Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter helt standard, litt oversized og lengre t-skjorter. Helst med rund hals, i hvitt, svart eller grått.

Noen som vet hvor jeg får tak i?

Og JA - jeg har vært på H&M.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Ellos/Josefssons har kanskje..?

Skrevet

Jeg kjøpte mine på asos for lenge siden, men synes jeg så noe lignende på only i dag (med forbehold om feil, så ikke så nøye etter).

Tilsammans har knelange t-skjorter i grått fra Cheap Monday, men det blir kanskje litt ekstremt?

Skrevet

Hmm, knelangt på meg blir kanskje mer ankelsidt? Neida, jeg kan jo ta turen innom og prøve. Ellers funker det jo sikkert fint som kjole når varmen kommer og tar oss en eller annen dag.

Skrevet

Ja, jeg har kjøpt for å bruke som kjole. Hvis jeg bare gidder å prøve den på snart og se om det blir bra da, jeg røsket bare med meg størrelsen min i dag.

Skrevet
Ja, jeg har kjøpt for å bruke som kjole. Hvis jeg bare gidder å prøve den på snart og se om det blir bra da, jeg røsket bare med meg størrelsen min i dag.

Du får gi respons på hvordan det blir. Jeg har tenkt å gå the burka-way i sommer.

Gjest dama di
Skrevet

hvorfor kjøper dere de klesplaggene som garantert "alle" kommer til å gå i? vær en ekte fashionista da

Skrevet

Det ble bra. Veldig casual og kult med ballerinas til.

Skrevet

Fikk tak i noen med litt større utringning (egentlig ikke det jeg var på jakt etter, men så ille kult ut) på H&M i dag i lengre modell. Kjøpte str 42 for å få de store nok. Ah, ingen ting er som å trekke på seg en sekk.

Skrevet

Jeg elsker også "sekkemoten/teltmoten" :legrine:

Er bare så utrolig behagelig å gå i! Også så fint til trange bukser...

Skrevet
Jeg elsker også "sekkemoten/teltmoten" :legrine:

Er bare så utrolig behagelig å gå i! Også så fint til trange bukser...

Ja, jeg vet! Synes lett jeg blir litt "pinnete" av å gå i trange topper til drainpipes (tynn, i alle fall i profil), og da er det kjekt med noe med mer volum i.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis noen fortsatt ikke har funnet kan jeg tipse om at Carlings har noen fine.

Skrevet

Du bør sjekke ut butikken "utro" i Grensen, hvis du bor i Oslo da...var der igår og fant en del slike t-skjorter. I tillegg har de salg!! :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...