Dixie Skrevet 24. mai 2007 #1 Del Skrevet 24. mai 2007 Så den siste Prates filmen i går, "at worlds end", og må bare si at den var enda dårligere en 2, og jeg skjønner ikke hvorfor Disney har valgt å lage filmen i det hele tatt.... Digget 1 og ble ganske skuffet over 2, men dette var om mulig enda dårligere. Også varer den i 3 timer, kunne fint bare vart 2 uten at man hadde tenkt over det.. Er 0 story og den "humoren" som særlig preget 1 er totalt fraværende... Og hva er oddsen for at man velger Orlando Bloom frem for Johnny Depp egentlig:-) Nope, anbefales ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 24. mai 2007 #2 Del Skrevet 24. mai 2007 Og hva er oddsen for at man velger Orlando Bloom frem for Johnny Depp egentlig:-) Ja takk, begge deler spør du meg. Hvorfor lages oppfølgere av kassasuksesser? Penger så klart, de melker suksessene for det det er verdt. Alt dreier seg om penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 26. mai 2007 #3 Del Skrevet 26. mai 2007 Synes alle tre er fantastiske, og jeg får god underholdning av de. satt kjempespent i kinostolen i går. Det er jo trosalt en trilogi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 26. mai 2007 #4 Del Skrevet 26. mai 2007 Kanskje noen burde hive inn spoiler i overskriften her, jeg som skal se filmen først imorgen synes hvertfall ikke det er så kult å allerede vite hvem hun velger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2007 #5 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har sett 1 og 2 og det er noe av det verste mølet jeg noensinne har sett. Men kreds til de som laget de for at de klarer å loppe penger av alle damene. Det er nemlig det som har vært hele intensjonen med trilogien. Akkurat det samme kan man si om "de nye gitarkameratene". Det er irriterende at damer er så lette å lure, enten man får en fyr til å ta på seg mascara, eller noen fløtepuser til å gulpe opp "halleluja". Om noen år skal jeg starte et firma som bare har et formål, nemlig å loppe penger av damer ved å lage romantisk møl. Jeg kommer til å bli styrtrik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #6 Del Skrevet 26. mai 2007 Triologi, det er vel faktisk snakk om at det skal komme enda flere filmer, så ja.. Men at hun kom til og velge orlando bloom var vel ikke noe sjokk, tenk ver karakterene dems.. Rollen hun spiller kunne aldri i verden blitt sammen med Jack.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 27. mai 2007 #7 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg har sett 1 og 2 og det er noe av det verste mølet jeg noensinne har sett. Men kreds til de som laget de for at de klarer å loppe penger av alle damene. Det er nemlig det som har vært hele intensjonen med trilogien. Akkurat det samme kan man si om "de nye gitarkameratene". Det er irriterende at damer er så lette å lure, enten man får en fyr til å ta på seg mascara, eller noen fløtepuser til å gulpe opp "halleluja". Om noen år skal jeg starte et firma som bare har et formål, nemlig å loppe penger av damer ved å lage romantisk møl. Jeg kommer til å bli styrtrik! Folk har forskjellig syn på filmer, og til tross for at jeg sjeldent liker slike filmer synes jeg det er utrolig koselig å se en ordentlig eventyrfilm iblandt. kanskje du synes det er noe møl, men takk gud for at alle ikke har lik smak som deg. Hvorfor er den noe møl, vil jeg vite? Er det på grunn av johnny depp og orlando bloom? stjeler de damene? Er de noen ufyselige fløtepuser? Ødelegger de filmen? Endret 27. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 27. mai 2007 #8 Del Skrevet 27. mai 2007 Akkurat det samme kan man si om "de nye gitarkameratene". Det er irriterende at damer er så lette å lure, enten man får en fyr til å ta på seg mascara, eller noen fløtepuser til å gulpe opp "halleluja". Jeg sporer noe veldig av nå, men jeg må. rett og slett. Hva mener du med lette å lure? på hvilken måte lurer de oss?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 27. mai 2007 #9 Del Skrevet 27. mai 2007 Så den siste Prates filmen i går, "at worlds end", og må bare si at den var enda dårligere en 2, og jeg skjønner ikke hvorfor Disney har valgt å lage filmen i det hele tatt.... Digget 1 og ble ganske skuffet over 2, men dette var om mulig enda dårligere. Også varer den i 3 timer, kunne fint bare vart 2 uten at man hadde tenkt over det.. Er 0 story og den "humoren" som særlig preget 1 er totalt fraværende... Planen var vel alltid å lage tre dersom 1-eren slo til. Hvorfor de lager tre? Fordi de har tjent masse penger vel, ganske enkelt. Selv liker jeg filmene, og gleder meg til å se den siste også. Til den som hevder disse filmene er laget for å lure penger ut av kvinner. Hvor amnge filmer er ikke laget på samme prinsipp, mer for menn? Det er jo det som er standarden, pene kvinner i en film som promoteres akkurat på dette grunnlag. At det nå finnes filmer som spiller på pene menn gjør meg veldig lite. Resten av filmen er vel lagt opp til det mannlige publikum også, med sverdscener og masse action... Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Colubra Skrevet 27. mai 2007 #10 Del Skrevet 27. mai 2007 Har sett alle tre filmene, men likte egentlig bare den første. Toeren var kjempeskuff; treeren litt bedre i mine øyne (fordi jeg ikke hadde noen forventninger), men fortsatt ganske forutsigbar, og en time for lang. Synes de kunne holdt seg til å bare lage den ene, men med tanke på alle de uspiselige opppfølgerne Disney har servert oss de siste årene så er det jo ikke akkurat en kjempeoverraskelse å se at de prøver å melke også denne kua for alt den er verdt. Skulle ikke forundre meg om de lagde en 4er, men den kommer jeg i så fall til å se på pcn, ikke på kino, hvis jeg gidder å se den overhodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 27. mai 2007 #11 Del Skrevet 27. mai 2007 Kan ikke forstå at det skal komme en firer. Jeg så filmen i går, og etter rulleteksten kom en scene som for meg var et bevis på at de hadde skrevet ferdig hele greia. I alle fall med de skuespillerne de har brukt i triologien. Men ja, husk å sitte igjen til etter rulleteksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #12 Del Skrevet 27. mai 2007 Folk har forskjellig syn på filmer, og til tross for at jeg sjeldent liker slike filmer synes jeg det er utrolig koselig å se en ordentlig eventyrfilm iblandt. kanskje du synes det er noe møl, men takk gud for at alle ikke har lik smak som deg. Hvorfor er den noe møl, vil jeg vite? Er det på grunn av johnny depp og orlando bloom? stjeler de damene? Er de noen ufyselige fløtepuser? Ødelegger de filmen? Fordi historien er så utrolig tynn blant mye annet. Ingen overraskelser, man vet nøyaktig hva som skal skje. Det hele er lagd med en grunn, å få inn så mye penger som mulig. Det er ikke noe budskap, ikke noen mening med filmen.At Depp og Bloom er med spiller ingen rolle for meg, hverken i positiv eller negativ retning. Men dette er min mening og jeg synes det er helt ok at mange digger disse filmene. Får bare håpe at de som digger disse filmene ser noen kvalitetsfilmer innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #13 Del Skrevet 27. mai 2007 Til den som hevder disse filmene er laget for å lure penger ut av kvinner. Hvor amnge filmer er ikke laget på samme prinsipp, mer for menn? Det er jo det som er standarden, pene kvinner i en film som promoteres akkurat på dette grunnlag. At det nå finnes filmer som spiller på pene menn gjør meg veldig lite. Resten av filmen er vel lagt opp til det mannlige publikum også, med sverdscener og masse action... Jeg ser ikke problemet. Ja, selvfølgelig er det lagd slike filmer for menn også. Men det gidder ikke jeg å klage på. Det får damene ta seg av. Men må innrømme at den type filmer ser jeg svært sjelden, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 27. mai 2007 #14 Del Skrevet 27. mai 2007 Kan ikke forstå at det skal komme en firer. Historien har også fra starten av vært en triologi, og de håpet at eneren skulle gå så bra at de også fikk mulighet til å lage resten av historien. Siden dette ikke er snakk om tomme oppfølgere men ferdiggjøring av en historie i tre deler som forekom fra starten av, tror jeg heller ikke det kommer en 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #15 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg sporer noe veldig av nå, men jeg må. rett og slett. Hva mener du med lette å lure? på hvilken måte lurer de oss?! Man tar 4 kjekkaser, plasserer de på en scene der de radbrekker en gammel klassiker. De tilfører låten absolutt ingenting. Hvis dere absolutt må høre på den sangen, så hør på originalen i stedet. En mer lettjent måte å få inn penger på enn dette er det umulig å finne. Vær bittelitt kritiske! Dere må ikke digge alt som kommer inn på VG-lista eller som venninnene deres liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. mai 2007 #16 Del Skrevet 27. mai 2007 Man tar 4 kjekkaser, plasserer de på en scene der de radbrekker en gammel klassiker. De tilfører låten absolutt ingenting. Hvis dere absolutt må høre på den sangen, så hør på originalen i stedet. En mer lettjent måte å få inn penger på enn dette er det umulig å finne. Vær bittelitt kritiske! Dere må ikke digge alt som kommer inn på VG-lista eller som venninnene deres liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 27. mai 2007 #17 Del Skrevet 27. mai 2007 Man tar 4 kjekkaser, plasserer de på en scene der de radbrekker en gammel klassiker. De tilfører låten absolutt ingenting. Hvis dere absolutt må høre på den sangen, så hør på originalen i stedet. En mer lettjent måte å få inn penger på enn dette er det umulig å finne. Vær bittelitt kritiske! Dere må ikke digge alt som kommer inn på VG-lista eller som venninnene deres liker! Spørsmålet var vel mer rettet til hvordan vi damer lar oss lure av menn i mascara og ikke de nye giratkammeratene da... du brukte det som eksempel tidligere men hold diskusjonen til saken og ikke beygnn å diskutere eksempelet i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #18 Del Skrevet 27. mai 2007 Spørsmålet var vel mer rettet til hvordan vi damer lar oss lure av menn i mascara og ikke de nye giratkammeratene da... du brukte det som eksempel tidligere men hold diskusjonen til saken og ikke beygnn å diskutere eksempelet i stedet.. Ok, kan godt ta det også. Mange av dere blir så blendet av at Johnny Depp er så kjekk med mascara at dere helt glemmer å være kritiske. Min mening er i hvertfall at de piratfilmene jeg så (1 og 2), var at de skjulte den elendige historien med å pøse på med spesialeffekter og kostymer. Det er ikke noe originalt med filmene. Men det eneste jeg ville var å tipse dere om at disse filmene rett og slett ikke er noe bra i det hele tatt, men jeg godtar at dere ikke er enige. Jeg synes i hvertfall det hele var en pinlig affære og jeg håpet at jeg ikke traff noen kjente da jeg gikk ut fra kinoen. Det er vel strengt tatt barnefilmer, så jeg er jo ikke i målgruppen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 27. mai 2007 #19 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Men jeg synes ikke de lurer oss med menn, vi får jo noe ut av å se på mennene også trosalt? så det er jo ikke så fælt:) Joda, ser mange kvalitetsfilmer i tillegg, og jeg tror du ville blitt overrasket over filmsmaken min til tross for at jeg liker disse pirat filmene. De gir meg kanskje ingenting på langtidssikt,(annet en underholdning i øyeblikket) de er kanskje veldig standard oppbygd, men jeg synes de er utrolig koselige selvom man vet hva som kommer til å skje hele tiden. Det med gitarkameratene, jeg skjønner jo hva du mener. hvorfor lage en helt lik versjon av en sang som allerede er gjort? Det gjelder forsåvidt for de fleste cover sanger. er ikke sånn superfan. (med mindre ting går på tross av sjangere, og en låt blir mer rocka for eksempel en originalen) Nå er dette med gitarkameratene og andre ting på vg lista ikke helt min gate (bortsett fra når satyricon var på vg lista haha!) men jeg kan forstå hvorfor folk lar seg fascinere. Igjen, jeg føler ikke man blir lurt. man får noe fint ut av det, og da er det jo greit å bli lurt slik du ser på det? Endret 27. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. mai 2007 #20 Del Skrevet 27. mai 2007 Fascinerende med folk som skal være kulturpoliti, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå