annie8219 Skrevet 24. mai 2007 #1 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei;) Er det noen som har en bruksanvisning på <uniden ubc69xlt> liggende? Jeg har kjøpt en politiradio av en venn som ikke hadde denne:( Forstår ingenting av denne radioen jeg:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Del Skrevet 24. mai 2007 Er det lovlig å ha en politiradio?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 24. mai 2007 #3 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja, det er vel lovlig å lytte... - av en eller annen rar grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annie8219 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2007 Er det lovlig å ha en politiradio?? Eeeeh...JA!Er en <God> stund si det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 24. mai 2007 #5 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja, det er vel lovlig å lytte... - av en eller annen rar grunn I motsatte tilfelle måtte man forby å lytte på visse frekvenser. Umulig å håndheve. Enste løsning er å kryptere sambandet. Det gjøres mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #6 Del Skrevet 24. mai 2007 Er ikke politibåndene kryptert nå da? Trodde ikke det gikk å lytte på politisamband lenger. Eller tar jeg helt feil nå? Forresten er det også mulig å lytte til frekvenser via nett, noen som har adresse til slike sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #7 Del Skrevet 24. mai 2007 HerLink for interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annie8219 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 24. mai 2007 Er ikke politibåndene kryptert nå da? Trodde ikke det gikk å lytte på politisamband lenger. Eller tar jeg helt feil nå? Forresten er det også mulig å lytte til frekvenser via nett, noen som har adresse til slike sider? kjeltring.com eller no. va d vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå