Gjest negeren (ironi) Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 er det en mineral foundation som passer godt til tørr hud, har hørt at feks id kanskje kan virke litt tør på huden, men hva vet vel jeg.
Gjest Deception Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg tror de fleste mineralfoundationer kan tørke ut huden, for det er tross alt ingenting i dem som binder fuktighet. Det beste du kan gjøre, er å bruke en rik krem med nok fett under. Jeg har selv tørr hud, og har erfaring med ID og gloMinerals. Jeg endte opp med sistnevnte pga. bedre fargeutvalg og mer naturlig finish. Når jeg har tatt på foundationen, sprayer jeg lett over med en fuktighetsspray, gloMoist fra samme merke. Etter at jeg begynte å bruke denne, har jeg hatt mindre problemer med at foundationen ser tørr ut på huden. I tillegg bruker jeg produkter for tørr hud under.
Gjest neger(orini) Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Tingen er at jeg har mye erfaring med annen sminke, men akkurat mineralsminke, der har jeg itte no peiling.. :slåss: men de ska je gjørra no med! så inne på id sin hemeside, der hadde de mest foundations for ehh, gyldne undertoner, hvem har vel det? itte je.. hvilke farger finnes det fra glominerals som er for tørr, litt rødlig hud, kald undertone. har veldig lys hud, dior 100 er ørlite for ljus for meg akkurat.
Gjest Deception Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Farger er vanskelig, så der bør du egentlig gå til en hudpleier og få råd første gangen. gloMinerals finnes forresten både i løs og presset, så det er bare å prøve seg fram. Jeg liker begge to, men den løse har litt mer glans/skinn i seg. I ID kan enten Fair (kald undertone) eller Fairly Light (varmere undertone) passe.
Gjest Deception Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 er det glans i ID sin? ID har ganske mye glans, synes jeg. gloMinerals (løs) er litt mattere, men ikke helt matt.
Gjest måttepådo Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 je blir heljt tuljerusk av alle de forskjellige merkan... har løst tell å prøva glominerals da, meen.. ååh, what to do. :slåss:
Gjest Deception Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 je blir heljt tuljerusk av alle de forskjellige merkan... har løst tell å prøva glominerals da, meen.. ååh, what to do. :slåss: Det finnes sikkert hundrevis av merker der ute. Det lureste er nok enten å kjøpe prøver via nettet (som du får hos everydayminerals.com og pureluxecosmetics.com), begge egne merker, evt gå til en hudpleier her hjemme, hvor dessverre prisene er helt hårreisende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå