Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg bryr meg filla om du måtte lese dette, M, jeg har forstått du sporer opp innleggene mine her.

Uansett; Måtte bryte kontakten med ei venninne. Går ikke lengre innpå det, men sånn ble det. Det var ganske greit og stille i begynnelsen, men nå en uke etterpå, har hun begynt å ta helt avgårde. Henge meg ut på nett, snakke åpenlyst på cafe hvor fæl jeg er.

Jeg har bare ignorert dette til nå, men jeg er så lei å få høre av felles venner "Øy sjekk her på nettet, sjekk der på nettet! hun har skrevet om deg!". Jeg vil bare ha kontakten brutt, ikke masse krangling og drittslenging som en annen femteklassing.

Har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere isåfall?

(Hvis du leser dette, skjønner du kanskje hvor slitsomt det er. Greit du er bitter, men nok er nok.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hev deg over det, og prøv å ignorer det. Vis at det ikke bryr deg, og at du ikke tar deg nær av det. Vennene dine kjenner deg vel, og vet uansett hva som er sant og ikke.

Tror det er det smarteste.

Skrevet

Det gjør vel ikke deg noe at hun driter seg ut? Tenk bare på hva hun forteller om seg selv med å gjøre dette....

Vet jo det er kjipt, men ikke gidd å la henne styre dine følelser. Drit i henne.

Du vet hva du står for og hvorfor du tar dine valg. Vær trygg på et og ikke bry deg om noe annet.

Gjest Elfrida
Skrevet

Ignorering hjelper, det blir mindre spennende å slenge dritt om deg rundt omkring hvis du hverken vet om det eller bryr deg. Og så hjelper det for deg fordi du slipper å lese kjipe ting om deg selv.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Det var nå gjennom henne jeg ble kjent med dem, så de stoler vel mer på henne enn på meg. Her er nivået det ligger på:

"**** om K: Herregud hva feiler det henne? Hun må jo være helt sprengt i hode som gidder å holde på på det viset. Skjønner ikke at folk gidder å gå sammen med henne, hun er jo psycho.

**** om L: Hun er så feit. hahaha

**** om C: Jævla irriterende. Orker virkelig ikke å sette av tid til henne. Åsså de øynene er jo så skjeive at jeg vet ikke hvor jeg skal se henn når jeg snakker med henne.

**** om N: Nina ser ut som en sau og hun er så plagsom som ikke klarer og holde kjeft og skal hele tiden ta ordet fra folk.

**** om C: Hun snakker jo bare om seg selv og de guttene sine, virker som om hun tror hun er veldig deilig.

**** om L (lille l): hva er det som er galt med trynet? Det var ekkelt. Ser ut som om hun har sugd litt for mye kuk. haha

**** om J: Ånden hennes lukter som kloakk så jeg orker ikke snakke med henne, og hun er så jævla teit som legger planer med meg men ikke gidder å stille opp på de. Og hun er så utrolig billig og det er kvalmt at hun er sammen med en på 42.

**** om N: Ho er løs på tråden. Ho har stygg nese. Skjønner ikke hvordan hun får seg så mye for hun er ikke så fin."

Jeg prøver å heve meg over det, men ærlig talt? Jeg ville kanskje funnet på å si sånn da jeg gikk i 5 klasse for 10 år siden, men dette her tøyset har jeg vokst fra. Utrolig hyggelig å våkne til. Dette står i en åpen dagbok alle har tilgang på å lese. Jeg skrev i går at "å bryte kontakten går ut på å ikke prate med hverandre, og heller ikke slenge dritt på den måten du gjør" og at det var det siste hun hørte fra meg. Har lyst til å svare for å forsvare meg for dette som står over er bare oppspinn, men da gir jeg henne bare mer oppmerksomhet.

Skrevet

Ignorering fungerer vel best om man ikke kjenner personen..

Kan du ikke si ifra til henne, på en rolig måte, at du ikke er interessert i kontakt og at du håper hun lar deg være i fred?

Ps, hvis hun leser dine innlegg...så er vel denne tråden bensin på bålet.

Gjest DyneTryne
Skrevet
Ignorering hjelper, det blir mindre spennende å slenge dritt om deg rundt omkring hvis du hverken vet om det eller bryr deg. Og så hjelper det for deg fordi du slipper å lese kjipe ting om deg selv.

Jo sånn sett. Jeg må jo fortsatt sikkert støte borti henne på bussen (får ikke lappen før til høsten) og på puben vi begge går til. Har gjort det allerede, og der tør hun ikke konfrontrere meg. Kun bak sin trygge dataskjerm hjemme.

Gjest DyneTryne
Skrevet
Ignorering fungerer vel best om man ikke kjenner personen..

Kan du ikke si ifra til henne, på en rolig måte, at du ikke er interessert i kontakt og at du håper hun lar deg være i fred?

Ps, hvis hun leser dine innlegg...så er vel denne tråden bensin på bålet.

Ja jeg vet, det får bare være. Hun leser det vel mer som drittprat enn som at jeg virkelig er lei av alt. Jeg brøt kontakten fordi jeg var sliten, vi var ikke på samme nivå, og jeg likte ikke meg selv og den jeg ble da jeg var med henne.

Jeg har skrevet til henne uten noe banning og sinnahet at jeg ikke vil ha mer kontakt. Det ser ut til å bare fyre henne mer opp.

Kanskje det gir seg. Kanskje jeg mister alle felles venner vi har. Det får bare være, egentlig.

Gjest Miss Guided
Skrevet

Ikke for henne med å ta igjen, det er ikke moro å henge ut noen som ikke bryr seg og da tar det slutt av seg selv. Jeg kan forstå at det er vanskelig, men du får vise deg som den voksne i denne saken.

Skrevet

Det går nok over snart. Det er å være sinna er en energikrevende tidtrøyte.. Hun er nødt til å gå lei snart. Og hvis ikke hun, så vil nok vennene hennes gå lei. Alle liker litt drama, men ingen liker en drama queen. Eller no'.

Lykke til :)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Tro meg, jeg prøver. Hun sendte meg vel 13 meldinger på lørdagen, og jeg svarte dem aldri. Det tok fram til i forgårs før hun begynte med dette tullet, og jeg har en tendens til å bli veldig fort sinna og ikke tenke over hva som egentlig er lurest (å la henne holde på).

Bare i dette tilfellet tenker jeg at jeg er helt ferdig med alle nå. Hun omgås dem oftere enn meg (unntatt "sauen", "psychoen" og hun "med dårlig ånde" og hun med "skjeve øyne"). Alle stoler mest på henne siden de har kjent henne lengst. jeg kan jo bare tenke så enkelt som at jeg ikke trenger folk i vennekretsen min som ikke liker meg, men det er ordentlig surt uansett.

Gjest DyneTryne
Skrevet
Det går nok over snart. Det er å være sinna er en energikrevende tidtrøyte.. Hun er nødt til å gå lei snart. Og hvis ikke hun, så vil nok vennene hennes gå lei. Alle liker litt drama, men ingen liker en drama queen. Eller no'.

Lykke til :)

Tusen takk for lykke til-en :-)

Hun fikk nå svar fra en venn på overnevnte innlegg fra en venn om at "er det nødvendig å slenge dritt på den måten?" så ser ut til at de går lei, ja.

Jeg skjønner ikke at hun gidder å bry resten av verden med noe som angår oss to.

(jeg gjør vel det samme nå da, men på en annen måte håper jeg)

Gjest Tweek
Skrevet

Totalt ignorer henne, og gjør som du pleier!

Og hvis begge quotene om "C" var meg så :kjempesinna::sinna:

Hvordan kan hun si sånn om en person hun ikke kjenner!

Etter andre ting også så er det helt klar henne det er noe spinnvilt galt med!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Andre C som snakker om seg selv er ei anna ei, men første var visst deg ja...

Skrevet
Ja jeg vet, det får bare være. Hun leser det vel mer som drittprat enn som at jeg virkelig er lei av alt. Jeg brøt kontakten fordi jeg var sliten, vi var ikke på samme nivå, og jeg likte ikke meg selv og den jeg ble da jeg var med henne.

Jeg har skrevet til henne uten noe banning og sinnahet at jeg ikke vil ha mer kontakt. Det ser ut til å bare fyre henne mer opp.

Kanskje det gir seg. Kanskje jeg mister alle felles venner vi har. Det får bare være, egentlig.

Jeg har vært i veldig samme situasjon. Og ja - jeg mistet alle felles venner. Dvs alle venninner fra barndommen. For makan til drittslenging som den hun klarte å lire av seg... Nå har jeg noe kontakt med noen av disse jentene igjen, og de skjønner at det ikke var hold i det hun kom med (ærlig talt, så var hun verre enn de verste drama queens inne på Samlivsforumet her... :roll:) Men naturligvis kunne de jo ikke stenge henne ute, og etter en fest hvor hun ble dritings og endte opp med å dra til meg med en tom vinflaske - og hvor de andre bare så bort "for de ville jo ikke ta side" - så var det nok. Jeg har andre venner. Så savnet er ikke spesielt stort, gitt!

Lykke til Dyne! Det er tøft mens det står på, men det blir bedre! Det tar tid, og hun kommer antagelig aldri til å gi seg helt. Men hev deg over det. Hun er ikke verdt verken tårer eller sinne.

Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av Wadjet
Gjest Tweek
Skrevet

Ok, ja for den andre "C" passet jo ikke meg. Men uansett.

Hun er nok slitsom de første ukene, så finner hun sikker noen andre å henge med som hun har fått dilla på. Så da slipper du unna enn så lenge.

Skrevet
Andre C som snakker om seg selv er ei anna ei, men første var visst deg ja...

Er vel ikke så veldig snillt av deg å legge ut all sladderen på nettet? Dårlig gjort mot venninnene dine.

Gjest Tweek
Skrevet

Hun sa det til meg, dessuten så ser man jo bare hvordan hun kan slenge dritt om alle. Jeg har vel møtt denne personen 2 ganger eller noe.

Skrevet
Ok, ja for den andre "C" passet jo ikke meg. Men uansett.

Hun er nok slitsom de første ukene, så finner hun sikker noen andre å henge med som hun har fått dilla på. Så da slipper du unna enn så lenge.

Ikke bry deg om at noen sprer sladder om deg her på nettet. Du virker forresten som ei kjempekoselig og søt jente. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...