Gå til innhold

Bryllup 16. juni

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Er det noen flere enn meg som gifter seg 16. juni?

Begynner å bli spent, hadde vært morsomt å utveksle erfaringer med noen som gifter seg samme dag...

Endret av jente 79
Videoannonse
Annonse
Gjest 16.06.07
Skrevet
Hei

Er det noen flere enn meg som gifter seg 16. juni?

Begynner å bli spent, hadde vært morsomt å utveksle erfaringer med noen som gifter seg samme dag...

Jeg også!!!

Alt har vært klart en stund, men angsten for at noe er glemt er til å ta og føle på....

Skrevet

Koselig at det er flere...

Jeg også går og tenker på om det er noe jeg har glemt... Men tror det meste skal være på plass...

Så lenge man har lokale, kirke, mat & drikke så blir det vel bra :)

Gjest 16.06.07
Skrevet

Vi har satt bort hele selskapet, så det skulle vel gå greit så lenge de vet hva de driver med, og det er vi 99,9% sikre på at de gjør :)

Mangler bare noen som kan åpne gaver, og det skulle vel enkelt la seg ordne:)

Ringer rundt og sjekker om alle reservasjoner, bestillinger etc. er i orden nå.

Ringte for å høre om sløret mitt var underveis, det var det også. Hun i butikken ble faktisk litt fornærmet fordi jeg sjekket... Litt uproft :sjenert:

Skrevet

Ja, da er det litt enklere. Vi ordner alt selv...

Skal opp og kikke på lokalet på mandag med foreldrene våre. Finne ut hvordan vi skal ha bordene, hvor vi skal ha gavebord+++.

Håper det er plass til å gjøre det som jeg har tenkt, ellers blir det mye arbeid med å gjøre om bordplasseringen...

Rimelig spesielt å bli fornærmet fordi du dobbeltsjekker. Det er jo best å være på den sikre siden...

Jeg må nok en tur for å kikke etter undertøy snart. Det er det eneste som mangler av mitt antrekk nå...

Gjest 16.06.07
Skrevet

Jeg fikk prøvd undetøyet mitt i går, var hos fotograf og tok bilder som jeg skal gi han i morgengave.

Det var skikkelig rart, men litt morsomt også :-D

Litt spent på resultatet, skal plukke ut bilder på mandag :cool:

Lykke til på undertøyjakt :)

Skrevet

Blir spennende med resultatet ja. Lykke til

Skrevet

Bare litt over to uker igjen nå................... SPENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har vært mye og ordne denne uka. Men tror det meste begynner å falle på plass.

Vi fikk sjekket lokalet. Det er knallbra, men manglet litt mer på dekketøysida enn jeg hadde trodd... Tror jeg har fått ordnet det meste, og heldigvis til en billig penge...

Kjøpte undertøy i går. Ble så fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veldig spent på hva min kjære vil si når han ser meg. Trodde det ville bli litt vanskelig siden jeg egentlig hadde lyst på korsett, men enda ikke har funnet noe jeg liker. Her falt jeg for første jeg prøvde :juhu:

Neste uke skal vi begynne å bruke de større summene... Da blir det handlig av drikkevarene, snop++++++++++++

Gleder meg og håper på :sol:

Skrevet

Gifter meg 16. juni jeg også. Nå begynner det meste å falle på plass. Har begynt å handle inn drikkevarer og snacks. Er glad vi har god plass i kjelleren, begynner å bli ganske så fullt.

De siste ukene har gått utrolig fort, håper ikke de neste to går like fort. Da kan det bli litt stress de siste dagene;)

Når snakker dere med presten? Vi skal i kirken på torsdagskvelden før bryllupet, syns det er ganske tett inntil. Men det er kanskje like greit, så husker presten hvem vi er...

Skrevet

Ja, tida flyr fort nå.

Både min kjære og jeg ble drukket ut på lørdag. Vi var ikke helt i slag i går...

Vi pratet med presten i påsken. Er en i familien, så ikke så veldig redd han glemmer oss. Men skal ha generalprøve dagen før.

Eneste som kan være dumt med å ha det så nær er å bli enige om salmer og lignende... Dere skal vel trykke opp kirkeprogram. Litt kort tid å bare ha to dager på det. Da har dere vel også en del annet å gjøre...

Skrevet

Tror ikke vi kommer til å lage kirkeprogram, satser på salmeboka og at presten forteller hvilke salmer vi skal synge.

Skrevet

8 dager igjen... Helga må brukes til å handle inn litt av alt som trengs... Øl, brus, snop++++++++++++

Kjolen hentes mandag. Skal prate med fotografen torsdag, pynte lokalet neste fredag og :bryllup: oss neste lørdag :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Så drar vi på bryllupsreise den 18. Fikk papirene til det i går. Gleder meg :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

Så da er det bare å håpe at været holder seg ei drøy uke til...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gifter meg også 16 juni :tommel:

Er litt stressa nå, akkurat ferdig med eksamen og har framføring av hovedoppgave til mandag(gjelder oss begge) så har igjen en del av finpussen :sjenert:

Det er ikke de store tingene som gjenstår da, så vi skal nok klare oss. :)

Her en natt drømte jeg at jeg sto i et lite rom i kirka og kunne ikke finne kjolen, tiaraen eller noe. Leita i masse esker mens inngangsmarsjen begynte. Fant noe jeg kunne bruke og prøvde å ordne håret så godt jeg kunne, men gjestene begynte å bli veldig utolmodige. Så "våkna" jeg og bryllupet var ikke før dagen etter så da hadde jeg jo goood tid. Så jeg somla den dagen også og plutselig var jeg midt oppi stressituasjonen igjen. Huff for en drøm :sprettoy:

Skrevet

Nå er det akkurat ei uke igjen, men er ikke noe stressa. Tror ikke det har gått opp for meg enda hvor nært det egentlig er. Lurer på om jeg egentlig kommer til innse hva som skjer før dørene åpner seg?

Akkurat nå føles det som jeg lever inni ei boble...

Skrevet

Sånn har jeg det også. Vi handler inn, styrer og ordner... Men jeg er ganske rolig. Kjenner sommerfuglene av og til, men det er også roligere nå...

Men de melder seg vel for fullt om ei uke... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg nevnte for samboeren for et par deger sia at det er en del igjen å ordne. Sa at hvis han ville kunne han ordne det som var igjen av skolearbeid(ettersom vi går i same klasse og har hovedprosjekt/studentbedrift sammen) og så tok jeg resten av bryllupsforberedelsene(tydelig at jeg har blitt litt "bridezilla" nå som det bare er en uke igjen :ler: ). Det ville han ikke vite noe av, men etter jeg hadde lest opp lista over hva som gjensto så var han klar for å ta skolearbeidet.. Sier litt om hva som står igjen her(selv om jeg har ordnet mye iløpet av et par døgn=)) Sier kanskje litt om skolearbeidet ogaå, men det skal sies at vi har hatt jobbene klare i 2 måneder begge to :ler: Seriøse studenter ;)

Skrevet

Glad jeg ikke har studietida mi oppi dette...

Men snakket med min kommende svoger i sta. Som han sa, det meste går bra. Så lenge vi har mat, drikke, prest og kirke så får vi nok en fin dag :)

Disse detaljene som er lett å henge seg opp i, betyr egentlig ikke så veldig mye.

Vi får bare håpe sommeren fortsetter :sol:

Skrevet

Merker at jeg er spent, selv om jeg egentlig er forbausende rolig. Litt ukonsentrert på jobb da.

Det meste er under kontroll, men har to travle dager foran oss nå...

Gjest Gjest
Skrevet

Har fri til å gjøre alt småplukket som gjenstår jeg nå som studietida er over ;)

Fått på plass det meste, men er enkelte ting som må skje bestemte dager! Glad jeg var innom gullsmeden som har sendt ringene til gravering i dag. De ringte de som skal gravere og de hadde ikke begynt på dem ennå :frustrert: Lovde de skulle være klare til å hentes på fredag da :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...