Gjest Bimann Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Synes dere damer følgende er bare sykt og ekkelt: Jeg tenner så voldsomt på tanken av å ha guttesex (ikke penetrering), suging eller ronking med en annen mann, og så plutselig kommer det inn en dame og fersker oss! Er jeg bare en syk jævel i damenes øyne her, eller fantaserer noen andre om noe liknende?
Liskat Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg vil tro det er en ganske vanlig fantasi. Helt normalt, i alle fall!
Cognizance Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg vil si både og. Du er en syk jævel, og alle andre som fantaserer om det samme er også syke jævler. Jeg mener, at det *plutselig* kommer *ei* dame inn! Makan til perversitet. Min fantasi går ut på å ha show framfor en hel skokk med jenter.
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Synes dere damer følgende er bare sykt og ekkelt: Jeg tenner så voldsomt på tanken av å ha guttesex (ikke penetrering), suging eller ronking med en annen mann, og så plutselig kommer det inn en dame og fersker oss! Er jeg bare en syk jævel i damenes øyne her, eller fantaserer noen andre om noe liknende? Høres ut som en deilig fantasi det ja
Hobgoblin Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Jeg vil si både og. Du er en syk jævel, og alle andre som fantaserer om det samme er også syke jævler. Jeg mener, at det *plutselig* kommer *ei* dame inn! Makan til perversitet. Ja, maken til frekt kvinnemenneske - buse inn slik i private stunder! Neida, jeg tror det er ganske vanlig, jeg. Personlig liker jeg tanken på å kikke på to menn som har sex med hverandre. Men så er jeg vel en syk jævel, da...
Gjest Børre Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Jeg er ikke kvinne men jeg er fast husvenn hos et par. Han er bi. Vi møtes av og til for deilig sex. Hun kune sikkert tenkt seg å overraske oss tipper jeg, uansett så har vi utrolig deilig sex og alle tre tenner voldsomt på dette. Hun tenner voldsomt av å se på meg og mannen sin sammen, vi runker og suger hverandre mens hun ser på og hun riktig "maler" og koser seg. Hun får også delta selvsagt, sist slikket jeg henne mens mannen hennes sugde meg. Tror det er mange som tenner på liknende settinger, så da er vi vel syke jævler alle da kanskje...
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Jeg syns det virker ekkelt og sykt ja. Men hver sin smak.
Gjest Børre Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Jeg skjønner godt at folk synes dette er sykt og motbydelig, har full forståelse for det. Er bare ærlig og sier det som det er. Men jeg hadde sikkert ikke trengt å gå så i detalj, det er vel sikkert ikke så interressant å vite alt om dette.
Cognizance Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Sånne fantasier er da helt normalt, vel..? Det kan vel være sykt selv om det er normalt. Jeg er ikke kvinne men jeg er fast husvenn hos et par. Woha. En sånn deal skulle jeg gjerne hatt også :-P Hvordan fikk dere istand dette opplegget, hvem tok initativet, hvordan møttes dere? Endret 24. mai 2007 av Cognizance
Buster Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Finnes da mange former for fantasier som kanskje ikke helt tåler dagens lys, mens andre igjen er med stuerene. Nå er nettopp fantasier noe som er lov og de kan være (nesten) så skitten de bare vil. Problemene kommer som oftest ikke før fantasier skal oppfylles og grenser flyttes litt lenger og lenger mot stupet eller kanten...
Gjest Bimann Skrevet 25. mai 2007 #12 Skrevet 25. mai 2007 Ja, maken til frekt kvinnemenneske - buse inn slik i private stunder! Neida, jeg tror det er ganske vanlig, jeg. Personlig liker jeg tanken på å kikke på to menn som har sex med hverandre. Men så er jeg vel en syk jævel, da... Godt å høre at jeg ikke er den eneste syke jævelen her..... Flott at det finnes så mange tolerante og fordomsfrie mennesker!!! (Selv om det bare er en fantasi da.....men WOW for en frekk og opphissende fantasi....)
Gjest koosejenta Skrevet 25. mai 2007 #13 Skrevet 25. mai 2007 nei det er ikke SYKT.Hvis det er sykt så er iallefall jeg sinnsykt syk for dette er noe av det som jeg tenner kjempemye på!!! Tenk å kunne kommet inn og sett to menn suge og runke hverandre... ÅÅ så deilig...
Gjest Bimann Skrevet 25. mai 2007 #14 Skrevet 25. mai 2007 nei det er ikke SYKT.Hvis det er sykt så er iallefall jeg sinnsykt syk for dette er noe av det som jeg tenner kjempemye på!!! Tenk å kunne kommet inn og sett to menn suge og runke hverandre... ÅÅ så deilig... Åååååååhhhh...... Ingenting tenner meg mer enn tanken på å få et kåt dameblikk på meg mens jeg f.eks. suger pikk.... Takk for oppbackingen du gir meg her!!!
Gjest koosejenta Skrevet 25. mai 2007 #15 Skrevet 25. mai 2007 sier bare det som jeg føler og tenker... Er det noe som tenner meg så er det akkurat den fantasien....mmmmmmmmmmmm;)
Gjest Bimann Skrevet 25. mai 2007 #16 Skrevet 25. mai 2007 sier bare det som jeg føler og tenker... Er det noe som tenner meg så er det akkurat den fantasien....mmmmmmmmmmmm;) Skjønner. Godt å høre at jenter liker dette også. Men du verden, du aner ikke hvor mye slikt som foregår innenfor husets fire vegger rundt omkring!!! Selv om de færreste gir uttrykk for det.... utrolig mange menn er litt homo eller bi... (Jeg får snart "kjeft" av de mannlige deltakerne på KG nå, men skitt au.....)
Gjest koosejenta Skrevet 25. mai 2007 #17 Skrevet 25. mai 2007 åå jo jeg vet;)Har selv hatt flere menn som ikke har noe imot litt mannekos;) som kunne tenke seg å suge og runke en mann;)
Gjest Bimann Skrevet 25. mai 2007 #18 Skrevet 25. mai 2007 åå jo jeg vet;)Har selv hatt flere menn som ikke har noe imot litt mannekos;) som kunne tenke seg å suge og runke en mann;) Puuuhhh..... Nok en gang... takk for svaret. Da har du tydeligvis opplevd "mannekos" i praksis da eller??? Skulle ønske jeg var der også!!! GUD hvor dette tenner meg!!!!!!!!!!
Gjest Bimann Skrevet 26. mai 2007 #19 Skrevet 26. mai 2007 åå jo jeg vet;)Har selv hatt flere menn som ikke har noe imot litt mannekos;) som kunne tenke seg å suge og runke en mann;) Ikke føl deg presset pga meg altså. Vi fantaserer om det samme og hva er vel galt i å utveksle fantasier??? Mange menn drømmer om å få kjenne ordentlig pikk, tro meg......
Gjest koosejenta Skrevet 26. mai 2007 #20 Skrevet 26. mai 2007 Puuuhhh..... Nok en gang... takk for svaret. Da har du tydeligvis opplevd "mannekos" i praksis da eller??? Skulle ønske jeg var der også!!! GUD hvor dette tenner meg!!!!!!!!!! Har opplevd bare litt,ikke fullt ut så jeg vil oppleve MER hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå