Gå til innhold

Nysingel, vil ha eksen tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forvirret_*
Skrevet

det ble slutt mellom meg og samboeren for en tid tilbake (noen måneder) vi passer utrolig godt sammen, og vi er gode venner - snakkes sammen hver dag. begge er vi enige om at vi har aldri hatt et så godt forhold som det vi hadde, men han var lenge usikker på om han følte nok. jeg har mine mistanker om at han kanskje er av typen som mister litt når ting blir litt hverdagslige, men vet ikke.. jeg ønsker veldig sterkt å finne tilbake til ham. slik han snakker, vil det ikke skje,han snakker kun om fremtiden vår som venner... jeg er nå invitert ut på date. jeg vet ikke hvor interessert jeg er i denne karen, men jeg føler jeg trenger noe som tar tankene og fokuset bort fra eksen - om det er dødfødt mellom oss, kan jeg like gjerne gå videre.. på den annen side tenker jeg at jeg er jo ikke klar, jeg er ikke ferdig med ham, og jeg er redd hvis jeg viser at jeg er på "markedet" igjen, vil jeg skyve ham bort fra meg..uff.... er så rådvill!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Èn date betyr jo ikke at det skal utvikle seg til noe mere mellom deg og denne nye mannen. Kanskje har eksen din godt av å se hva han mister om han ikke slår til. Gå på daten du. Ha heller en samtale med eksen din i etterkant. Om han vil tilbake til deg, vil du nok merke det da. Lykke til:)

Skrevet

Han andre mannen fortjener å få gå på date med noen som faktisk har lyst til å gå på date med han, ikke noen som igrunnen bare ser på han som tidsfordriv og aller helst ville tilbragt kvelden sammen med eksen. Derfor bør du takke nei.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Han andre mannen fortjener å få gå på date med noen som faktisk har lyst til å gå på date med han, ikke noen som igrunnen bare ser på han som tidsfordriv og aller helst ville tilbragt kvelden sammen med eksen. Derfor bør du takke nei.

Er enig der ja

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei.

jeg syns duskal gå på den daten om du føler at du vil.

men om du tenker at det er strategisk i forhold til eksen så syns jeg du skal gi litt beng i det. for han har jo i utgangspunktet gått fra deg. og han har kanskje godt av å se at du ikke sitte og venter på han, og hva han kan miste.

noen ser ikke hva de mister før man virkelig gjør det.

meg ikludert!!

kjenne etter.

og ike ta så hensyn til noen andre. kasnkej du får en koselig date. kanskje du blir bedre kjent med noen. kankje det bare blir en dag, eller om han kanskje er en kjempefin fyr. men vær varsom og møt han ute. og ikke gjør noe du ikke vil.kjenn etter i magen og hodet

lykke til :)

Skrevet
Hei.

jeg syns duskal gå på den daten om du føler at du vil.

men om du tenker at det er strategisk i forhold til eksen så syns jeg du skal gi litt beng i det. for han har jo i utgangspunktet gått fra deg. og han har kanskje godt av å se at du ikke sitte og venter på han, og hva han kan miste.

noen ser ikke hva de mister før man virkelig gjør det.

meg ikludert!!

kjenne etter.

og ike ta så hensyn til noen andre. kasnkej du får en koselig date. kanskje du blir bedre kjent med noen. kankje det bare blir en dag, eller om han kanskje er en kjempefin fyr. men vær varsom og møt han ute. og ikke gjør noe du ikke vil.kjenn etter i magen og hodet

lykke til :)

Var vel egentlig dette jeg prøde å si i innlegget ovenfor. Uttalte meg litt klumsete. Mente ikke at daten skulle være strategisk ovenfor din ex.

Om du ikke vet om du har følelser for ham eller ikke, er det jo bare ên måte å finne ut av det på. Men ikke tenk på at eksen din vil skyve deg bort om han finner ut av dette. Vil han tilbake ti deg, så vil han det om du går på daten eller ei.

:)

Skrevet

Det er egentlig tull. Det er jo ikke sikkert han ser på det som annet enn tidsfordriv han også. Det er ikke bestandig man er ute etter å finne den store kjærligheten selv om man dater.

Jeg synes ts BURDE treffe han. Ha vill og hemningsløs sex (hvis han frister), og kom deg over eksen din.

Skrevet

Dette er jeg helt enig i!

At han også "kanskje" har bedt henne på date bare som tidsfordriv.. vel, det er ihvertfall rimelig stor sjans for at han faktisk synes hun er interessant og har lyst til å bli litt mer kjent med henne.

Har akkurat vært på date med en som jeg fant ut at egentlig vil prøve med eksen igjen, de har blitt enige om å prøve like etter.... hvorfor i svarte kastet han bort tiden min da? Tror dere ikke andre mennesker har bedre ting å gjøre om det ikke er noe ærlig over det?

Gjest Gjest
Skrevet

Synes du skal gå på daten og det uten å tenke på hva eksen vil synes om det eller ikke.

Tenk om denne fyren du dater viser seg å være mannen i ditt liv?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du håper å få tilbake eksen burde du ikke gå på denne daten.

Skrevet

Det er jo bare en date da. Og om xn kun har lyst til å være venner, synes jeg du absolutt burde dra. Du har kanskje ikke datet noen etter at det ble slutt? Isåfall kan det hende at det hjelper deg å komme over han. Et sted må du jo begynne, og vil han ikke ha deg tilbake synes jeg du skal legge han bak deg å gå videre :)

Gjest Piper
Skrevet
Hvis du håper å få tilbake eksen burde du ikke gå på denne daten.

Nei for hun må mure seg inne, i tilfelle exsen ønsker å få henne tilbake. Snakker om å gi andre makten. Exsen har sagt han ikke vil ha henne tilbake, vel da er det faktisk det hun må gå ut i fra. Hun kan ikke fortsette å hpåe på at det skal bli de to, for da kommer hun aldri videre.

Til ts:

Gå på denne daten og lev som om du er singel, for det er faktiks det du er. Om det blir deg og eksen igjen får tiden vise, men til da bør du leve som om det ikke blir det. Ta kontroll over ditt liv, i stedet for å la eksen ha kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...