Gjest Aprilgirl Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Altså når du er inne på en venns venneliste, hvordan ser DIN bruker ut da? Hva står til høgre? bare wiew friends, eller står add to friend, poke, send message osv. der også? På alle andre på listen står alle alternativene, mens ved mitt navn står det bare wiew friends, er dette fordi jeg ser på meg selv, eller er det sånn for andre også?
Drua Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Når jeg ser meg selv så står det view friends og view photos.
Gjest Aprilgirl Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Takk Drua=) ER så vanskelig å vite hva som blir rett... var veldig usikker på om jeg hadde klart å unngå at alle kunne se profilen min også, men det har jeg ordnet... ved å melde meg ut av Norway nettverket.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Takk Drua=) ER så vanskelig å vite hva som blir rett... var veldig usikker på om jeg hadde klart å unngå at alle kunne se profilen min også, men det har jeg ordnet... ved å melde meg ut av Norway nettverket. Du hallo.. ? Hvis du har problemer med at alle kan se profilen din, så gjør du noen justeringer under Privacy Settings ! For eksempel at bare vennene dine kan se profilen din f.eks.. Å melde seg ut av Norway nettverket er feil måte å gjøre dette på. Du kan til og med sette privacy såpass strengt at ingen kan finne deg under ett søk.. men hva er vitsen da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå