Gjest Matilda Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ja, overskriften sier vel det meste... Jeg er på utkikk etter en rettetang og vil gjerne ha anbefalinger. Helst en som ikke er så dyr og den bør selvsagt skade håret minst mulig. Er det forresten best å ha en som er smal eller bred? Endret 24. mai 2007 av Matilda
Gjest Tanita Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 GHD rettetang vil jeg anbefale deg. Den koster litt, men så har du en rettetang som varer da. Og den sliter ikke så på håret fordi den er keramisk. Heller smal enn bred.
Sweetiepie Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 HH simonsens digitale rettetang. Super god! vi bruker den på våre kunder
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Tanita: Hvilken type GHD-rettetang har du? Var inne å kikket litt på Lookfantastic.com, og da var det flere typer.
Sweetiepie Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 GDH er rå dyre til tross for kvaliteten når man sammenligner de med andre prøv noe nytt man betaler for merket der ja, det samme som man gjør når man kjøper en BMW
Gjest Tanita Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg tror den er Regular, men den er ganske smal iallefall og går kjempebra på mitt lange litt tykke hår. Jeg syns denne er mye bedre enn mange andre som jeg har prøvd. Har hatt den i flere år nå så jeg syns det er verdt prisen.
RockerGirl Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Jeg syns Babyliss sin Wet&Dry er kjempe bra! Den kan man bruke på vått hår også
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 Jeg syns Babyliss sin Wet&Dry er kjempe bra! Den kan man bruke på vått hår også Tenk på at det å bruke den på vått hår sliter noe veldig på håret!
Timia Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Vil du ha en skikkelig en så invister i GHD rettetang. Den er virkelig verdt alle pengene.
Gjest Matilda Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Tusen takk for gode tips! Tror jeg skal gå for GHD, siden så mange anbefaler den. Vet dere om noen frisørsalonger som selger den (i Trondheim), eller må jeg bestille den på lookfantastic.com?
Timia Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Tusen takk for gode tips! Tror jeg skal gå for GHD, siden så mange anbefaler den. Vet dere om noen frisørsalonger som selger den (i Trondheim), eller må jeg bestille den på lookfantastic.com? Cancam som ligger i Olav Trygvasonsgate selger den.
Gjest -eline- Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Cancam som ligger i Olav Trygvasonsgate selger den. Hva koster denne i Norge? Vurderer om jeg skal bestille den fra Lookfantastic eller ikke.
Timia Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Hva koster denne i Norge? Vurderer om jeg skal bestille den fra Lookfantastic eller ikke. Den koster rundt 1500 kr alt etter hvilken tykkelse du velger.
Gjest -eline- Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 Den koster rundt 1500 kr alt etter hvilken tykkelse du velger. Ok, da tror jeg det blir å bestille fra Lookfantastic - sendt til ei venninne av meg i uk...så får hun sende den i "gave" til meg videre ...ikke at det akkurat blir billig av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå