Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Tenkte bare å få ut noen tanker.. Sitter her og føler meg ekstremt lei av å være singel nå! Har vært det i over 2 år,og det har på mange måter vært ganske frivillig etter et brudd som ikke ga meg mersmak på kjæreste!

Først nå i det siste kjenner jeg at jeg savner noe mer enn bare flørt og oppmerksomhet,savner en å våkne opp med,en som syntes jeg er den skjønneste jenta..selv med bustete hår og morratryne.. en som gir meg kribling i kroppen bare jeg ser på han.. og som får meg til å smile bare på tanken av hvor skjønn han er!

MEN...

jeg er avstumpet.. klarer ikke å gi meg hen,og først og fremst så har jeg denne idiotiske stoltheten... "vil ikke være masete eller virke desperat"

Har møtt en interessant gutt nå,vet han er en hard nøtt å knekke da han har vært singel i 7 år..

Men,vi har fantastisk kjemi.. skulle bare ønske jeg ikke var dømt til å være evig singel..

Vil så gjerne at han skal vite at jeg vil noe mer.. men klarer ikke! :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Klem til deg. Jeg tenker at kansje det har vert godt for deg å være singel en stund etter dårlig erfaringer osv. Kansje det kan gi det litt ekstra når du nå har funnet en du liker.

OG

Det er ikke sikkert at han er en så "hard nøtt" som du tror. Kansje det at han har vert singel så lenge er åpningen din. Kansje du skal prøve. Du sier jo at kjemien er bra. Du kan jo prøve litt enkkelt med å invitere på kino e.l bare for å se liksom.

Det ordner seg nok skal du se...

Gjest Gjest
Skrevet

Har hatt det på samme måte-helt til jeg nå har møtt HAM. Måten vi traff hverandre på er så og si absurd, det skal ikke gå an å treffe en på den måten. Jeg har tro på at det kommer når en er klar. Lykke til.

Skrevet

Jeg vet hvordan det føles! Jeg har vært singel i ganske mange år nå, og siste langvarige jeg hadde var så langdistanse at jeg har vanskelig for å se det som et ordentlig forhold, men det er uansett veldig lenge siden. Men jeg hadde noen leie episoder i en ganske hektisk periode med dating for ca et år siden, og jeg har følt meg helt avstumpet siden, og har problemer med å se på gutter som interessant for noe mer enn litt flørt en kveld.

Jeg flytter til et helt nytt sted til høsten, og håper jeg er klar for å gå ut på markedet igjen da, men vet ikke helt ennå. Føler meg evig singel, og er så inngrodd singel at jeg har problemer med å se for meg livet i et forhold.

Skrevet
Klem til deg. Jeg tenker at kansje det har vert godt for deg å være singel en stund etter dårlig erfaringer osv. Kansje det kan gi det litt ekstra når du nå har funnet en du liker.

OG

Det er ikke sikkert at han er en så "hard nøtt" som du tror. Kansje det at han har vert singel så lenge er åpningen din. Kansje du skal prøve. Du sier jo at kjemien er bra. Du kan jo prøve litt enkkelt med å invitere på kino e.l bare for å se liksom.

Det ordner seg nok skal du se...

Jaa,jeg har veldig lyst da! og denne gangen så har jeg fallt for kjemien og hvor avslappet jeg føler meg med han...

Men,det er hele tiden en tanke som sier at "det blir nok ikke noe av,du ødelegger vel dette og"! akkurat som om psyken min forbereder seg på å stikke av før han sårer meg...

Eksen var utro på jobbtur,og brått ble jeg alene med en sønn som da var 10 mnd.. klart jeg er avstumpet.. men vil bare ikke! Takk for gode ord :)

Forresten så ble jeg litt "lettet" (ikke stygt ment) over å lese at jeg ikke er helt alene om å ha det sånn... Flere av mine venner forstår seg ikke på meg,og nå tar de meg ikke seriøst når jeg sier at jeg liker en gutt.. skjønner det jo! men det er jo aldri et ønske å få panikk..

Vil bare ut av denne sirkelen.. hmmm!

Gjest Matsui
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Matsui
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg satset alt en siste gang og tapte så det sang. Har aldri vært så glad i noen før, og er helt knust.

Hatt dårlige erfaringer før og egentlig ikke orket å satse før denne mannen kom inn i livet mitt og forlangte å bli sett. Jeg holdt igjen, ville ikke åpne meg og bli såret igjen. Han lovte det ikke skulle skje. Men nå sitter jeg her igjen... alene...

Aldri mer. Jeg orker ikke dette en gang til. Knust....

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sikkert kjekt å få tilbakemeldinger fra andre i samme situasjon, men dere tar jo hele selvtillitten fra jenta.

TIL TS

ALLE (Eller de fleste) opplever brudd, å bli sveket o.l minst en gang i livet. Noen opplever det gang på gang. Det kan ikke stoppe deg i å bli lykkelig!!!

Sats og du kan vinne. Lavær og du har tapt..

LYKKE TIL

Gjest Gjest
Skrevet
Sats og du kan vinne. Lavær og du har tapt..

Det er en fin livsholdning, men denne mannen som har vært single i 7 år, altså har han ikke tatt initiativ og styrt litt er han ingen mann. Hvem gidder å samle på en sokk av pingle"mann".

Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet
Det er en fin livsholdning, men denne mannen som har vært single i 7 år, altså har han ikke tatt initiativ og styrt litt er han ingen mann. Hvem gidder å samle på en sokk av pingle"mann".

hva er det du sier? At han er merkelig hvis han ikke har hatt noen damer på 7 år?

At han er en "pingle mann" hvis han ikke har vært litt rundt?

jaja, ikke rart til mange damer ender opp med utro menn som aldri blir kvitt erobrer-trangen sin. Mens de som er selektive blir regnet som avvikere.

Gjest Gjest
Skrevet

Er ening med siste innlegg her. Hva i all verden er det for en holdning at han er en "sokk av en pingle mann" fordi han har vert singel i 7 år.

Heldig du trådstarter som kan få muligheter til å være sammen med en som har vert singel så pass lenge. For det første er han kansje mere klar for et forhold. HAn har fått levd ut en del slik at han ikke begynner å lengte etter det "grønne gresset" om få år.

Ta sjansen å invitere han ut/hjem eller hva som helst..

Spent på hva du gjør..:=)

Gjest Gjest
Skrevet
hva er det du sier? At han er merkelig hvis han ikke har hatt noen damer på 7 år?

At han er en "pingle mann" hvis han ikke har vært litt rundt?

jaja, ikke rart til mange damer ender opp med utro menn som aldri blir kvitt erobrer-trangen sin. Mens de som er selektive blir regnet som avvikere.

Vel, det er unektelig ikke til å stikke under en stol at en mann som har vært singel og ikke hatt noen småforhold en gang i løpet av 7 (syv) år må være litt merkelig...sikkert sær fyr som er helt ute av trening.

Gjest Gjest
Skrevet
Vel, det er unektelig ikke til å stikke under en stol at en mann som har vært singel og ikke hatt noen småforhold en gang i løpet av 7 (syv) år må være litt merkelig...sikkert sær fyr som er helt ute av trening.

Jepp ! Alle som ikke engang har hatt ett forhold på så lenge må det være noe galt med, kanskje de tilogmed ikke har hatt noen ons heller.. HVA ! Ett helt sexløst liv i 7år ? Det er jo ikke normalt.. ..eller i det hele tatt mulig. Vil de ikke savne det ?

..for ikke å snakke om dem som ALDRI har hatt sex (eller noe forhold, de to tingene pleier å henge sammen) NOENGANG, de må være en slags ny versjon av spedalske.

Det er ikke håp for noen av dem, det er ingen som vil ha dem.

Gjest Gjest
Skrevet
For ikke å snakke om dem som ALDRI har hatt sex (eller noe forhold, de to tingene pleier å henge sammen) NOENGANG, de må være en slags ny versjon av spedalske.

Det er ikke håp for noen av dem, det er ingen som vil ha dem.

Jeg er faktisk enig med deg (selv om du sikkert er ironisk). Jeg synes menn uten erfarign er å anse som nærmest, som du sier, spedalske.

Når menn er i slutten av 20-årene eller eldre og ikke har noe særlig dameerfaring osv. så ligger de tynt an. Da er de usikre og får det ikke til, samt fomler. Ingen kvinner gidder å leke lærer i sengen. Det var liksom en stund siden leirskole-tiden.

Men vi vet jo det at det finnes en for alle, så det er håp for de fleste. :-)

Skrevet

Grunnen til at han har vært singel så lenge har noe med at han havnet i en ulykke,som sikkert har redusert selvtilliten hans + at det siste forholdet var han forlovet og hun var utro med en kamerat av han...

Dette er ikke en gutt uten erfaring,og han har mange flotte kvaliteter som får meg til å bli ekstra interessert iallefall...

Vi har nå nesten daglig kontakt,og jeg møtte han ute på byen i går,og det er kanksje ikke rette stedet.. men vi har nå iallefall klart å prate litt om ting,og jeg forstår han litt bedre.. tror jeg også forstår meg selv litt bedre og!

Denne gangen må jeg bare få det til! hihi...

Vi skal iallefall møtes en dag nå hvor vi er edru, og det blir jo spennende! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

:rødme: vet ikke hva jeg skal gjøre lenger jeg... nå har vi vimset fram og tilbake en god stund... og for noen uker siden så hadde vi en krangel over telefon som utrettet i at han la på røret og sendte to kjappe mld etter på om at hvis jeg sa at nok var nok så ble jeg kvitt han,men han ville i mellomtiden bli kjent med mine vakre øyne og nydelige smil.. + at han ville ikke at det skulle slutte sånn... URK! mye skjedde etter dette.. han sladret til en felles venninne og ja.. jeg ble litt irritert!

Klarte seff å ringe han i fylla etter denne krangelen,men han svarte heldigvis ikke..

Men... etter det,så har han vært såå annerledes...

:popcorn:

Han sender alltid melding først og nå har han vært hos meg i 2 helger etter hverandre.. lar kompiser vite om oss og i går droppet han resten av utdrikningslaget til en kamerat for å reise hjem før med meg.. (vi møttes ute)

Og da hadde han jo vært hos meg dagen før og...

:sjenert:

Vi hadde det såå koselig og jeg kjenner nå at jeg virkelig føler at jeg kan gi slipp på sperrene mine..

Burde jeg ta en prat med han og høre hva som skjer med oss? Han er litt vanskelig,men jeg må vite... han har iallefall sagt masse ting til meg som får meg til å føle at han liker meg veldig godt..

Bare redd han vil ha det sånn som det er nå,jeg..

:forvirret:

Skrevet
Når menn er i slutten av 20-årene eller eldre og ikke har noe særlig dameerfaring osv. så ligger de tynt an. Da er de usikre og får det ikke til, samt fomler. Ingen kvinner gidder å leke lærer i sengen. Det var liksom en stund siden leirskole-tiden.

Har det ingenting å si om han elsker deg og respekterer deg da? :overrasket:

Du har ikke tilfeldgivis hatt mange 'bad breakups'?

Gjest Gjest
Skrevet
Har det ingenting å si om han elsker deg og respekterer deg da? :overrasket:

Du har ikke tilfeldgivis hatt mange 'bad breakups'?

Tror ikke det... :kaffe: Kanskje en gang.

Menn må være bestemt gode på sex det er ikke alle kvinner som orker å lære dem opp.

Skrevet

Du svarte ikke på det første spørsmålet mitt. ;)

Skrevet

Til TS

Høres ut om han er klar for noe mere. Du kan jo nevne for han at du har masse følelser for han og gjerne vil være kjæreste med han om han vil :rødme:

Tor du vil få et positivt svar på det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...