Gjest Robin Hood Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg må bare spør til alle som har denne frykten for muslimer. Hvor mange av dere gikk rundt og fryktet muslimer før 11 september 2001 ?
Gjest Tanita Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Jeg tror ikke det var så ille da, som det er nå. Det er helt utrolig hvordan folk påvirkes av media og dømmer kun ut fra det de ser og hører på tv. Og så får de ikke med seg hele fakta fordi de følger halvveis med, og så går de rundt og tror ting som ikke er i det hele tatt. Det er så mye rasisme, uvitenhet og fordommer i norge idag at det er flaut.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Hehe, nei, jeg var egentlig ikke redd hverken muslimer eller den amerikanske stat før 9/11. Er ikke av de verste nå heller, men det er skremmende hvor mye media kan påvirke.
Gjest Tweek Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har aldri vært redd for muslimer, men media har jo en enorm makt.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Jeg er ikke redd for muslimer. De fleste muslimene her til lands er skikkelige folk som ønsker å jobbe og å ha et godt liv sammen med familien sin, og som bidrar til samfunnet vårt. Derimot er jeg redd for fanatikere. Både kristne fanatikere, amerikanske frihetsfanatikere og andre ekstremister.
Kayli Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Jeg er ikke redd for muslimer. De fleste muslimene her til lands er skikkelige folk som ønsker å jobbe og å ha et godt liv sammen med familien sin, og som bidrar til samfunnet vårt. Derimot er jeg redd for fanatikere. Både kristne fanatikere, amerikanske frihetsfanatikere og andre ekstremister. Signerer denne.
Gjest Gjest_Roar_* Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 Må dessverre bryte trenden her. Folk som er villige til å gjøre så mye for guden sin, ja dem er jeg redd, var det før 11. sept. og etterpå. Jeg tror ikke på noen spesiell gud, og takk for det! Jeg synes det er helt horribelt at folk er villige til å ofre livet sitt pga noen 400-500 år gamle skrifter. Skremmende. Som om jeg skulle vært villig til å ofre livet mitt fordi noen personer fortalte meg at julenissen ikke eksisterte. For meg er det det samme om det er Allah, Buddah eller Kristus. Jeg prøver på ingen måte å spre fremmedfrykt, men jeg synes det er helt villt når folk dekker sine handlinger bak påståtte hendelser som skjedde for flere hundre år siden + ren overtro. Religioner fører bare med seg krangling og splittelser. Men selvfølgelig, jeg bærer ingen fordommer og en fremmed person for meg (muslim, kristen eller you name it...) dømmer jeg ikke uten å kjenne vedkommende. Jeg fordømmer bare de som deltok i handlingene 11. sept, og jeg liker på ingen måte USA heller, de har en tykk tykk dobbeltmoral.
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Må dessverre bryte trenden her. Folk som er villige til å gjøre så mye for guden sin, ja dem er jeg redd, var det før 11. sept. og etterpå. Jeg tror ikke på noen spesiell gud, og takk for det! Jeg synes det er helt horribelt at folk er villige til å ofre livet sitt pga noen 400-500 år gamle skrifter. Skremmende. Som om jeg skulle vært villig til å ofre livet mitt fordi noen personer fortalte meg at julenissen ikke eksisterte. For meg er det det samme om det er Allah, Buddah eller Kristus. Jeg prøver på ingen måte å spre fremmedfrykt, men jeg synes det er helt villt når folk dekker sine handlinger bak påståtte hendelser som skjedde for flere hundre år siden + ren overtro. Religioner fører bare med seg krangling og splittelser. Men selvfølgelig, jeg bærer ingen fordommer og en fremmed person for meg (muslim, kristen eller you name it...) dømmer jeg ikke uten å kjenne vedkommende. Jeg fordømmer bare de som deltok i handlingene 11. sept, og jeg liker på ingen måte USA heller, de har en tykk tykk dobbeltmoral. Her blander du religion og en liten gruppe da. Her drar du alle muslimer over èn kam. Og så avslutter du med at du bærer ingen fordommer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå