panda Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Etter å ha lest mange tråder her inne ang bestilling av varer på nett, så må jeg si at jeg har veldig lyst til å forsøke det jeg også. Men hvordan betaler dere? Hva med sikkerheten? Forsøkte en gang for lenge siden og opprette en paypal-konto, men synes det var så mye rot at jeg ga opp.
Caramia Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg bruker ganske enkelt kredittkort. Det er simpelt og greit, samtidig som det regnes som temmelig sikkert.
Buster Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Har et eget kredittkort som jeg bruker for alle slike handler vi nettet, og skulle det vise seg å være noe snusk så er det faktisk kortselskapet sitt ansvar å rydde opp. På denne måten slipper jeg at det trekkes penger fra en eventuell lønnskonto som det ikke skal trekkes, med de problemer dette eventuelt skaper for betaling av lån med mer....
Rhiakath Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Jeg handler mest på Ebay og bruker derfor Paypal. Kombinasjonen Ebay og Paypal er veldig enkel. Paypal kan være litt knotete om du først logger inn på siden og så skal fylle ut alt mulig som har med betalingen å gjøre, men Ebay gjør det for deg og det er bare å trykke "ok" et par ganger og logge inn på Paypal som Ebay dirigerer deg til. Ellers så bruker jeg kortet mitt når det er et alternativ. Kjapt, enkelt og som regel veldig trygt.
Sweetiepie Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg bruker bare visa kortet mitt innenfor norge, og mastercard i utlandet. Får du ikke varene da, kan du nekte å betale regningen fra mastercard=) Genialt, og veldig sikkert for deg som kunde
Titta Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Jeg bruker et av kredittkortene mine. Helt uaktuelt for meg å bruke et vanlig bankkort, gidder ikke å risikere at lønnskontoen min blir tappet.
panda Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2007 Takk for alle svar! Da tror jeg at jeg skal forsøke meg på litt netthandel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå