Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vinga
Skrevet

Chanel lager de aller beste øyeskyggende, uten tvil.

Jeg har fargene tatou (gråsvart), tabou (lilla), kvartettskrinet som heter spices, snart også kvartettskrinet som heter vanite samt enkeltfargene safari og berry.

Jeg har mørkebrune øyne. Av skyggene jeg har er det tabou som er mest brukt.

Dere andre som sverger til chanelskyggene, hva slags har dere? Hva slags bruker dere mest? Og hvilken øyefarge har dere?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så veldig mye Chanel øyenskygger egentlig. Har ganske rar øyenfarge.. HELT gul innerst, litt brun, så grønn, og lyseblå, og ringen ytterst er mørkeblå. Så avhengig av fargevalg kan jeg få endel forskjellige farger på øynene:P

Har hatt Nymphea (er brukt opp).

Ombre D'eau i fargen Bay som gjør at jeg får grønne øyne :)

Skrevet

Jeg har gråblå øyne og bruker bruntoner (har brune briller også). Bruker Spices og Vanite.

Skrevet

Bruker spices, men har lyst til å prøve noe nytt snart... i gråtoner, og helst i kvartettskrin... Noen forslag? :)

Har chanel forresten noen bra mascara? Yndlingsmascaraen min fra lancôme har gått ut, og jeg er ikke så fornøyd med den som har erstattet den gamle..

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Ønsker meg Spices og Vanite, men har fra før Stellaires og Frissons, kvartetter begge to. Tror ingen av de er til salgs lenger i Norge, mine er nemlig kjempegamle. Stellaires går i gull/kobber/rosa/rødbrun og Frissons går i korall/blågrønn/brunlilla/en rar ubestemmelig kameleonfarge. Liker best Frissons. Ene øyet mitt er blågrønt, det andre blågrått.

Endret av KATTAstrofe
Gjest Deception
Skrevet

Jeg har spices og vanitées, men er i mindretall her, og synes ikke kvartettene har noen kvalitet å skryte av=>for lite pigmentert, vanskelig å få jevn. Monoskyggene i den nye serien, derimot, er mye bedre.

Skrevet

Jeg har ti forskjellige kvartetter fra Chanel, for jeg er så fornøyd med dem. Men egentlig er jeg bare her inne for å si HEI VINGA!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lyseblå øyne. Har Chahut (mørk rødbrun), Tatou (gråsvart), Safari (lys grålillabrun), Vega (litt mørkere grålillabrun) og et skrin med 4 gyldne farger som heter Gold Rush (limited edition). Liker monoøyenskyggene bedre enn det skrinet med 4 i. Vega er favoritten, den bruker jeg ofte på fest. Tror den er gått ut av produksjon.

Gjest Gjest_Loquita_*
Skrevet

Jeg har blå øyne og bruker også Ombre D'eau, i fargene sand, bay og ocean. Bay bruker jeg nesten aldri, noen som har tips for hvordan den kan kombineres? Sand er favoritten, snart tomt..

Skrevet
Jeg har blå øyne og bruker også Ombre D'eau, i fargene sand, bay og ocean. Bay bruker jeg nesten aldri, noen som har tips for hvordan den kan kombineres?

Bruker Bay veldig skjeden, rett og slett fordi jeg har en måte å sminke meg på så det har blitt en rutine, og da glemmer jeg denne. Men i dag tok jeg den på :)

Den er ikke vanskelig for meg å bruke, for fargen er pen, naturlig og jeg får mørkegrønne øyne av denne, så den er egentlig perfekt!

Vanligvis bruker jeg denne alene, og på hele lokket opp til globallinjen, men i dag har jeg en gul med litt skimmer i (fra IsaDora) i øyekroken.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg er veldig glad i Chanel sminken, så denne må jeg svare på. Jeg har mørk blå øyne. Å jeg har Les 4 ombres i variations som er favoritten, nydelige brun og bronsjefarver, desverre er denne gått ut (så typisk når man finner en favoritt), så har jeg nymphea og beige velours (denne blir minst brukt).

Av enkelt skygger så har jeg beige, ivory, chahut og sphinx, digger sistenevnte. Å flere skal det sikkert bli.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...