Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

om ola drar til england og blir forelska i ei dame der , tar henne med hit og gifter seg så er det helt ok for de fleste , men om drar til polen eller russland så har han kjøpt dame.

drar han på ferie til thailand eller noe så har ike lov og bli forelsket i noen , da er han horebukk.

desverre er det enkelte som utnytter jenter i fra fatigere land men ikke alle gjør det , så hvorfor dømme alle?

og hva med alle de jentene her i landet som gifter seg med utlendinger , de blir heller beskylt for og bli utnytta....

det sies at forelskelse ikke skiller melomm farge men det er tydeligvis ikke lov det da?

synes egentli folk må få bo med dem de vil uten at andre skal dømme

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Forskjellen er at kvinner fra fattige land i øst-Europa og Asia blir utnyttet fordi de er fattige og ikke har noen fremtid i sitt eget land, mens en kvinne fra ett mer velstående land ikke må gifte seg med en mann fra ett annet velstående land for å kunne overleve men kan gifte seg kun pga. kjærlighet.

Skjønner??!!

Det er vel ingen som tror at en ung thailandsk pike på 25 er tiltrukket av en bleikfeit mannsgris på 60+.

Milla

Gjest sexysadie
Skrevet

Det er vel ingen som tror at en ung thailandsk pike på 25 er tiltrukket av en bleikfeit mannsgris på 60+.Milla

Menn liker å tro det.... :hoho:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Menn liker å tro det....

Ja, men menn er menn, det kan vi ikke gjøre noe med. Det er kvinnene som må opplyses og beskyttes.

Milla

Skrevet

Milla, kvinnene gifter seg de.... opplyses...haha...

Skrevet

Har selv en onkel som dro med to kamerater til Thailand og de kom hjem med en kone hver.

Var selv fordømmende i begynnelsen, men da onkelen min nærmer seg 40 og enda ikke har hatt en dame som jeg vet om, kan jeg faktisk forstå at han etterhvert begynte å se seg om etter en livsledsager som ikke nødvendigvis måtte være den store kjærligheten. Ser ut til å gå bra med dem, og da kan jeg ikke skjønne at noen andre skulle ha noe med at han "hentet" henne i Thailand (de brevvekslet i et år først)

MEN min onkels kone dro fra sin fjorten år gamle sønn der nede for å begynne et nytt liv i norge med ny mann og ny baby. Ille? Vel en av de andre konene dro fra sin ett år gamle sønn... Fyyyy

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Har selv en onkel som dro med to kamerater til Thailand og de kom hjem med en kone hver.

MEN min onkels kone dro fra sin fjorten år gamle sønn der nede for å begynne et nytt liv i norge med ny mann og ny baby. Ille? Vel en av de andre konene dro fra sin ett år gamle sønn... Fyyyy

Hadde en i min familie gjort noe sånt ville han blitt grisebanket av andre familiemedlemmer.

Kvinnen som dro fra sin lille sønn i Thailand gjorde det kanskje fordi hennes nye mann ikke vil ha en stesønn- har du tenkt på det?

Milla

Gjest gotthard
Skrevet

det jeg mener er at man kan bli forelsket selv om en av partene kommer fra et fatig land...

også klar over at ei på 18 ikke blir forelska i en feit møkkete 60 åring og at hun drømmer om vil sex med han , men det er andre en de på 60 som også finner seg damer i slike land.

om du ser vilke forhold mange av de jentene kommer i fra så er en norsk mann (i de leste tilfeller) en drømm da han behandler de med lit verdighet.

de fleste fra slike land er oppdrat til at en mann bestemmer alt og hun skal bare adlyde , slik er heldigvis ikke så mange her i landet

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

de fleste fra slike land er oppdrat til at en mann bestemmer alt og hun skal bare adlyde , slik er heldigvis ikke så mange her i landet

Da tror jeg du trenger å få åpnet øynene Skidrow, krisesentrene er fulle av thai-kvinner som har flyktet fra vold og mishandling. Det er en spesiell type menn som ikke får norske kvinner men som må hente seg en "hus-slave" fra ett annet land.

Hvorfor de må gjøre det er åpenbart- ingen norsk kvinne med utdannelse og ryggrad vil gifte seg med en mann som kun ønsker seg en kokk og en sex-slave som han kan fornedrige på det groveste.

Milla

Skrevet
Kvinnen som dro fra sin lille sønn i Thailand gjorde det kanskje fordi hennes nye mann ikke vil ha en stesønn- har du tenkt på det?

Selvfølgelig har jeg tenkt på det, og selvfølgelig er det sant. Min mening er nå at hvis han ønsket en kvinne uten barn, kunne han ha funnet seg en annen. Det var uansett hennes valg å dra fra barnet sitt. (Disse jentene kom ikke fra fattige familier)

Dersom han ikke ville ha en annen- hvis han virkelig var forelsket i denne kvinnen- skulle han selvfølgelig ha akseptert barnet som en del av henne.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Dersom han ikke ville ha en annen- hvis han virkelig var forelsket i denne kvinnen- skulle han selvfølgelig ha akseptert barnet som en del av henne.

Ja det skulle han, så hvis du kjenner denne mannsgrisen hvorfor gjør du ikke noe?!

Milla

Skrevet

Skidrow- selvfølgelig er det mulig å bli forelsket i ei fra et fattig land, men du kan da ikke mene at alle menn som kommer hjem med en jente fra Thailand er dypt forelsket? Det finnes flere ekteskapsbyråer som formidler denne type kontakt- og de går som varmt hvetebrød. Er det liksom bare på grunn av europeiske menns forkjærlighet for utenlandske jenter?

Skrevet

Milla, hva er det som er så spesikk vanskelig med å forstå at menn heller vil finne sine damer utenlands?

W

Skrevet

Milla- Min onkels kone dro ikke fra en ettåring. Min onkels kompis er "mannsgrisen", en mann jeg kun har sett i bryllupet til min onkel. Hva skulle jeg gjøre med det? Jeg kan si hva jeg synes, men jeg kan ikke bestemme hvordan de vil leve sitt liv.

Enig i at de fleste av disse mennene er griser, men det er langt fra alle som er konemishandlere. Så lenge det ikke er tegn på at han gjør noe ulovlig, er det overhodet ingenting jeg kan gjøre med saken.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Min onkels kompis er "mannsgrisen", en mann jeg kun har sett i bryllupet til min onkel. Hva skulle jeg gjøre med det? Jeg kan si hva jeg synes, men jeg kan ikke bestemme hvordan de vil leve sitt liv.

Ta kontakt med thai-konen hans og bli litt kjent med henne, dra på besøk og se hvordan de har det, får du mistanker om noe, ser at hun har blåmerker etc. så ta kontakt med politi eller krisesenter.

Og når det gjelder både denne mannen og din onkel så skulle de etter min mening begge hatt skikkelig juling.

Milla

Skrevet
Milla, hva er det som er så spesikk vanskelig med å forstå at menn heller vil finne sine damer utenlands?

W

VIL finne sine kvinner utenlands? Waco, dette er menn som som oftest er middelaldrende og som ikke har klart ¨finne noen her hjemme. SIste utvei liksom. Hvor mange kjekke 25 åringer drar ned til Thailand for å finne seg en kone?

Et annet alternativ er jo at disse mennene bare vil ha en kvinne som er mindre selvstendig og mer vant til å være underdanig enn dagens norske jenter er

Gjest gotthard
Skrevet

krisesenterene er fylt opp av "kjøpe bruder " og muslimske damer sies det, har hørt det og sett det.

mener ikke at alle er forelsket eller mors beste barn , men trur at av de på slike sentere og de som er lykelige så er det vel ca 50

/50.

og jo mange synes de små brune er mye penere , snillere og venelige en norske damer , men det gjeløder ikke alle.

trur faktisk at om ikke fordommene var så store i mot det ville flere ha dratt til slike steder i håp om og treffe noen..

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Og hva er GRUNNEN til at de ikke har klart å finne seg kvinner i Norge?- jo, de er perverste mannsgriser, voldteksmenn og konemishandlere!!!!

Milla

Gjest gotthard
Skrevet

krisesenterene er fylt opp av "kjøpe bruder " og muslimske damer sies det, har hørt det og sett det.

mener ikke at alle er forelsket eller mors beste barn , men trur at av de på slike sentere og de som er lykelige så er det vel ca 50

/50.

og jo mange synes de små brune er mye penere , snillere og venelige en norske damer , men det gjeløder ikke alle.

trur faktisk at om ikke fordommene var så store i mot det ville flere ha dratt til slike steder i håp om og treffe noen..

Gjest gotthard
Skrevet

/50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...