Flua Skrevet 8. mars 2003 #1 Del Skrevet 8. mars 2003 Noen som har tips om hvordan en på enklest mulig vis kan vaske smårutede vinduer?? -Det er MASSE arbeid hvis en skal pusse ei og ei rute!!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 8. mars 2003 #2 Del Skrevet 8. mars 2003 Du må nok pusse ei og ei rute, men bruk av nal (?) gjør det litt enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #3 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg bruker microkluter. Vasker først med vanlig såpevann og etterpå tørker over med microkluten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nygga Skrevet 8. mars 2003 #4 Del Skrevet 8. mars 2003 ja,microkluter er tingen! det blir bra da,veldig tungvint med nal på småruter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 9. mars 2003 #5 Del Skrevet 9. mars 2003 Hadde ikke microkluter da jeg vaska vinduer hjemme hos min mor for x antall år siden - men det er sikkert også helt greit. Men hvis du har en nal som er like brei som rutene er det faktisk ganske effektivt, må jo ha et glasshåndkle å tørke i bunnen av hver rute med da. Og skal du bruke glasshåndkle, er linhåndklær best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 9. mars 2003 Får en kjøpt så små naler, eller må man skjære de til selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 9. mars 2003 #7 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har ogaå mange små ruter. Har prøvd mange forkjellige måter men er nok kommet fram til at du må ta en og en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 9. mars 2003 #8 Del Skrevet 9. mars 2003 Bruker Jif engangsservietter spesiallaget for glass ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #9 Del Skrevet 11. mars 2003 Tupperware har en liten nal som er super til små ruter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå