Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Så det var en tråd om bryllupskaker her tidligere, men den omhandlet mest utseendet på kaken. Ønsker tips og inspirasjon til fyll. Så hva slags kake skal dere ha, og hva fyller dere den med?
jente 79 Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Vi skal ha sjokoladebryllupskake. Den pyntes og fylles med smørkrem. Blir veldig bra
Majabeth Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Vi skal fylle vår med litt forskjellig: trøffel, sjokolade, ostekake...Husker ikke helt på de to andre...skal ha 5 etg.
*Emma* Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Vi hadde sjokoladekake med bringebærmousse. Utenpå var det ekkel amerikansk icing (smørkrem.) Den så nyyyyydelig ut - men var desverre altfor søt og klissen for min smak (Men den var altså amerikansk og jeg tror samme kake m samme fyll i Norge hadde vært deilig.)
kathrine79 Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Vi hadde sjokoladekake med bringebærmousse. Utenpå var det ekkel amerikansk icing (smørkrem.) Den så nyyyyydelig ut - men var desverre altfor søt og klissen for min smak (Men den var altså amerikansk og jeg tror samme kake m samme fyll i Norge hadde vært deilig.) Dere hadde bryllupet i USA?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå