Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #1 Skrevet 8. mars 2003 Guttungen trenger seg en ny sykkel. Jeg har spekulert litt på den som ble best i test i fjor, Nakamura firefly.. Men hvordan er det, pleier butikkene å kjøre noe særlig salg på sykler sånn på våren? Jeg mekka på den gamle i går, så den holder ei stund til, men den begynner nok å bli litt liten.. Tips?
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #2 Skrevet 8. mars 2003 Tror det er litt større sjans å få den billig nå på vinteren, kanskje litt for sent allerede. I bergen har sykkelbutikkene mye salg tidlig på vinteren og så dukker det opp et og annet tilbud på våren.
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #3 Skrevet 8. mars 2003 Også må jeg si at jeg er imponert over deg som mekker på sykkelen selv og ikke leverer den inn på verksted slik som mange gjør i dag ! ( Les : HIlde gjør det )
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #4 Skrevet 8. mars 2003 Joda, sånt sett er jeg litt sent ute. Men shoppingen må desverre følge pengestrømmen... Angående mekkingen, så er det nok ikke så mye å skryte av, egentlig. Det blir litt av typen: "Hmm, her er en skrue, hva skjer om jeg skrur på den tro..?" Men det går jo vanligvis bra, da..
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #5 Skrevet 8. mars 2003 Bedre mekker enn meg ! Hva er denne skruen til ? OOOOOOPS, flytt dere, denne veggen faller ned !
Armonia Skrevet 8. mars 2003 #6 Skrevet 8. mars 2003 Hvor gammel er guttungen din da? I Bergen har de iallefall salg på Sykkelsenteret nå.....
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #7 Skrevet 8. mars 2003 Laangt unna Bergen og alt anna sør for polarsirkelen.. Han er en ni-åring størrelse tolv år...
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #8 Skrevet 8. mars 2003 Ja og hvor er alle nordaføør som kan hjelpe denne damen da ? ( Er selv oppvokst i Lofoten og iler til for å hjelpe deg ! ) Her er det jo bare folk i Bergen som har svart, og det var liten hjelp !
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #9 Skrevet 8. mars 2003 Ja og hvor er alle nordaføør som kan hjelpe denne damen da ? ( Er selv oppvokst i Lofoten og iler til for å hjelpe deg ! ) Her er det jo bare folk i Bergen som har svart, og det var liten hjelp ! Lofoten? Hmm.. Litt nysgjerrig. Men jeg skal tøyle meg.
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #10 Skrevet 8. mars 2003 Jeg er nok like nysgjerrig ! Bor du i nærheten av Lofoten ?
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #11 Skrevet 8. mars 2003 Hmmmnnneiii... Kanskje ikke så innmari langt unna... I Nordland i alle fall...
Armonia Skrevet 8. mars 2003 #12 Skrevet 8. mars 2003 Hvis han stor for alderen, kan han bruke en liten voksen størrelse(26" hjulstørrelse og 15" ramme) Merida Kalahari, Merida Viper og DBS Intruder er sykkler som er bra, ikke så dyre og kommer i den størrelsen
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #13 Skrevet 8. mars 2003 Har en søster som er tre år eldre enn deg ! He he denne tråden kan vi dra langt forbi sykler !!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #14 Skrevet 8. mars 2003 Dersom du tenkte å kjøpe den Nakamuraen, kan du jo ta en tur til G-sport eller Intersport (tror det er de som fører det merket) å høre om de har et bra tilbud til deg eller om de har fjorårets modeller på tilbud. Evt. kan du prøve på Sport1, Coop sport eller Sykkelhuset. Vet at det var tilbud på sykler kort tid tilbake, men jeg vet ikke om de har det enda.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #15 Skrevet 8. mars 2003 Du kan jo forresten også se etter om det er noen sykler annonsert til salgs i avisa dersom en ny sykkel blir for dyr...
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #16 Skrevet 8. mars 2003 Ja, da har jeg notert forslag, og legger en lapp i lommeboka. Det er nå enda to uker til jeg har tid til å begynne å se meg om på butikker... Men da skal det tittes og noteres flittig før vi bestemmer oss.
Gjest Starya Skrevet 8. mars 2003 #17 Skrevet 8. mars 2003 Nei, jeg tror vi koster på oss en ny sykkel til gutten. Det er så lite annen luksus her i huset, så der vil jeg trå til så godt jeg kan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå