Pail Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 (endret) He he... kanskje litt teit..men her en dag kjøpte jeg meg en kaktus.. en slik med grønn "stilk" og rød kule på toppen. Har prøvd å finne ut på nettet hva denne heter, men det eneste jeg fant ut var at denne kaktusen ikke finnes i naturlig flora...den er podet og kommer ikke til å vokse noe. Er det mulig? Noen som vet om dette stemmer? Endret 24. mai 2007 av fjellfiol
Leo Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Ja, de er podet, men de vokser da likevel? Jeg hadde i hvert fall en slik en gang som etter hvert gikk under tilnavnet "kukktassen" fordi den røde kulen ble grønn og litt avlang og kaktusen i seg selv vokste videre. Formen var i hvert fall umiskjennelig lik en erigert penis i en lang periode før "hodet" også bestemte seg for å vokse og den endte opp som en stygg, lang kaktus med en innsnevring omtrent midt på.
Hobgoblin Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Ja, de er podet, men de vokser da likevel? Jeg hadde i hvert fall en slik en gang som etter hvert gikk under tilnavnet "kukktassen" fordi den røde kulen ble grønn og litt avlang og kaktusen i seg selv vokste videre. Formen var i hvert fall umiskjennelig lik en erigert penis i en lang periode før "hodet" også bestemte seg for å vokse og den endte opp som en stygg, lang kaktus med en innsnevring omtrent midt på. Jeg hadde også en slik kaktur, men der datt "hodet" av, og underdelen vokste videre. Tror den lever den dag i dag, hjemme hos mamma og pappa.
Pail Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2007 Ja, de er podet, men de vokser da likevel? Jeg hadde i hvert fall en slik en gang som etter hvert gikk under tilnavnet "kukktassen" fordi den røde kulen ble grønn og litt avlang og kaktusen i seg selv vokste videre. Formen var i hvert fall umiskjennelig lik en erigert penis i en lang periode før "hodet" også bestemte seg for å vokse og den endte opp som en stygg, lang kaktus med en innsnevring omtrent midt på. Haha.. da føler jeg meg ikke så snytt likevel...Dette kan jo bli riktig så spennende. Takk for svar vertfall. Synd kaktuser vokser så seint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå