Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har nå skjønt at jeg kun har fem år igjen å gå med korte skjørt uten at folk studerer meg med avsky, så det gjelder å handle raskt. Noen som har sett noe som kan passe følgende beskrivelse: skjørt til ca. midt på låret i mørk, noe ettersittende dongeri, ikke for blå i fargen (mer blåsvart på en måte). Ikke skikkelig mini-mini, men fortsatt et litt kort skjørt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Slenger meg på denne... De eneste jeg har sett, er enten for lange (knelange) eller de er korte som belter. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

De har skikkelige kule,sånn passe korte jeansskjørt på only.Til kun kr 159,-! Nice!

Gjest Camma
Skrevet

Har sett noen på VIC, fra Mario Conti DONNA. De er ikke helt kort kort, men mer mitt på låret lengde. Fargen er dog helt vanlig jeansblå da....

Skrevet

Er du av den kreative typen kan man også bare sy om en gammel olabukse..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett noe sånt på Bik Bok ganske nylig.

Skrevet
Jeg har nå skjønt at jeg kun har fem år igjen å gå med korte skjørt uten at folk studerer meg med avsky, så det gjelder å handle raskt.

Tør jeg spørre hvor gammel du er...?

Skrevet

Jeg har et fra H&M i den blåsvarte fargen, men saken er at jeg tror det er litt kortere enn det du etterspør. Meg rekker det godt ned på låret, så av og til er det jo en fordel å være liten :ler:

Men det kan jo hende de har i flere lengder, det er en god stund siden jeg kjøpte mitt.

Skrevet

Jeg fant et på Pop In for 50,- her om dagen. Heelt perfekt. Mørk blå/svart, ikke for kort, men likevel "miniskjørt". :tommel:

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Tør jeg spørre hvor gammel du er...?

Jeg er 25. Og jeg hadde denne tråden i tankene.

Ellers takk for mange tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...