Gå til innhold

Brllupslisten.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, for det første mangler jeg serienummer på alt vi ønsker oss.. vet leverandør, serie, varenavn og pris.

For det andre ønsker vi oss f. eks bakerist, bakeboller, sautépanne...og det spiller ingen rolle hva slags merke det er. Kan jeg likevel skrive de på lista også bare skrive "merke uvesentlig" under leverandør?

Noen som vet?

Jeg kunne såklart stikki innom GlassMagasinet selv, men jeg har ca null timer til overs de neste ukene, min kommende mann er i Finland, og folk spør allerede nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Hei!

Så lenge du legger inn selv kan du vel legge inn hva du vil. Vi har ihvertfall lagt inn varer fra andre butikker enn Christiania Glasmagasin. Men det er mulig gavekjøperen må inn på nett å krysse av selv for hva han/hun har kjøpt hvis det ikke er kjøpt hos CG

Gjest Gjest_090607_*
Skrevet (endret)

Jeg har sendt mail til Glasmagasinet og spurt om produktere jeg ikke vet varenummer på. Noen ganger har jeg sendt med bilde av tingene (har funnet dem på andre sider som på www.Kitchn.no, men vet at Glasmagasinet har dem). De har svart hver gang og vært veldig hjelpsomme.

Generelle ting har vi satt opp på hjemmesida vår.

Epost adresse fjernet, se Kvinneguidens regler.

vimse-mod

Endret av vimse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...