Gjest Gjest_Sabrina_* Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg ønsker å gå ned i vekt, har derfor begynt å legge om kostholdet samt trene. Lurer på om det er effektivt å gå lang ?eller må man jogge?
Gjest Pet Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg ønsker å gå ned i vekt, har derfor begynt å legge om kostholdet samt trene. Lurer på om det er effektivt å gå lang ?eller må man jogge? Det er vel et par mil å gå fra Lindeberg til Sognsvann? Så skal du gå rundt vannet og tilbake, det blir jo bortimot 5 mil. Bra trim det, men du kunne kanskje valgt en koseligere rute med mindre asfalt?
Hobgoblin Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Det er langt! Og du er kjempesprek om du går så langt! Noen sier at du forbrenner mer ved å gå enn ved å gå. Personlig foretrekker jeg jogging...
Gjest TS Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 hehe, uff det ble feil, MENTE ØSTENSJØVANNET!!!!
Siam Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har hørt at man forbrenner like mye på den samme turen, men det går selvfølgelig mye fortere å jogge. Jeg hater å jogge, så det blir gåing for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå