Gå til innhold

Tørket lavendel ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt tørket lavendel til å putte i duftposer osv. på nett? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips, Alwa! :)

Skrevet

Panduro selger lavendel i poser a 10 gram til 33.-. Ganske stiv pris spør du meg.

I tillegg kommer jo frakt + at minstebestilling på Panduro er 190.-

De 10 grams posene er SMÅ!

Apotek har gjerne tørket lavendel (ikke netthandel selvsagt, men du har sikkert et apotek i nærheten??)

Mange helsekostbutikker har også. Flere har jo nettbutikk, så kanskje et søk på Google vil hjelpe deg til å finne en helsekost på nett som selger lavendel?

På www.lavendelhaven.no får du kjøpt 250g tørket lavendel spesielt for duftposer til 200.-

Eller i løs vekt: Under 1/4 kilo: 60kr pr 50gram.Over 1/4 kilo: 40kr pr 50 gram.

På www.sunvita.no får du 500g tørket lavendel til 272,50 eller 50g til 31,25

De har imidlertid forsendelseskostnader på 89,- på bestillinger under 1200.-

Skrevet

Oi, takk for mange tips, Lula! :)

Gjest Jytte
Skrevet

Har masse lavendel i hagen - ser ut som om jeg burde starte butikk

Skrevet

Er det lett å få lavendel til å trives i hagen her til lands, Jytte? Og står blomstene lenge? Og kan du kjenne duften i hagen? :)

Gjest Jytte
Skrevet
Er det lett å få lavendel til å trives i hagen her til lands, Jytte? Og står blomstene lenge? Og kan du kjenne duften i hagen? :)

Jeg har hatt mine lavendel-planter i snart 4 år .. Kjenner ikke så godt lukten uten at jeg tar på dem eller er veldig nær.

Skrevet

Er det blomster på dem lenge? :)

Skrevet

Nostalgia - du kan også få kjøpt slike poser hos l'Occitane. De er vel å finne på www.occitane.com.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har sådd lavendel for å bruke i stoffposer! :hoppe: De gror ihvertfall, men vet ikke stort mer foreløpig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...