Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har fått noen bittersmåe blemmer rundt omkring på kroppen som klør som bare det. Først fikk jeg noen på ryggen og armene, så klødde det noen dager, så det har delvis gått over der, nå har jeg på maven og føttene. Så oppdaget jeg i går at min datter har begynt å få det samme. Tenkt først på allergi, men det kan det vel ikke være, ligner heller ikke på skabb og brennkopper har jeg hatt før, så det ligner ikke på det heller. Vannkopper er det heller ikke, det har vi også hatt her hjemme alle sammen.
Gjest lazuli Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Ja jeg syns også det kan høres ut som loppebitt.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Ja jeg tror sannelig at de kan være loppebitt. Fant bilde på nettet av loppebitt å de lignet veldig. Så var det å bli kvitt den dritten da. Hva kan jeg gjøre?
Gjest lazuli Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg har ingen erfaring med lopper, men kanskje disse linkene kan hjelpe deg. Lopper Mer om lopper Har du hund eller katt er det sikkert lurt å få undersøkt den, dette kan absolutt være kilden. Lykke til med å få fjernet utøyet! Endret 24. mai 2007 av lazuli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå