Gå til innhold

Grenser for service?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

SAS er ute med nok en reklamekampanje: "Vi relanserer service".

Er det noe å selge seg selv på - at man faktisk gikk til det ukloke og drastiske skritt å fjerne service før dette?

Det burde være en selvfølge at SAS ikke sluttet med service...og nå skal de selge seg på at de har begynt igjen?

Hva slags reklame- og omdømmefolk bruker dette selskapet egentlig?!

Videoannonse
Annonse
Gjest gloria
Skrevet

Hehe, nei jeg vet sannelig ikke...

Husker bare en reklame SAS hadde for omkring et år siden, da det var så utrolig mye forsinkelser. En av disse gangene skulle jeg fly fra Bergen til Stavanger med SAS, da jeg oppdager plakaten "Med SAS har du god tid". Måtte nesten le litt i og med at det gikk hånd i hanske med de enorme forsinkelsene som foregikk.

Gjest Gjest
Skrevet

SAS og flyselskap generelt sliter fryktelig med reklame- og omdømme. That's for sure.

Gjest Deception
Skrevet

SAS burde først og fremst konsentrere seg om å holde rutetidene sine. Jeg reiser mye med SAS (inn- og utland), og det siste året har ikke ett eneste fly vært i rute. :murvegg:

Skrevet

Jeg kan være enig i det dere sier om SAS, de har virkelig slitt med å gjøre som de burde i det siste. Men er det ikke å dra den for langt å overtolke en stakkars reklame så til de grader da?

Jeg leser reklamen som at de relanserer den servicen som var vanlig før i tiden, da man som kunde følte seg virkelig ivaretatt, og at det alltid var noen der for å hjelpe dem.

Skal man overtolke alle reklamer på denne måten tror jeg ikke så mange firmaer kommer heldig ut?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan være enig i det dere sier om SAS, de har virkelig slitt med å gjøre som de burde i det siste. Men er det ikke å dra den for langt å overtolke en stakkars reklame så til de grader da?

Jeg leser reklamen som at de relanserer den servicen som var vanlig før i tiden, da man som kunde følte seg virkelig ivaretatt, og at det alltid var noen der for å hjelpe dem.

Skal man overtolke alle reklamer på denne måten tror jeg ikke så mange firmaer kommer heldig ut?

Jeg synes ikke det kan kalles å overtolke, når man bare konstaterer at det er et dårlig sjakktrekk å reklamere med en relansering av noe som aldri burde ha blitt fjernet. Som om dette med med service er noe nytt...

Næringslivet trenger et spark bak og flyselskapene fortjener det samme. Kanskje de burde ansette mer kvalifiserte mennesker i teamene sine.

Problemet med norsk næringsliv er vel ikke overfortolkning. Snarere motsatt.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

...og i Sverige streiker nå SAS; alle innenriksflygninger er kansellerter i dag. Se her:

Endret av Deception

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...