jente 79 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 14. juni 2007 Oj... Godt du var innom da... Vi har hentet ringene for en stund siden vi da. Gullsmeden ville ha de ca 4 uker før for å være helt sikre på å få de ferdige... De ligger så blanke og fine og venter i esken sin. Jeg hadde også flaks sånn. Bare så vidt jeg oppdaget at cateringselskapet bare regnet med en servering av hovedretten. Jeg har jo aldri tenkt noe annet enn to serveringer. Tenk så ille om det ikke ble oppdaget før på selve dagen... Men nå er det meste under kontroll. Skal innom fotografen i dag. Gleder meg til å prate med han :juhu: Skal også fikse neglene i dag. Litt spent siden ei bekjent skal gjøre det. Men kan vel bare bli bedre I morra skal troppene samles for pynting. Gleder meg til å se resultatet. Skal også ha generalprøve i morra. Og tenk på lørdag skal vi gifte oss
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #22 Skrevet 14. juni 2007 Fikk beskjed om å levere dem to uker før for å ha god tid. Hadde jeg ikke vært innom der hadde de vel blitt liggende Greit å få orden på serveringa ja! Ikke morro å sitte og vente på runde to og så kommer plutselig desserten Skal ha huset fullt av overnattingsgjester vi da, så må handle inn masse mat til de. Ellers er det bare småtteri igjen. Godt å ikke ha tusen ting å gjøre de siste dagene! Men kjenner jeg blir mer og mer spent
jente 79 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 17. juni 2007 Takk for det. Jeg hadde en helt fantastisk dag. Omtrent alt gikk på skinner, været var bra nå gleder vi oss bare til å dra på bryllupsreise i morgen
spinnvil Skrevet 18. juni 2007 #25 Skrevet 18. juni 2007 Vi hadde også en fantastisk dag, alt gikk på skinner. Alle hadde det kjempegøy. Bandet måtte slutte å spille kl tre, og da sto det 20 stykker foran scena og rocka noe sinnsykt. Ingen ville være med i taxiene som var kommet for å hente gjestene. Jeg våknet opp dagen derpå med vondt i kinnene fordi jeg har smilt og ledd så mye. Vi fikk en dag som overgikk mine villeste fantasier - er så utrolig glad nå! Nå venter vi bare på at det skal bli torsdag, og bryllupsreisen begynner hilsen fru spinnvil
Gjest Revenka Skrevet 18. juni 2007 #26 Skrevet 18. juni 2007 Høres ut som en kjempeflott dag Spinnvill. Gleder meg til å få referat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå