Gjest Tweek Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Jeg er på utkikk etter nye bikinier. Må jo ha flere Ser at en del av dere har bestilt fra victoria secrets og det var jo ikke avskrekkene dyrt som jeg trodde. Men hvordan en str. der? Bruker 36 på hm osv. Hva vil det si om en bikini topp er underwire? Vil det bare si den har en skål eller noe for denne bikinien er visst det. Syntes denne var litt fet, men fargene var jo ikke fine Jeg syntes å denne med ring var litt fin, men dyr var den. Denne var utrolig søt :-D Spesielt med det hjertet bak på underdelen Eller bare en enkelt halternecktopp som denne (btw, se på den rarre navlen til hun på bildet?) Denne bikinien var fin, men kjedelig. Helt plain, men det kan jo å være fin. Men ser for meg at puppene bli slafsete av den toppen. Ser ikke ut som det bare er stoff og ingenting annet. likte ikke helt den underdelen, men kan jo bare bruke en annen Egentlig vil jeg ha en bh-bikini eller en som lager litt kløft, sånn at puppene ikke bare er der. Jeg vil jo at de skal se ut som de henger der de skal. Så er det denne fra HM jeg syntes er veldig fin, men den er jo hvit så jeg vet ikke. Hadde ønsket den fantes i bh-topp. Underdelen var jo stygg i formen Men det hvite med gullstripene var jo så fiint Jeg vil helst ha en underdel som går rett over litt lavt, for det passer meg best. Da gnager ikke underdelen seg inn å lager muffintop Huff dette ble mye, men vil høre deres meninger. Og gjerne forslag til andre bikinier som har rett, lavt liv på underdel og en topp som gir litt fine pupper med kløft
wind-up bird Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 underwire høres ut som om det kan bety spiler for meg.. =)
Gjest Veronica Mars Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 "Underwire" betyr at bikinitoppen har spiler. Syntes både den første du lenket til og den med hjerter var veldig fine.
Gjest Tweek Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Jeg likte å den veronica, men fargene på den første var jo ikke fine Jeg har veldig lyst på den med hjerter, men da blir det jo kjedelig svart for de andre fargene var ikke fine heller. Alltid er det noe Men jeg har 36 til vanelig, hvilken str. skal jeg velge på bikinien?
Gjest Tweek Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg tror jeg går for den med hjertene jeg tror jeg :-D Sambo syntes å den var veldig søt. Men er ikke sikker om jeg skal bestille S eller M. Kanksje M til underdel så den ikke blir stram, og hvis det blir for slakk kan jeg vel hive den i trommelen? Usikker nå jeg.
wind-up bird Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Det er jo et sånt size chart der, du kan jo måle og se hvilken du stemmer best overens med? Jeg har aldri bestilt fra victoria's secret så kan ikke gi deg noen andre råd
Gjest Tweek Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Men ejg har ikke målebånd Men har jo tråd og linjal..
Glynis Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 Den hvite underdelen med gullstripene er ikke så rar som den ser ut til, jeg kjøpte den bikinien og den satt fint både oppe og nede og jeg er k r e s e n. Gull er elsk!
Gjest Tweek Skrevet 26. mai 2007 #11 Skrevet 26. mai 2007 Jeg var på HM i dag, men hadde bare underdelen i 34, og vil tro den blir litt stram da.. Men de hadde ingen topper Gadd ikke prøve da, men det så bedre ut i virkeligheten en på bildet iallefall.
Glynis Skrevet 26. mai 2007 #12 Skrevet 26. mai 2007 Hehe, jeg prøvde faktisk underdelen i 34 og var sur resten av dagen! Den bikinien er hele tiden utsolgt, jeg var innom nesten hver dag i en uke og hele tiden var det tomt i min størrelse, heldigvis fant jeg den i utlandet slik at jeg fikk prøvd og kjøpt der.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #13 Skrevet 26. mai 2007 Tror det n\blir ganske dyrt sånn totalt å skulle bestille fra Victoria`s secret i og med at overdelen koster $36, også koster den underdelen du bestemmer deg for også noe, mellom $15-20 også er det frakta da og det du må betale i toll. Hadde først tenkt å kjøpe en bikini derfra, var så mange fine, bla flere av de du linka til, men når jeg fikk regnet litt på det fant jeg ut at det ble litt vel dyrt. Og den siste tingen, okei nå høres jo dette ut som totalt negativt beskjed, men må bare si det, at jeg pleier ofte å sammenligne hvordan ulike bikinitopper ser ut på den samme modellen slik at det er litt lettere å se "effekten" av hver bikinioverdel, i forhold til kløft feks. Den toppen med sånn hjerte tror jeg brystene lett "forsvinner" litt i, bla fordi den ikke engang var foret med sånn stoff som skaper pittelitt push up, greit nok at det trenger jo ikke vær sånne puter i, men denne var som sagt ikke engang foret (tenker ikke på sånn foring som gjør at lyse stoffer ikke blir gjennomsiktig) men sånn som gjør stoffet litt mer fast på en måte. Forøvrig så var den helt nydelig i det i det helt lyse stoffet med prikkene! Hadde så absolutt vurdert en gang til å kjøpe derfra til tross dor prisen om den bare hadde vært sånn fora. Og så ville jeg si at det er kjempelurt å måle seg etter målesystemet deres((jeg har fremdeles et sånn papirmålebånd liggende slengt her etter jeg var på ikea, veldig kjekt i en sånn situasjon), fordi strl kan være litt ulike enn her i norge, selv bruker jeg større strl i usa enn jeg gjør her hjemme, men aner ikke om det også gjelder for V.S. Så i en tråd lenger ned her om ei som fikk for stor strl og måtte sende tilbake og motta ny, og bikinien hennes endte opp med å koste over 1000 kr =/ Så viktig å være sikker på rett strl med andre ord=o)
Gjest Tweek Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Tror det n\blir ganske dyrt sånn totalt å skulle bestille fra Victoria`s secret i og med at overdelen koster $36, også koster den underdelen du bestemmer deg for også noe, mellom $15-20 også er det frakta da og det du må betale i toll. Hadde først tenkt å kjøpe en bikini derfra, var så mange fine, bla flere av de du linka til, men når jeg fikk regnet litt på det fant jeg ut at det ble litt vel dyrt. Og den siste tingen, okei nå høres jo dette ut som totalt negativt beskjed, men må bare si det, at jeg pleier ofte å sammenligne hvordan ulike bikinitopper ser ut på den samme modellen slik at det er litt lettere å se "effekten" av hver bikinioverdel, i forhold til kløft feks. Den toppen med sånn hjerte tror jeg brystene lett "forsvinner" litt i, bla fordi den ikke engang var foret med sånn stoff som skaper pittelitt push up, greit nok at det trenger jo ikke vær sånne puter i, men denne var som sagt ikke engang foret (tenker ikke på sånn foring som gjør at lyse stoffer ikke blir gjennomsiktig) men sånn som gjør stoffet litt mer fast på en måte. Forøvrig så var den helt nydelig i det i det helt lyse stoffet med prikkene! Hadde så absolutt vurdert en gang til å kjøpe derfra til tross dor prisen om den bare hadde vært sånn fora. Og så ville jeg si at det er kjempelurt å måle seg etter målesystemet deres((jeg har fremdeles et sånn papirmålebånd liggende slengt her etter jeg var på ikea, veldig kjekt i en sånn situasjon), fordi strl kan være litt ulike enn her i norge, selv bruker jeg større strl i usa enn jeg gjør her hjemme, men aner ikke om det også gjelder for V.S. Så i en tråd lenger ned her om ei som fikk for stor strl og måtte sende tilbake og motta ny, og bikinien hennes endte opp med å koste over 1000 kr =/ Så viktig å være sikker på rett strl med andre ord=o) Smarte tips du kom meg! Jeg var å redd for at puppene mine forsvant i den hjerte-toppen. Jeg har en 70b/75b så de forsvinner nok litt hvis jeg har en "tynn" topp på.. Men det push-up bikinien med ringer var kult, men det blir veldig dyr. Tror jeg skal gå i standard kjedebutikker først jeg. Er jo ikke akkurat strødd med penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå