Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Når er det vanlig å hente blomsterdekorasjoner/bukett og bryllupskaken. Dagen før eller samme dag som vielsen?
Gjest Lund Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Når er det vanlig å hente blomsterdekorasjoner/bukett og bryllupskaken. Dagen før eller samme dag som vielsen? Det vet jeg ikke,men jeg skal levere kakene en dag før Endret 24. mai 2007 av Lund
kathrine79 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Når er det vanlig å hente blomsterdekorasjoner/bukett og bryllupskaken. Dagen før eller samme dag som vielsen? Vi får i hver fall kake og blomster levert til lokalet samme dag. De som skal levere blomstene våre sa de måtte stå kjølig, og ikke kunne stå i romtempratur over natten.
Gjest Frysepulver Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Her lager vi borddekorasjoner og bukett kvelden før og setter det på kjølerom over natten. Dersom vi pynter lokalet for paret har vi med blomstene - og setter opp vinduer så det holder en viss temperatur over natten. Altså er det i vår butikk mest vanlig å hente buketten samme dag, litt før vielsen. Dette kan jo variere fra sted til sted og etter hva du ønsker selv, så ring og hør med butikken du handler i
mowgli Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Kakene kommer på selve dagen. Brudebuketten henter jeg før jeg drar til frisøren. Blomstene til bordene ordner vi dagen før.
Gjest Lund Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Kakene kommer på selve dagen. Brudebuketten henter jeg før jeg drar til frisøren. Blomstene til bordene ordner vi dagen før. Jeg får også brudebuketten på dagen og bryllupkaka,men hva med de andre kaken da?Kan jeg lage den en dag før,og ta dem i kjølerommet på lokalet?De er kransekake,verdensbeste,Muffins,svinekam,sjokoladekake og suksesskake
Gjest 3llie Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Får kaken levert samme dag, blomsterdekorasjonene blir levert samme dag, buketten min og knapphulsblomstene henter vi selv samme dag.
Gjest Lund Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Jeg får også brudebuketten på dagen og bryllupkaka,men hva med de andre kaken da?Kan jeg lage den en dag før,og ta dem i kjølerommet på lokalet?De er kransekake,verdensbeste,Muffins,svinekam,sjokoladekake og suksesskake
Gjest Revenka Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Blomster til borddekorasjonene hentet vi dagen før, brudebuketten og knapphullsblomstene noen timer før vielsen, og kaken ble levert samme dag.
Gjest Lund Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Får kaken levert samme dag, blomsterdekorasjonene blir levert samme dag, buketten min og knapphulsblomstene henter vi selv samme dag. Hva med hjemmelagde kaker da?
Malama Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Buketten min, og blomstene til brudkom og forlover etc henter vi en "etter 11" på selve dagen. Bryllupskaka pyntes dagen/kvelden før (lages privat) og oppbevares på samme måte som andre hjemmelagede kaker, på lokalets kjørerom over natta. Blomstene til lokalet blir laget dagen før, men vi setter vel kanskje også disse kjølig over natta, sånn for at de skal holde seg best mulig (de står jo i våt oasis da, så de tåler vel litt, men ikke så mye varme vil jeg tro)
mavir07 Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Hei Vi får kaken dagen før mens blomstene hentes samme dag. Da både brudebukett, knapphullsblomster og til dekor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå