Gjest Gjest_Bertha_* Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg trenger noen råd fra kloke damer (og menn)! Hvordan kan jeg få en mann til å ombestemme seg? Vi har bare vært ute sammen en gang, og hadde det da utrolig koselig. Ifølge ham vil han ikke gå videre fordi han tror vi er forskjellige. Det kan jo være han har rett, men jeg tror altså han tar feil Jeg vil så gjerne treffe ham igjen, slik at vi kan bli bedre kjent, det er jo ikke alltid man finner ut slike ting etter noen timer.... Jeg blir ekstremt glad for tips om mulige tilnærmings metoder, jeg er ikke akkurat dreven i gamet, men har ikke lyst å gi opp med en gang heller. Jeg er ikke ute etter en såkalt pulevenn men en kjæreste.
Rosalie Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Han sier han tror, han mener han vet. Glem han, finn noen som vil ha deg. For denne fyren syntes ikke daten deres var noe særlig!
Liskat Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Han sier han tror, han mener han vet. Glem han, finn noen som vil ha deg. For denne fyren syntes ikke daten deres var noe særlig! Leit, men sånn er det bare! Ta han på ordet, det hjelper ikke å prøve å friste han tilbake, da blir han bare lei.
Gjest Gjest_Bertha_* Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Vel jeg har ikke tenkt å friste ham akkurat, og det kan jo være han vet som dere sier... Og jeg har ikke tenkt å plage ham heller, har ikke kontakt med ham til daglig, og har ikke snakket med ham siden denne samtalen. Jeg har flere venninner som har avvist personer flere ganger, men tilslutt faktisk endt opp med å bli sammen med dem. Men kanskje dette er anderledes for jenter? Det er jo tilogmed folk som ikke kan fordra hverandre som ender opp med å bli kjærester...
Liskat Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Joda, men når de tilfellene går bra så er det gjerne at man finner hverandre etter en lengre tid som venner e.l. Det er i alle fall mitt inntrykk. Se om han tar kontakt igjen og prøv å bare være venn, ikke forvent noe mer, så finner du kjapt nok ut om det blir noe mer etterhvert.
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Det kan faktisk hjelpe å " mase " litt. Jeg har samme erfaring med menn da. At selv om jeg ikke er interessert fra starten, så kan de få meg interessert om de gir meg mye oppmerksomhet og smiger og oppfører seg søte og snille
Liskat Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Det kan faktisk hjelpe å " mase " litt. Jeg har samme erfaring med menn da. At selv om jeg ikke er interessert fra starten, så kan de få meg interessert om de gir meg mye oppmerksomhet og smiger og oppfører seg søte og snille Jeg er helt omvendt. Har jeg så smått hatt noe på gang med en kar, og så blitt usikker eller bestemt meg for at jeg ikke vil noe mer enn vennskap, så vil ethvert forsøk på å fp meg til å ombestemme meg bare gjøre meg mer og mer bestemt på at jeg valgte riktig når jeg sa nei. Den samme erfaringen har jeg andre veien og, med at å prøve å få til noe mer bare gjør det enda vanskeligere.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Vel, da handlet jeg vtikk i strid med rådene deres, og jeg må nok medgi at dere hadde rett! Men jeg føler meg faktisk likevel litt bedre, jeg har ihvertfall forsøkt og slipper og gå å lure på hva som eventuelt hadde skjedd. Nå er alle numre slettet, og det er ikke mer å lure på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå