg som hadde forberedt meg så godt da..

får heller prøve å sove litt nå og nyte formiddagen så godt det lar seg gjøre, og heller prøve å lese til den siste eksamenen denne våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Stakkars deg da, lille venn...

Syk du da...og så på eksamensdagen da, av alle dager...Skjønner jo at du ikke hadde noe valg - men du har jo muligheten til jul igjen da...

Håper du skaffa deg legeattest da, som skolen din får...

Her er ei til som leser til eksamen nå...eller rettere sagt - SKULLE ha lest til eksamen nå...JEG SLITER MED ARBEIDSLYSTA MI, JEG! :(

Håper du har fått slappa av og hvila deg i dag da - og at lesinga går bra!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god "morgen" :P

i dag sov jeg helt frem til halv tolv, og det er sannelig sjelden at jeg tillater meg selv å gjøre. var våken klokka 06 da mannen dro på jobb men sovna momentant igjen med det samme han var ute av døra.. for en gang skyld var dt kjempe deilig å kunne sove leenge.. :)

kjenner kroppen protesterer en del om dagen og jeg føler meg litt tom i hele meg, kvalmen og svimmelheta kommer sigende og da er det bevis godt nok på at jeg har stressa litt mye i det siste, og at dt kanskje er på tide å stresse ned :-? har blitt litt mye i det siste med bryllup og eksamen på samme måneden, og igrunn veldig lite søvn..

men nå har jeg bare igejn en eksamen og den er til uka, og så blir det litt jobbing fremover og så skal jeg prøve å slappe av en del og nyte deilige sommerdager :sjarmor:

skal jobbe i helga, og neste helg antakeligvis, så det blir jo som regel en del å sette seg inn i når man begynner et nytt sted.. jeg har vel sagt at jeg skal prøve å unngå å jobbe turnus men istedet hopper jeg rett inn i ny jobb med 3 delt turnus- dag , kveld og natt :hoho: men nattevakta er hvilende så da går det nok greit tenker jeg :D

jeg er forferdelig sløv med å besøke andres dagbøker for tida .. SORRY alle sammen, skal skerpe meg.. prøve iallefall :wink:

nå skal jeg slappe av og lese til eksamen resten av dagen tenkte jeg :D

håper alle får en fin fin dag :D :D

:D sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :sjarmor:

driver egentlig å leser til en eksamen men nå måtte jeg bare ha en liten pause... og da er kg fristende :P

ellers i dag har jeg vasket huset, og vasket noen maskiner med klær. har vvært en ganske stressende pinse helg med mye jobb.. så det skal bli litt deilig å slappe av litt i kveld iallefall..

i morgen skal jeg på et møte på den nye jobben min og så er det vel bare å hive seg over bøkene igjen vel.. begynner å bli litt lei men jeg prøver å se positivt på dt , det er jo tross alt jeg selv som ville ha mer utdannelse for å få flere bein å stå på og egentlig så trives jeg utrolig godt med å lese så konklusjon: jeg har ikke lov til å klage over at jeg er litt lei eksamener nå, det er bare å tenke positivt og stå på :o det er tross alt en god investering for fremtida og for meg så er utdannelse egentlig veldig viktig... liker å lære nye ting og elsker å ha flere valgmuligheter her i livet :enig: så da må ejg nok pent bare gjøre en innsats også :enig: så enkelt og greit er det :kgsmil:

ellers så har jeg det helt suuuupert om dagen egentlig.. det er stort sett fint vær og det er jo herlig.. i dag har det vært litt grått og regn men jeg liker sånne dager innimellom :enig_animasjon:

etter at jeg giftet meg :hjerte: har både jeg og mannen min begynt å tenke mer og mer på å få unger igjen.. vi har jo vært aktive prøvere ganske så leeenge men uten noe klaff.. så en stund prøvde vi å ikke tenke sååå mye på det men nå er tanken på barn bare enda sterkere enn før :hjerter: vil jo så gjerne ha et lite gull :hjerter: syns egentlig vi har forsøkt kjempe lenge og lurer egentlig på om sånnt er arvelig at det tar lang tid å bli gravid.. syns jeg har lest noe om det iallefall....

har lest at bisolvon eller hva det nå heter skal hjelpe så jeg tror jeg skal forsøke det....

nei nå skal jeg hive meg over bøkene mine igjen......

:hjerte: sola :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sola.

På tampen: God pinse!

Du er flink til å lese. Håper jeg klarer å være like flink når jeg blir student igjen snart. Det er sant som du sier at man bare må tenke positivt og at det er en god investering.

Når er du ferdig med eksamener da? Begynner du å jobbe til høsten eller?

Spennende at dere vil ha barn. Lykke til med prøvingen..kan jo være morsom den også. :wink::sjarmor:

Ha en fortsatt fin kveld, sola.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :hoppe::hoppe:

nå er vårens eksamenr overstått iallefall :hoppe::erter::Hehe:

så nå vurderer jeg sterkt å bare nyte sommeren og samle masse energi til høsten :D men litt jobbing må jeg vel plente inn innimellom :roll:

takk for koselig hilsen midnattsol, alltid like koselig når noen stikker innom :D :D hadde tenkt å begynne på førskole lærer utdannelsen til høsten men jeg har igjen et par eksamener som jeg ikke kunne ta i vår ( den ene hadde skolen satt slik at den kom på samme dag som en annen eksamen og den andre var jeg syk på :murvegg: ) så dermed må jeg ta dem til jul.. det var jo en stooor strek i planen.. har jo jobbet ved siden studiene hele tiden men så har bedriften jeg jobba i gått konkurs og da måtte jeg se meg om etter ny jobb.. og heldigvis så fant jeg en jobb innen det jeg har utdannelse til så der begynner jeg i august :wink: i sommer skal jeg jobbe bare litt i en sommerjobb :P så det blir nok full fart til høsten ja, skal ta noen eksamener og lese noen andre fag ved siden av... gleder meg :Hehe:

resten av dagen i dag skal jeg bare nyte tida og slappe av , rydde litt og pakke bort noen skolebøker :sjarmor:

:vinke: sola :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Nå hadde denne dagboka havnet aaaaalt for langt ned. Må få den litt opp på lista tenker jeg.

Hvordan har din helg vært? Min har veldig bra, og alt for kort som vanlig. I morgen er det jobb igjen.

Har du planer for St. Hans?

Midnattsol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

leeeenge siden jeg har hatt tid til å stikke innom dagboken min nå... så takker og bukker til midnattsol som dyttet den litt opp på lista igjen :D :D

har nå jobbet en god del dager i strekk men fra og med i morgen ettermiddag har jeg fri faktisk og det skal bli deilig ja... :D

sola- mannnen jobber like mye om ikke mer så nå skal det snart bli godt med noen dager avslapning og bare nyte hverandres selskap ja æ glær meg :sjarmor:

ellers så regner det i dag.... og jeg vil ha sooooooooooooooool men det er jo ikke alltid man får det som man vil da vet du :wink:

haar vært forferdelig sløv med å stikke innom andres dagbøker i det siste... looover å bli flinkere til å skrive en liten hilsen :wink:

håper alle får en riktig fin dag og en god helg iallefall :D

leste foresten på snart mamma at perser er på føden.... så lykke til perservennen :D :D :D :D

:sjarmor: sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

*bretter opp ermene og skrider inn i solas dagbok*

Her var det jammen meg stille. Får bumpe den opp på lista igjen da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

hei hei.

:sjarmor:

takker og bukker midnattsol for at du dytter dagboka litt oppover på lista av og til, det trengs :D

tydeligvis kjempe lenge siden jeg har vært innom dagboka mi nå.. er jo sommer og ferie så da er det ikke så fristende å sitte inne foran pc n.

her har det vært knall vær kjempe lenge så jeg har tilbragt dagene ute i sola og har blitt brun ja... skikkelig brun og :sjarmor: har virkelig tilbragd late dager uten å gjøre noe som helst i ferien :ler: og enda så har jeg igjen over to uker til med ferie.. deilig ja. har jo snart hatt en måned med ferie , iallefll tre uker da men det skal bli deilig å begynne å jobbe igjen og nå, gleder meg faktisk :D :D :sjarmor:

i går hadde vi plutselig tordenvær, i det ene øyeblikket var det sol og flott vær og så plutselig hølja det ned med regn og det lynte og smalt samtidig.. skal si jeg hoppa himmelhøyt da ja.. er egentlig ikke så veldig redd for tordenvær men det der kom liksom litt brått på det.... ser ut som om det skal bli tordenvær utover kvelden i dag og for det er ikke akkurat så veldig pene skyer på himmelen nå nei...

fikk katalogen fra Hm i går og fant faktisk noen fine klær også.. hender det faktisk er noe fint der og så jeg fikk da bestilt litt :ler: elsker å shoppe klær.. sommer og høst er høysesong for shopping av klær for min del :ler: får aldri for mye klær, selv om kles skapene sier noe helt annet :ler::ler:

nei nå skal jeg surfe litt til på nettet og så skal jeg fortsette å nyte late dager :sjarmor:

sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skikkelig leia dag i dag... gidder ikke å finne på noen ting, og har ikke gjort noe som helst fornuftig i hele dag.. at det går ann oppgitt jeg :-? egentlig masse jegkan finne på, og deler av huset trenger å bli rydda helt desperat.. hater rotete hus men i dag gidder jeg bare ikke å gjøre noe som helst med det.. hater å være så tiltaksløs som det jeg er i dag.. har lyst til å ta meg selv skikkelig i nakken og bare begynne å gjøre noe fornuftig, for eks rydde kontoret og sortere en haug med bøker, gjøre ferdig siste rest av malinga på det ene soverommet jeg egentlig driver å pusser opp... arbeidslyst kom og treng deg på her skal du motstand få ja :evil:

goklumpen min jobber , så av og til er det kjedelig med lang ferie.. selv om man nok egentlig burde nyte feriedagene så lenge dem varer.. har klart det helt fint jeg helt til nå :Nikke:

er det ingen som kan be meg om å ta meg sammen og gå å gjøre noe fornuftig da :roll:

* sola oppgitt over seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret meget bedre i dag selv om den dumme månedlige drittuka har kommet som overhodet ikke var velkommen.. men sånn er det da bare :roll:

fikk pakke fra oriflame levert på døra i dag..alltid kos med pakker. hadde bestilt en del sminke og hudpleie produkter blant annet den nye hårpleie serien dems. blir spennende å se om den er brukbar da. har stort sett vært ganske godt fornøyd med produkter derfra men selvfølgelig så er ikke alt like bra men det gjelder å få prøvd ut det meste og så finne sine favoritter :D

nå skal jeg grille meg ostepølse og spise den sammen med litt grill salat, og så skal jeg krype opp i sofan og se en film jeg har leid meg.

senere i kveld skal jeg prøve å få begynt å jobbe litt med pensum til skolefritidspedagogikk, kjekt å komme litt i gang med fagene... og så blir det litt surfing på nettet da sikkert :sjarmor:

sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :D

har vært nok en herlig solfyllt dag her og det er deilig å bare kunne nyte dagene, blir ikke til at man orker å gjøre stort i denne herlige varmen akkurat.

håper på like fint vær i morgen for da skal vi kanskje på hytta og bare sole oss og slappe av. blir nok litt grilling og bading og vil jeg tro. elsker å være der om sommeren for hytta ligger like ned til vannet og det er fin sandstrand der og vannet pleier å være deilig :sjarmor: må jo nyte disse feriedagene da :sjarmor:

fikk mer informasjon fra nki i dag angående studiet jeg har begynt på. pensumet virker spennende og jeg føler at jeg har kommet ganske godt i gaqng heldigvis, alltid greit å få en god start så blir man i allefall mer motivert til å yte sitt beste. må bare få igang noen gode lese rutiner nå og tilpasse dem sammen med jobb og trening så blir dette her bra får jeg håpe.. alle rutiner faller bort etter en lang sommerferie og jeg regner med at det tar litt tid å komme inn igjen i de gode rutinene. men skal heldigvis kun jobbe dagtid så da blir det vel enklere å få til gode rutiner enn når man jobber skift for da har alt bare en tendens til å bli rot for min del. blir jo en del helge jobbing i forbindelse med ekstrajobben min i barnevernet men den har jeg gode rutiner på allerede så det går nok bra og muligheten er stor for at det blir mer helgejobbing enn først antatt fra og med august så det tyder på at det blir nok å gjøre i tillegg til hovedjobben min..

men heldigvis : jeg har enda igjen noen feriedager :sjarmor: men jeg gleder meg til å ta fatt på jobben igjen og.

gjøremål resten av dagen:

- male ferdig det ene rommet vi pusser opp

- oppvasken :evil:

- sette på en maskin til med klær

:sjarmor: sola :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...