Gjest Duchess Skrevet 8. mars 2003 #1 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvor i Thailand vil du anbefale og dra, og hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 10. mars 2003 #2 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei! Mitt svar blir vel preget av hvor jeg har vært, vanskelig å gi råd om noen andre steder... Bortsett fra et par døgn i Bangkok, har jeg kun vært i Phuket. Der er det ihvertfall kjempebra, sol, varme, hyggelige mennesker, billig og god mat, og fine utfluktsmuligheter/dagreiser til eksotiske mål. Jeg anbefaler Karon Beach....stille og rolig, men likevel passe "liv"...styr unna Patong, der er det rimelig bråkete og crowdy... Thailand er billig... men prut i handelsbodene, du får fort prisen ned i under halvparten. Hvis du vil ha litt mer "eksklusiv" shopping, anbefaler jeg å reise til det store varehuset "Robinson" i Phuket By. Pass på å kjøp skreddersøm, det er også veldig billig, men ikke la de taylor'ne som står på gata og skal dra deg inn, få tak i deg. Gå inn i de butikkene som ikke har "innkastere". God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 10. mars 2003 #3 Del Skrevet 10. mars 2003 Vi reiste litt rundt i fjor;Bangkok(selvsagt),Chiang mai,Koh Samui,Koh phangan,Krabi og Phi-phi. Jeg likte Koh Phangan veldig godt,det var ikke så mye folk der og det var veldig rolig sted.Krabi var helt greit selv om de jeg reiste med likte det ikke.Jeg ble syk i Chiang-mai så jeg har litt mixed emotions derfra.KohSamui var litt irriterende,altfor mye folk og vi fikk ingen fred og ro fra de som gikk rundt og solgte alt fra is til opium... :-? Bangkok er noe en må oppleve,det var helt grusomt der,sååå varmt og såå vanskelig å puste pga.eksos.Men det var noe gode fester vi hadde der og det var godt på en måte,vi fikk se alt fra en paradis til storby-kaos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå