ACVO Skrevet 8. mars 2003 #1 Skrevet 8. mars 2003 Hei! Vi drar til Zakynthos den 10. juni og skal være der i 3 uker. Det skal bli deilig, er utrolig lei vinteren nå. Er det noen som har vært på denne øya og som kanskje kan anbefale oss noen utflykter som vi bør få med oss eller andre ting? Takk for svarene. hilsen 2 som venter på ferien.
Focus Skrevet 14. mars 2003 #2 Skrevet 14. mars 2003 Heisann Ja, jeg og min kjære var på Zakynthos for 3 sommerer siden. Det var en kjempefin plass. Jeg bare elsker freske øyer da, men dette var en av de fineste øyene. Jeg anbefaler dere iallefall å ta båtturen til Smuglerbukta med skipsvraket. Det var helt utrolt nydelig!!! Helt turkis hav med trillrunde små sandsteiner på stranden. Ta med deg en liten plastpose og ta med deg litt av sanden. Angrer på at ikke jeg gjorde det! Ellers leide vi moped og reiste litt rundt på hele øya. Var mange fine plasser. Hvis dere er heldig, ser dere kanskje havskilpadder Så heldige var ikke vi :-? Kos dere masse, og gled dere!!
Gjest Adam & Eva Skrevet 18. mars 2003 #3 Skrevet 18. mars 2003 Her fikk vi tips til vår Zakynthos-ferie: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...light=zakynthos Vi var der ei uke i mai i fjor. Utrolig flott øy! Misunner dere! - Adam & Eva -
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #4 Skrevet 18. mars 2003 Har vært på naboøya - Kefalonia. Reis dit en tur!!! Den røde stranden - veldig bra visstnok for huden, den gir deg yngre hud.... Fiskardo, en fiskerlandsby helt nord på øya. Og en underjordisk sjø - helt nydelig!!! Det tar vel bare 1 times tid med ferge over mellom øyene?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #5 Skrevet 25. mai 2003 Hei du. Vi reiser til Zacynthos 7 juni.....det blir spennende. Gleder meg masse! Har hørt veldig mye fint om øya. Vi skal bo i Laganas. Nyt ferien, og heldiggrisen som skal være der i 3 uker. På oss blir det bare 1 uke.
ringblomst Skrevet 28. mai 2003 #6 Skrevet 28. mai 2003 Vi har vært på Zakynthos på kjæreste-ferie. Vi bodde i Argassi, noe som var helt greit. Skal være mer liv og røre i Laganas (hmm, var det det het?), men i høysesongen er det nok av liv, til og med på de minste stedene. Vi var derimot i slutten av mai, så det var nesten for kaldt å ligge på stranden, men det var kjempevarmt ved bassengkanten. Grekerne er som alltid veldig hyggelige og hjelpsomme, og ikke minst lette å komme i kontakt med Vi var også på en båtrundtur som var en fin opplevelse, vi var da blant annet på stranden med skipvraket, som visst nok ikke er et smuglerskip, men et lasteskip. Fin strand der, var også innom en hule, og et sted de kalte clear waters. Så masse delfiner, men dessverre ingen skilpadder. Alt i alt hadde vi en hyggelig tur, hvis vi hadde vært der mer enn en uke, hadde vi nok lånt scooter/bil. God tur!
Liza Skrevet 28. mai 2003 #7 Skrevet 28. mai 2003 reiste dit en uke i begynnelsen av juni i fjor; KALDT :o vann!! var unger på stranda som ikke orket å bade.. men er ei kjempefin øy! ene delen er freda pga caretta caretta skilpaddene. men er mulig å dra på utflukt dit og se, tror jeg.
Missycat Skrevet 29. mai 2003 #8 Skrevet 29. mai 2003 åh du er kjempeheldig som skal til zakynthos, avko!! *grønn av misunnelse* det er absolutt den flotteste av de greske øyene jeg har vært på! (jeg liker de litt mindre der turistene ikke har tatt FULLSTENDIG overhånd ) og jeg skal garantert tilbake! øya er så liten at på 3 uker blir dere nok lommekjent! vi bodde i argassi, som er helt ok, men lei dere moped og kjør et lite stykke om morgenen til de andre strendene som ligger utenfor tettstedene, det er absolutt verdt det! å husk å ta med/kjøp snorkleutstyr håper dere får en suuuuper tur, kos dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå