Bokalven Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Si JA til felles ekteskapslov - underskriftskampanje. Underskriftene vil bli overrakt stortingspresidenten 1. september. Jeg satt og leste noen av de personlige historiene som står på siden. Trodde nesten jeg skulle begynne å grine, for det var så trist. Og, jeg skjønner dem så godt! Jeg vil også gifte meg en gang! Jeg har lyst til å kunne ha fin kjole og si ja til den jeg måtte elske (akkurat nå er jeg singel, men jeg håper jo jeg møter drømmedama en dag...) på den måten jeg måtte ønske! Jeg vil ikke føle meg annenrangs.
brumma* Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er helt klar for! Det ser lovende ut for flertall i Stortinget også.
Leifr Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Kjempebra. Dette vil også bety flere bryllupsfester og dermed mer kake!
Bokalven Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2007 Kjempebra. Dette vil også bety flere bryllupsfester og dermed mer kake! Ellers hadde Knut Nærum noen morsomme argumenter for. (De finnes på hjemmesiden jeg linket til over).
-Alvildebrud- Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Ellers hadde Knut Nærum noen morsomme argumenter for. (De finnes på hjemmesiden jeg linket til over). Ja, ha ha, han er ganske morsom....
razmatazz Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 Må bare legge til litt: Det var virkelig rørende å lese om de fire. Synes det er helt uholdbart at homofile og lesbiske skal bli diskriminert på den måten! Lunacia; kan du ikke legge ut tråden på generell debatt forumet også? Er sikker på det er mange andre enn de på bryllupsforumet som støtter denne saken!
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #17 Skrevet 24. mai 2007 Helighet, TO bruder! Hvordan skal de klare det uten å drepe hverandre? Eller er lesbiske bruder annerledes og ikke så bridezilla som andre bruder? Får håpe det for deres skyld. Tenk om brudekjolene ikke matcher eller at den ene er finere enn den andre eller at de ikke blir enig om farger og invitasjoner og sanger og bordplassering... Glere meg til det kommer innlegg fra lesbebruder her, da blir det nok livat!
Gjest Frk Åberg Skrevet 24. mai 2007 #18 Skrevet 24. mai 2007 Ser absolutt ingen grunn til at homofile og lesbiske og homofile ikke skal få gifte seg på lik linje med heterofile.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #19 Skrevet 24. mai 2007 Har skrivd under jeg og.. Men jeg så denne før den på OGM..
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #20 Skrevet 24. mai 2007 Helighet, TO bruder! Hvordan skal de klare det uten å drepe hverandre? Eller er lesbiske bruder annerledes og ikke så bridezilla som andre bruder? Får håpe det for deres skyld. Tenk om brudekjolene ikke matcher eller at den ene er finere enn den andre eller at de ikke blir enig om farger og invitasjoner og sanger og bordplassering... Glere meg til det kommer innlegg fra lesbebruder her, da blir det nok livat! Tenkte tanken selv når jeg var singel, og var litt urolig for å finne en ekte bridzilla. Men tilfeldighetene gjorde at jeg fant en mann, og når han i tillegg er like lite interessert i fiks og faks som meg så går det sikkert bra (om vi ikke kverker hverandre pga andre ting og jeg må ut på leting igjen )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå