Gå til innhold

Anbefalt timespris?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

Hva er det vanlig å betale en privat vaskehjelp i timen? Er dette svart eller hvitt for vi må vel legge på litt på timesprisen om de skal få det hvitt. Vi ønsker å betale hvitt, men det virker som om det er vanskelig å finne noen som ikke vil ha det svart.

Hadde også vært greit å høre hva de gjør for denne prisen. Betales det mer per time for "julevask", vindusvask, sengetøybytte o.l.?

Fint å få høre hva som er vanlig slik at vi kan komme til en ordning som både vi og hjelpa kan leve med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt ca 125,- kr pr time +-

Jeg driver på å skal skaffe meg en vaskehjelp selv så er spent på å høre hva andre vet.

Skrevet

Vi hadde vaskehjelp før. Vet ikke hva som er anbefalt pris, men vi betalte i allefall 110,-/time.

Vi har hatt to forskjellige damer. Den første gjorde alt (bortsett fra vindusvask) og hun var veldig nøye. Hun tok vanligvis vanlig "helgevask", men også rundvask om vi ønsket det. Hvis vi la fram rent sengetøy så byttet hun det. Hun la t.o.m. oppvaskklutene til kloring før hun dro. Savner henne! Den andre var absolutt ikke nøye. Hun tok ikke listene og flyttet ikke på kjøkkenstolene engang når hun "vasket". Hun tok heller ikke på seg noe ekstra. Trenger vel kanskje ikke å si at hun ikke ble så lenge ;)

Her er en tråd som diskuterer samme tema: http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=205935

Ser ut som om de fleste ligger på 80-120kr/time i denne tråden (som vel er ett år gammel).

Vurderer sterkt å skaffe vaskehjelp igjen. Spennende å høre hva andre her betaler så vi vet hva som er rimelig å tilby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...