Gjest sola Skrevet 8. mars 2003 #1 Del Skrevet 8. mars 2003 siden jeg har nedgravd graviditets dagboka mi.. så får jeg vel opprette en vanlig dagbok så lenge da.... og satse på at jeg blir sååå flink til å skrive i den.... men så flink som Thea er blir jeg nok aldri.. all ære til deg thea for de som ikke veit det er jeg ei ung lita skrulle på snart 24... ung og ung fru blom... kan ikke si jeg føler meg som en 18 åring lenger nei.. føler meg mer som en ekte husmor...rart hvordan den følesen kommer snikende når man får samboer, jobb , dyr og biler å ta vare på... he he... har hatt den følesen i over 4 år jeg da.. :enig_animasjon: men den forsterket seg kraftig her da vi forleden kjøpte oss hus driver å pusser opp hele huset og det er da man innser at pengene får ben å gå på ja.... men morro er det og fint blir det ja :enig_animasjon: nå skal jeg gå løs på middagen tenkte jeg .. her skal det lages tacos og godt skal det bli ja,,, gleder meg.... ha en flott lørdagskveld alle sammen :kgsmil: :kgsmil: sola :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 9. mars 2003 #2 Del Skrevet 9. mars 2003 søndager er egentlig noen kjeeedelige dager men litt godt å kunne slappe av lit og da.... har i grunn ikke gjort noen fornuftig denne helga... har blitt mest sløving, formen er ikke akkurat på topp.. har på følelsen av at jeg brygger på ett eller annet.. forkjølelse eller ett eller annet.. halsen er sår og hue dundrer og selv om jeg nå har 25 varmegrader inne ( jepp liker å ha det varmt ja ) så har jeg pakket meg godt inn i en god ullgenser og fryser ganske godt.. feber ??? går nok over ja burde egentlig ha lest på alle fagene jeg skal ha eksamen i men har istedet blitt sittende her en god stund i dag........... skal prøve å kreke meg bort fra datan snart og prøve å gjøre noe fornuftig resten av kvelden... men åpninga av Big Brother på tvn i kveld skal jeg iallefall ha med meg...... :D ha en fott kveld allesammen sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 9. mars 2003 #3 Del Skrevet 9. mars 2003 Lykke til med dagbokskrivinga! Dette ser jo lovende ut. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 9. mars 2003 #4 Del Skrevet 9. mars 2003 takk for hilsningen Lisa beth, kjempe koselig:) jepp ser lovende ut hitill iallefall.. he he :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Lykke til med dagbokskriving, ja. Får håpe du ikke blir syk. Tenkte å si at du må passe på å holde deg varm, men det virker som du klarer det helt fint. Ha en fin søndagskveld og kos deg med BigBrother. Hilsen Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 9. mars 2003 #6 Del Skrevet 9. mars 2003 takk for koselig hilsen Midnattsol, alltid koselig med hilsninger i dagboka vet du :kgsmil: satser på at jeg slipper å bli syk ja.. er lov å håper at det forsvinner til i morgen..*håper håper* har ikke tid til å bli syk nå midt i opp pussinga sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Hei Sola! Tusen takk for hilsen i dagboka mi! Koselig å få en hilsen. :D Lykke til med å pusse opp hus. Hjalp foreldrene mine med det for noen år siden og fy søren så lei jeg ble av å pusse og male og sånt. Men man får i det minste armmuskler! Også er det noe eget når det er sitt eget hjem man pusser opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 10. mars 2003 #8 Del Skrevet 10. mars 2003 hei og takk for hilsningen veslejenta :D du har helt rett i at det er noe eget ved å pusse opp sitt eget hus.. det blir mye mer gøy når man kan gjøre som man vil :D er snart feridg med det meste nå heldigvis men litt små plukk er det jo igjen.. er straks ferdig med gulvet, har lagt parkett og det ble innmari bra, og etter prisen å dømme så får man håpe at det holder noen år sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 10. mars 2003 #9 Del Skrevet 10. mars 2003 En lang dag er over og jeg vurderer å finne senga mi snart.. er vel litt tidlig men trøttheta kommer sigende... har dagvakt på jobb i morgen så da er det vel godt å komme seg noenlunde tidlig til sengs... det meste av oppussinga er ferdig så det er egentlig bare å begynne å vaske og flytte inn møbler.. det skal bli bra... men jeg bare hater den pakke alt ned og så pakke alt opp dillet :-? men det blir jo kjempe koselig å flytte in i sitt eget hus da... :enig_animasjon: nei nå skal jeg finne senga mi tror jeg... og satse på at jeg får sove litt i natt.. sover egentlig fryktelig dårlig om natta nå og det blir man sliten av... har en lei tendens til å ligge der å tenke på jobben min.... og nesten telle timer til jeg skal på jobb igjen og prøver hele tiden og sove men neida det går ikke det nei... er utrolig mye stress på jobben om dagen og det er ikke gøy.. og sååå blir man liggende å tenke ¨på alle studie bøkene man har liggende og som jeg bare veit jeg må komme meg igjennom før eksamen og veit jeg har fryktelig dårlig tid.... men dagene går så utrolig fort ....... blir vel ferdig en gang jeg og ... :-? ha en flott kveld da alle sammen sola :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 13. mars 2003 #10 Del Skrevet 13. mars 2003 huff.. nok en søvnløs natt ja.. herlig å se på klokka hvert 5. minutt og overhodet ikke få sove... blir skikkelig forbanna jeg, og det hjelper jo ikke i det hele tatt det da.. skjønner ikke at det går ann å være så kjempe trøtt men likevel ikke klarer å sove.. begynner å bli lei av det jeg nå.. er jo rimelig utslitt på dagtid.. men når jeg kan sove da klarer jeg ikke... måtte bare få ut litt aggresjon på en tidlig morgen sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 13. mars 2003 #11 Del Skrevet 13. mars 2003 Slik føles alt nå ja... er utrolig trøtt og sliten og all energien min er som blåst ut av kroppen min.. føles som om jeg kan sovne hvor som helst og når som helst men allikevel så sovner jeg ikke......blir så forbanna er sliten og lei og det tar på å være søvnløs natt etter natt ja.... skjønner jo at jeg må gjøre att eller annet slik at livet mitt og hverdagen blir litt mer positiv igjen... man må jo bare ta tak i det som må forandres, men akkurat nå føles det som om jeg trenger et skikkelig tupp i baken... :x kanskje jeg skulle begynne med punkt nummer 1 : finne meg en jobb jeg trives med.. tror kanskje det er der jeg må begynne hvis det skal bli noen orden i sakene igjen... sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 24. mars 2003 #12 Del Skrevet 24. mars 2003 God morgen.. :D lenge siden jeg har fått rabla ned noe her nå.. men har vært uten internet tilgang da vi har drivi å flytta..men må er jeg tilbake 8) deilig å være så og si helt ferdig med all flytting og styr og stell nå ja, og komme tilbake til hverdagens vanlige rutiner... har begynt å jobbe iherdig med å finne meg en annen jobb hvor jeg kan trives og som lønna er noen lunde brukbar for penger er man merkelig avhengig av ja håper alle får en fin dag i det strålende solværet sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 28. mars 2003 #13 Del Skrevet 28. mars 2003 deeeeilig å våkne opp til sol og knall blå himmel da blir det mye lettere og stå opp tidlig og man ser litt lysere på livet egentlig 8) i dag skal helgevasken tas og en hel haug med studiebøker som jeg bare må hive meg over.. og egentlig burde jeg vel bruke hele helga på studier også... iallefall hvis jeg skal ha noen formening om å bli ferdig til eksamen og det må jeg jo håper alle får en knall fin dag i dag :D :D sola :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. mars 2003 #14 Del Skrevet 30. mars 2003 Tusen takk for hilsen i dagboken min sola :D Håper du får en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 1. april 2003 #15 Del Skrevet 1. april 2003 tusen takk for hilsningen Starie, alltid kjempe koselig når noen stikker innom med en hilsen :kgsmil: her er det ikke mye nytt om dagen, fridagene går med til studier, studier og atter studier.. så det blir lange dager og lange kvelder men det må man jo skal man bli ferdig til eksamen som er i juni.. skal bli deilig å bli ferdig med disse kjedelige fagene :enig_animasjon: ellers så er energien egentlig på topp om dagen, det komemr nok helt sikkert av det knall fine været som vi har hatt i noen dager nå.. herlig å slappe av litt i solveggen innimellom.. i dag er det tross alt overskyet og det blåser og jeg våknet med hodepine, sår hals og litt tufs egentlig men det går seg vel til utover dagen tenker jeg..... nå skal jeg sluke frokosten og surfe litt mer her på KG og så er det studier neste :kgsmil: :kgsmil: sola :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 1. april 2003 #16 Del Skrevet 1. april 2003 kjekt med en liten pause på KG når studiefagene blir for kjedelige og man trenger en liiiiten pause så lenge det ikke blir for mange pauser i løpet av dagen da.. he he man blir avhengig av KG.... oppi alt som heter studier tenker jeg myyyyyyye på det å få barn om dagen... har nedgravd graviditetsdagboka mi og det angrer jeg ikke på, for det ble liksom så otrolig mye fokusering på alt rundt eggløsning, symptomer osv osv og det var i tankene mine nesten hele tiden...og det er vel ikke bra i lengden akkurat.. mye stress rundt graviditet, fullføre studier, jobb osv og det ble vel litt mye i lengden.. for mye stress er vel ikke akkurat bra i en periode man forsøker å bli gravid, og egentlig hadde jeg mer enn nok med studiene om jeg ikke skulle jobbe fullt ved siden av også.... men fra høsten har jeg bestemt meg forå konsentrere meg helt og fullt om studier, sender søknadspapirer til førskolelærerstudiet i løpet av denne uken, og da kommer jeg til å ha nok med det og det kommer til å bli lite jobbing og som samboeren min og jeg er enige om så er det appsolutt ikke ille å bli gravid mens man studerer :blunke: samboeren min har jo fast godt betalt jobb så da går det bra hvis man skule være så heldig å bli gravid.. desuten har jeg fått med meg at man igrunn ikke sitter så dårlig i det hvis man får barn som student heller... så selv om jeg har nedgravd graviditetsboka mi så er altså ikke tanken på barn glemt skjer det så skjer det nei nå må jeg prøve å synke ned i ei kjedelig bok igjen sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 1. april 2003 #17 Del Skrevet 1. april 2003 3. innlegget i boka mi i dag... begynner å overgå meg selv her nå årsaken er vel kanskje at jeg synes det er utrolig kjedelig å sitte med nesa nedgravd i kjedelige bøker og oppgaver i dag.. så egentlig burde jeg ha fryktelig dårlig samvittighet over å ha fått gjort veeeeldig lite i dag.... :-? sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 2. april 2003 #18 Del Skrevet 2. april 2003 heia nå har jeg sittet nedgravd i søknadsskjemaer og informasjon om de forskjellige studietilbudene fra høgskoler.. spennende egentlig.. lurer litt på valg av studie sted og valget står nok mest mellom Hamar og Oslo ( noen som har tatt utdanning på noen av disse stedene som har positive eller negative erfaringer???? ) må jeg belage meg på å pendle men den biten syns jeg er veldig grei egentlig da.. tenkte jeg skulle ringe litt rundt å forhøre meg litt på de aktuelle stedene i dag så får vi se har komemt over et sted der dem har nettbasert førskolelærerutdannelse og det hørtes litt spennende ut egentlig så jeg får vel undersøke litt der og.. sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2003 #19 Del Skrevet 2. april 2003 HEI PÅ DEG, SOLA! Takker for besøket i dagboka mi! :D Ble så nysgjerrig på om du hadde dagbok - og det hadde du jammen! Så nå har jeg kosa meg og lest den! Så at du har tenkt å begynne på førskolelærerutdannelsen! (stilte deg spørsmål om det i dagboka mi... ) Jeg kjenner dessverre ikke til verken skolen på Hamar eller i Oslo. Du leser og kjeder deg du også, ser jeg... Det er jammen godt vi har KG som gjør dagen levelig for oss! Men det har dessverre blitt minimalt med skolearbeid siden jeg ble KG-bruker...det er nesten flaut å være så lite strukturert som student...Men, men! Jeg har det jo innmari koselig her på forumet, da! :D Så koselig at dere prøver å bli gravide! Ønsker dere lykke til! Ikke noe problem å studere med barn. Over halvparten (hvis ikke enda flere) på lærerskolen har barn - og det går så fint så! Kunne ønske det var meg som prøvde, jeg... Og jeg ble såå "misunnerlig" på oppussing og huskjøp! Det må være så moro, det! Gleder meg til det bli vår tur!!! Vi er ikke samboere enda, men venter på å ta over hans foreldres hus. Men jeg begynner å bli utålmodig...det SKJER JO IKKE NOE! Nå må jeg vel tilbake til bøkene jeg også...Har tatt en liten pause fra oppgava (IGJEN!!!) og leser litt annet pensum...Det trengs det også. Bare en mnd til eksamen...FY, så dårlig tid jeg har! Du virker som ei koselig jente, Sola! Hadde vært gøy å bli bedre kjent med deg! :D Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 2. april 2003 #20 Del Skrevet 2. april 2003 Heia :D kjempekoselig med hilsen fra deg Kverula :kgsmil: og det hadde vært kjempekoselig å blitt bedre kjent med deg og :kgsmil: er appsolutt enig i at Kg er godt å ha når studiene blir for kjedelige.. det blir sannelig noen pauser i løpet av dagen og da er det lett å ty til Kg, man blir rett og slett avhengig :kgblunk: har tatt en liten pause fra bøkene jeg og nå.. og har rekki å satt på et par maskiner med klær, skifta på senga og vaska over golva.. må gjøres dt og sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå