Gå til innhold

Noen andre 2.juni-07 bruder her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vil bare høre om det er andre som skal gifte seg 2. juni? Har egentlig bare hørt om de som skal gifte seg helgen før og helgen etter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ser det ut som jeg er eneste på KG som skal gifte seg da :)

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Da ser det ut som jeg er eneste på KG som skal gifte seg da :)

Jo jeg skal også gifte meg 2 juni!

Skrevet

Oj, så spennende!

Det er ikke lenge til nå :) Gleder meg kjempemasse! Har du lyst å dele med meg hva du har planlagt og hva som gjenstår, gjest bambi? Det jeg har igjen er å kjøpe strømper, undertøy og sminke, pluss ta solarium. Er det noe jeg har glemt? Hihi

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Oj, så spennende!

Det er ikke lenge til nå :) Gleder meg kjempemasse! Har du lyst å dele med meg hva du har planlagt og hva som gjenstår, gjest bambi? Det jeg har igjen er å kjøpe strømper, undertøy og sminke, pluss ta solarium. Er det noe jeg har glemt? Hihi

Ja, det er en del småting. trykke kirkeprogram, kjøreliste for dagen, øve på brudevals, handle inn til bryllupsreise, skrive ferdig tale, mm. Men skal heldigvis bare jobbe en dag i neste uke da. Vi skal gifte oss i oslo. Hva med dere? Kirkebryllup? Mange gjester? Har det vært stress for å få ting ferdig hos deg el? Har hvertfall merka det jeg... :)

Skrevet

Både samboer og jeg er fra Oslo, men vi har bodd to år på Nøtterøy ved Tøsnberg, så vi skal ha vigselen og festen der. Føler jeg har stresset en del i det siste, men det er jo bare koselig stress hvis du skjønner hva jeg mener. Heldigvis skal jeg også bare jobbe en dag neste uke. Da har jeg god tid til å handle inn siste rest og sånt.

Vi skal ha kirkebryllup. Festen skal være på et hotell, og vi har 55 gjester. Endelige antall kom i går, der det er flere som har meldt fra ALTFOR seint at de ikke kommer. Arg! Det jeg har stresset mest med er invitasjonen og solist, men ellers har det gått ganske greit. Hva med deg/dere?

Klem

Gjest Gjest*Mani*
Skrevet

Hei jeg også gifter meg 2. juni. Har ikke vært så aktiv her inne, men lest en del...

Jeg jobber hele neste uke (unntagen mandag), så travle dager. Et temlig stresset selv om jeg føler jeg har det meste under kontroll.

Det som står igjen er endlig kjøreliste for dagen, kjøreliste for filmeren vår. Få ferdig kirkep. og sanghefte, er til opptrykking så håper på å få det tirsdag. Ellers må jeg finpusse på talen min til sambo. Pluss velkomsttalen.

Vi skal ha kirkebryllup, og middag og fest med 78 gjester.

Skal på prøvetime hos frisør i morgen så blir spennende!

Hilsen Mani

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Både samboer og jeg er fra Oslo, men vi har bodd to år på Nøtterøy ved Tøsnberg, så vi skal ha vigselen og festen der. Føler jeg har stresset en del i det siste, men det er jo bare koselig stress hvis du skjønner hva jeg mener. Heldigvis skal jeg også bare jobbe en dag neste uke. Da har jeg god tid til å handle inn siste rest og sånt.

Vi skal ha kirkebryllup. Festen skal være på et hotell, og vi har 55 gjester. Endelige antall kom i går, der det er flere som har meldt fra ALTFOR seint at de ikke kommer. Arg! Det jeg har stresset mest med er invitasjonen og solist, men ellers har det gått ganske greit. Hva med deg/dere?

Klem

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet

Ups, ble litt feil dette her.

Vi skal også gifte oss i kirken. Er fra oslo. Vi blir 47 totalt. Ringte to i dag som plutselig ikke skulle komme likevel....Grrr

Skrevet
Hei jeg også gifter meg 2. juni. Har ikke vært så aktiv her inne, men lest en del...

Jeg jobber hele neste uke (unntagen mandag), så travle dager. Et temlig stresset selv om jeg føler jeg har det meste under kontroll.

Det som står igjen er endlig kjøreliste for dagen, kjøreliste for filmeren vår. Få ferdig kirkep. og sanghefte, er til opptrykking så håper på å få det tirsdag. Ellers må jeg finpusse på talen min til sambo. Pluss velkomsttalen.

Vi skal ha kirkebryllup, og middag og fest med 78 gjester.

Skal på prøvetime hos frisør i morgen så blir spennende!

Hilsen Mani

Jøsses, dere 2. juni bruder har gjemt dere ordentlig. Gøy å dele litt erfaringer med flere som skal gifte seg samme dag. Synd at du ikke har fri noe før bryllupet, gjestMani, men det ordner seg jo alltid forde :)

Jeg hadde prøvetimen hos frisøren i går, det var gøy! Hun stripa håret mitt, sminket meg og viste meg litt hvordan hun ville ha håret. Og det så veldig bra ut! Gled deg

Skrevet
Ups, ble litt feil dette her.

Vi skal også gifte oss i kirken. Er fra oslo. Vi blir 47 totalt. Ringte to i dag som plutselig ikke skulle komme likevel....Grrr

Hva er det med de som ringer så seint og gir beskjed?! Arg!

Gjest Gjest*Mani*
Skrevet

1 uke igjen jenter. Kjenner at nervene er her litt nå ja.

Skrevet

Ja, nå er det ikke lenge til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...