Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Purple
Skrevet

Jeg har litt lyst til å prøve mineralfoundation fra ID, men siden jeg ikke har prøvd før, har jeg ikke lyst til å bestille på nettet, for da bommer jeg garantert på fargen. Hvor i Oslo (helst sentrum) har de dette? Og hvor er de flinke til å hjelpe? (Syns alltid jeg får feil farge på foundation når jeg er i parfymerier, blir altfor mørkt)

Og passer det for all hud? Har lest her at det passer bra for fet hud, men jeg har egentlig litt mer tørr hud, men med en del urenheter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magic i 4. etasje (så vidt jeg husker) på Oslo City har relativt godt utvalg av ID. Jeg synes det varierer litt hvor mye de ansatte der vet om produktene (tildels fordi de både har frisører og hudpleiere der), men hvis du treffer riktig får du veldig god hjelp. Synes det er lettest å få god hjelp på dagtid; på kvelden har de mindre folk der og dermed er det større sjanse for å treffe på en frisør (f.eks.).

Ang. hva slags hudtyper ID-foundationen passer for - jeg har relativt tørr hud (selv om det har blitt bedre etter at jeg fant hudpleieprodukter som funker for meg), og jeg er veldig fornøyd med ID. Tror det er litt individuelt, som med de fleste andre produkter...

Skrevet

Magic finnes også i VG-huset. God service er det også der. De har vel de samme produktene som på Oslo City.

Gjest Purple
Skrevet

Vet dere åpningstidene? Fant det ikke på nettsidene...

Skrevet

Ah, tenkte ikke på den i VG-passasjen. Vet ikke hvor lenge den er åpen, men City er oppe til kl 22 på hverdager og 20 (?) på lørdager.

Skrevet

Butikken i VG-huset er i hvert fall oppe til kl 18, men det er mulig den er lengre oppe også.

Gjest Purple
Skrevet

Jeg endte opp på Karl Johan Hud og Kroppspleie i Øvre Slottgate. Trengte noe fra Dermalogica, og de har ID der også :)

Så nå gjenstår det bare å teste ut min nye foundation!

Skrevet

Jeg kjøpte foundation fra Susan Posnickk hos Visage i dag. Damen jeg snakket med, sa det var samme ingredienser som I.D. (og siden jeg ikke hadde sett denne tråden og sett at de hadde dette på Oslo City / VG-passasjen), så slo jeg til. Har ikke testet moroa enda. men denne kommer med pudderet inni en kost som doserer ut pudderet når man trykker på en knapp. http://www.susanposnick.com/colorflo.asp

-Noen som har prøvd begge merker, og kan si noe om de er sammenliknbare?

• 10 måneder senere...
Skrevet
Jeg har litt lyst til å prøve mineralfoundation fra ID, men siden jeg ikke har prøvd før, har jeg ikke lyst til å bestille på nettet, for da bommer jeg garantert på fargen. Hvor i Oslo (helst sentrum) har de dette? Og hvor er de flinke til å hjelpe? (Syns alltid jeg får feil farge på foundation når jeg er i parfymerier, blir altfor mørkt)

Og passer det for all hud? Har lest her at det passer bra for fet hud, men jeg har egentlig litt mer tørr hud, men med en del urenheter.

Dette er akkurat det jeg lurer på (som om jeg skulle ha skrevet det selv). Har notert medg at Magic er etalternativ, men tar gjerne i mot flere tips ettersom kompetansen der visstnok var litt varierende fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...