^me^ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 trenger en bahagelig sang og våkne opp til om morgenen. jeg våkner ganske lett så noe høylytt sang trenger jeg ikke vil bare ha en behagelig og rolig sang som får deg til og tenke på sommer og sol..
Ludde Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har hanegal. Egentlig litt vondt å høre på, men samtidig artig. Vondt nok til at jeg står opp og skrur den av, så da gjør den jobben sin!
Serene Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Har også hanegaling. Noen behagelig sang hadde nok ikke fått meg opp om morran. Kykkelikyyyyyy!
kamela Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Noen plingelyder som ikke er en melodi, men den vekker meg ihvertfall!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har en som fulgte med telefonen. Den er ganske stille og rolig i starten, så jeg er såpass fornøyd med den at jeg ikke orker å bytte. Kjæresten bruker en sang som tidligere var en av mine favorittsanger. Men etter at jeg har blitt vekket av den hundrevis av ganger blir jeg gal bare av å høre sangen nå. Så jeg vil ikke anbefale å velge en sang man i utgangspunktet liker til vekkerklokkebruk.
Gjest Alyx Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Ja, ikke ta yndlingssangen din! En fin sang blir fort stygg når den truer deg opp klokken seks
Cupcake Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Både mannen min og jeg har "Morgenstemning" av Edward Grieg. Den er helt grei å våkne til.
Angel2006 Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har sunrise - med Norah Jones.. kanskje ikke så lurt over lengre tid.. men er behagelig å våkne til. På alarm nr 2, så her jeg Push-the button med Sugarbabes.. den er IRRITERNDE!!!
Gjest lillebøll Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Seal.. Den vanligste, husker ikke hva den heter jeg. Er tilstrekkelig irriterende til at jeg våkner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå