Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Mann her.

Synes damer i skinnklær, spesielt skinnskjørt er veldig flott og sexy. Ikke helt mini mini men gjerne knelangt. Kan ikke komme på noe mer flott og sexy plagg enn et sort, glinsende skinnskjørt, evt. bukse. Veldig feminint og særegent. Hvorfor er det så få damer som bruker det?

Skrevet

Personlig bryr jeg meg ikke om det er inn eller ut...jeg syns det er stygt. (Sorry.)

Skrevet (endret)

Personlig synes jeg det er stygt og ser billig ut..

Edit: Når jeg tenker meg om kan skinnskjørt se ok ut om det er kombinert riktig og på rett person. Men på ytterst få.

Endret av Latee
Skrevet

Jeg har negative assosiasjoner til skinnskjørt. Tenker horestil med en gang..

Gjest Tanita
Skrevet

Det er ikke in lengre. Det var det på 80-tallet så jeg forbinder det med 80-tallet og hvor stygt det var!

Gjest StockDama
Skrevet

tights var inn på 80tallet også, og det er fortsatt stygt det også, men inn på mote er det blitt igjen..gudane vet hvorfor.

skinnbukser passer på "biker"damer, og det er vel egentlig de eneste.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje, hvis det er snakk om semsket skinn og skjørtet når omtrent til kneet. Kanskje.

Gjest Advena
Skrevet

Blåser i om det er in eller ikke, men synes ikke det er noe pent.

Skrevet
Hvorfor er det så få damer som bruker det?

Fordi det har vært ute av motebildet nokså lenge, tipper jeg. Men det er fortsatt en del som bruker det innenfor subkulturer som dreier seg rundt rock/goth/fetish osv.

Skrevet

Skikkelig skikkelig stygt.... Sorry....

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for svarene, så langt.

Skjønner at skinnskjørt ikke er in, men litt synd at så mange yngre damer synes det er stygt. Men sånn er det tydeligvis da.

Vet det er en del submiljøer hvor damer ofte bruker skinnskjørt. Metal, SM, goth etc.

Har inntrykk av at blant "straighte" folk (håper ikke jeg støter noen her) så kan jeg av og til se litt godt voksne "fruer" i skinnskjørt, ofte litt lange skjørt. Synd at det skal oppfattes som horete og billig blant yngre damer da, for jeg forbinder ikke skinnskjørt med horer e.l. Jeg synes det er veldig feminint og sexy... Ikke hore eller billig.

Skrevet

Liker godt skinnskjørt, men har ikke brukt det på lenge. Er ikke inn for tiden, men håper det blir det igjen. Moten svinger så....

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Håper at det snart blir inn igjen, all mote svinger jo og går i sirkler på en måte.

Når jentene ikke vil bruke det så tror jeg faktisk at jeg får kjøpe meg ett sort skinnskjørt selv og begynne å gå i......he he he. Tips??

Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Menn bør bruke lange skjørt, skal de først bruke det. Det er noe med mangel på hofter/hårete mandige legger som ikke passer sammen med miniskjørt med splitt.

Ellers kan kilt også være sexy, men nåde deg om du bruker det uten å være med i noen klan. Moteskotte.

Skrevet
Tror jeg bestiller dette jeg altså: http://www.awrust.co.uk/index.cfm?fuseacti...amp;cs=4c7424b1

Et hipster skinnskjørt. Skal dolle meg opp til Danmarkstur om 14 dager, tror jeg blir flott i det skjørtet altså...

Regner nesten med at du tuller, for ingen blir flott i et slikt skjørt. Det signaliserer "billig" lang vei. Greit at smaken er forskjellig etc men det er vel også greit å tenke over hvordan andre oppfatter deg og de signalene du sender ut? Og hvis du er mann som liker å kle deg som kvinne, er jeg helt enig med DyneTryne: gå for lange skjørt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...