Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Nå bruker jeg decleors neroli-olje mot urenheter som gir fukt. Men jeg har blandingshud, så har en del urenheter. Selv om jeg renser med maske jevnlig opplever jeg altså kviser og hudormer. Har hørt at jojobaolje skal hjelpe? Hvor ofte skal jeg ta det? blir det bare kluss å blande inn dette produktet i min hudpleie som består av decleors produkter? Ser for meg å prøve jojoba om kvelden, mens jeg bruker decleors olje om morgenen. Er også redd for å bruke for mye produkter på huden, det kan i verste fall bare føre til ubalanse. Og går man bare på apoteket og spør etter ren jojobaolje? Hvor mye koster det? Hvis jojobaolje er så unikt, hvorfor bruker ikke flere av de gode hudpleieproduktene det i sine serier? Takker for svar
Gjest Deception Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Hvis du har urenheter, burde du vel heller brukt ylang ylang-oljen fra Decleor? Når det gjelder jojobaolje, kan du søke i forumet her inne, så finner du haugevis med tråder fulle av informasjon om det meste du kan tenke på å spørre om.
Gjest Alou Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har ikke noe god erfaring med ylang-ylang oljen fra Decleor. Dyr i forhold til hva den hjalp for huden min. Jeg har testet jojobalolje, men den hjalp ikke nevneverdig på de urenhetene jeg hadde. Jeg har mye bedre erfaring med hudpleie produkter fra md formulations.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Hvis du har urenheter, burde du vel heller brukt ylang ylang-oljen fra Decleor? Når det gjelder jojobaolje, kan du søke i forumet her inne, så finner du haugevis med tråder fulle av informasjon om det meste du kan tenke på å spørre om. Jeg har urenheter, men veldig tørr hud. Derfor jeg bruker neroli-oljen fra decleor. Huden min har blitt mye bedre etter jeg begynte med denne, men har altså fortsatt urenheter, men jeg har ikke hud som flasser av lenger... ingen flere som kan si noe om jojobaolje, ev gi meg link?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har i flere år hatt tørr hud med urenheter, men etter at jeg begynte å bruke jojobaolje i ansiktet morgen og kveld, har jeg fått balansen tilbake i huden min. Jeg kjøper kaldpresset jojobaolje gjennom Shine Club, og bruker dessuten de milde, rene og balanserende hudpleieproduktene som de har. Produktene inneholder ikke mineraloljer eller syntetiske stoffer. De er parfymefrie og fri for parabener.Jeg er temmelig sikker på at du hadde vært fornøyd med disse produktene. Jeg kjenner mange som sverger til shine clubs produkter. Gå inn på shineclub.com så kan du lese mer.. Jeg har urenheter, men veldig tørr hud. Derfor jeg bruker neroli-oljen fra decleor. Huden min har blitt mye bedre etter jeg begynte med denne, men har altså fortsatt urenheter, men jeg har ikke hud som flasser av lenger... ingen flere som kan si noe om jojobaolje, ev gi meg link?
DreamyMe Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 " Jeg har i flere år hatt tørr hud med urenheter, men etter at jeg begynte å bruke jojobaolje i ansiktet morgen og kveld, har jeg fått balansen tilbake i huden min. Jeg kjøper kaldpresset jojobaolje gjennom Shine Club, og bruker dessuten de milde, rene og balanserende hudpleieproduktene som de har. Produktene inneholder ikke mineraloljer eller syntetiske stoffer. De er parfymefrie og fri for parabener.Jeg er temmelig sikker på at du hadde vært fornøyd med disse produktene. Jeg kjenner mange som sverger til shine clubs produkter. Gå inn på shineclub.com så kan du lese mer.." Jeg sliter med det samme problemet. Hvor lang tid tok det for huden å stabilisere seg når du brukte jojobaolje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå