Lilli1979 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Altså, for det første mangler jeg serienummer på alt vi ønsker oss.. vet leverandør, serie, varenavn og pris. For det andre ønsker vi oss f. eks bakerist, bakeboller, sautépanne...og det spiller ingen rolle hva slags merke det er. Kan jeg likevel skrive de på lista også bare skrive "merke uvesentlig" under leverandør? Noen som vet? Jeg kunne såklart stikki innom GlassMagasinet selv, men jeg har ca null timer til overs de neste ukene, min kommende mann er i Finland, og folk spør allerede nå...
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Hei! Så lenge du legger inn selv kan du vel legge inn hva du vil. Vi har ihvertfall lagt inn varer fra andre butikker enn Christiania Glasmagasin. Men det er mulig gavekjøperen må inn på nett å krysse av selv for hva han/hun har kjøpt hvis det ikke er kjøpt hos CG
Gjest Gjest_090607_* Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 (endret) Jeg har sendt mail til Glasmagasinet og spurt om produktere jeg ikke vet varenummer på. Noen ganger har jeg sendt med bilde av tingene (har funnet dem på andre sider som på www.Kitchn.no, men vet at Glasmagasinet har dem). De har svart hver gang og vært veldig hjelpsomme. Generelle ting har vi satt opp på hjemmesida vår. Epost adresse fjernet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod Endret 25. mai 2007 av vimse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå