Shabana Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg og forloveden har en datter på 2 måneder. Han fyller år om 2 uker, og akkurat som om det ikke er vanskelig nok å finne på noe til han fant han tilfeldigvis gaven sin i posten... Derfor vil jeg kjøpe noe han kan åpne på selve dagen, en liten ting fra datteren og eventuelt en liten ting fra meg. Noen forslag? Setter stor pris på hjelp
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Bytt om på overskriften din Men et bilde, eller et slikt håndavtrykk?
Meme Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Hva med kaffekopp el. med bilde på? (Bestilles fra Eurofoto el) Sambo fikk det i gave fra gutta våre ved en anledning, og ble veldig glad for det.
Shabana Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor skal jeg bytte på overskriften? Takk for forslag... men jeg takker ja til flere. Det skal ikke koste så altfor mye, for vi har allerede brukt 700 kroner, og det må kunne tas med til Island eller kjøpes der...
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor skal jeg bytte på overskriften? Takk for forslag... men jeg takker ja til flere. Det skal ikke koste så altfor mye, for vi har allerede brukt 700 kroner, og det må kunne tas med til Island eller kjøpes der... Beklager både opp og i mente, så "fra far til datter", og da ble det krasj.
Gjest Mayamor Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 T-skjorte med trykk av sin datter er jo hyggelig å pakke i kofferten til Island.
Kykkelikokos Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Et pent bilde av far og datter eller mor og datter i en fin ramme som han kan ha på jobben?
Frk Johansen Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Hva med en cd, bok, konsert eller teaterbillett?? Eller lag ditt eget gavekort på en kinotur og ha booket barnevakt for minsten? "Hei pappa" I morgen skal mamma og du på kino og mormor skal passe meg... Noe sånt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå