Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger en bahagelig sang og våkne opp til om morgenen.

jeg våkner ganske lett så noe høylytt sang trenger jeg ikke vil bare ha en behagelig og rolig sang som får deg til og tenke på sommer og sol..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hanegal. Egentlig litt vondt å høre på, men samtidig artig. Vondt nok til at jeg står opp og skrur den av, så da gjør den jobben sin!

Skrevet

Har også hanegaling. Noen behagelig sang hadde nok ikke fått meg opp om morran. Kykkelikyyyyyy!

Skrevet

Noen plingelyder som ikke er en melodi, men den vekker meg ihvertfall!

Skrevet

Jeg har en som fulgte med telefonen. Den er ganske stille og rolig i starten, så jeg er såpass fornøyd med den at jeg ikke orker å bytte.

Kjæresten bruker en sang som tidligere var en av mine favorittsanger. Men etter at jeg har blitt vekket av den hundrevis av ganger blir jeg gal bare av å høre sangen nå. Så jeg vil ikke anbefale å velge en sang man i utgangspunktet liker til vekkerklokkebruk.

Skrevet

Ja, ikke ta yndlingssangen din! En fin sang blir fort stygg når den truer deg opp klokken seks ;)

Skrevet

Både mannen min og jeg har "Morgenstemning" av Edward Grieg. Den er helt grei å våkne til.

:)

Skrevet

Jeg har sunrise - med Norah Jones.. kanskje ikke så lurt over lengre tid.. men er behagelig å våkne til. På alarm nr 2, så her jeg Push-the button med Sugarbabes.. den er IRRITERNDE!!!

Gjest lillebøll
Skrevet

Seal.. Den vanligste, husker ikke hva den heter jeg. Er tilstrekkelig irriterende til at jeg våkner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...