Gjest Gjest_Spent_* Skrevet 25. mai 2007 #1 Del Skrevet 25. mai 2007 På Wedins har de pene satengsko i eggeskall farge. 4-5 cm hel og spisse. Har 3-4 forskjellige typer. Koster 400,- Men har nå 30% rabatt på alle damesko så jeg fikk mine for 315,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finesko Skrevet 25. mai 2007 #2 Del Skrevet 25. mai 2007 Tusen takk for supert tips! Dro rett på Wedins og fant superfine sko - betalte også 319 kr. Veldig fornøyd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_spent_* Skrevet 26. mai 2007 #3 Del Skrevet 26. mai 2007 Tusen takk for supert tips! Dro rett på Wedins og fant superfine sko - betalte også 319 kr. Veldig fornøyd nå! Så bra! Jeg er også veldig fornøyd nå. Kjolen kosta nok så det er deilig å slippe billig unna på noen ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 26. mai 2007 #4 Del Skrevet 26. mai 2007 Lurer på om billige sko=vonde sko? Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 26. mai 2007 #5 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg kjøpte mine i england og betalte 250 for de, og de var kjempe god å gå i. Så billige sko er ikke like vonde sko, for jeg tror det er bare noe enkelte tror. Kjøpte en gang et par sko til 800, og de var så vonde at jeg måtte levere de tilbake. En venninne av meg kjøpte sko til 1500, og hun kunne faktisk bare gå med de i en times tid for de var så vonde. Men skoene skulle hun ha, for de var jo så moderne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå