Flua Skrevet 8. mars 2003 #1 Skrevet 8. mars 2003 Noen som har tips om hvordan en på enklest mulig vis kan vaske smårutede vinduer?? -Det er MASSE arbeid hvis en skal pusse ei og ei rute!!!! :x
Karoline Skrevet 8. mars 2003 #2 Skrevet 8. mars 2003 Du må nok pusse ei og ei rute, men bruk av nal (?) gjør det litt enklere.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #3 Skrevet 8. mars 2003 Jeg bruker microkluter. Vasker først med vanlig såpevann og etterpå tørker over med microkluten.
nygga Skrevet 8. mars 2003 #4 Skrevet 8. mars 2003 ja,microkluter er tingen! det blir bra da,veldig tungvint med nal på småruter.
Karoline Skrevet 9. mars 2003 #5 Skrevet 9. mars 2003 Hadde ikke microkluter da jeg vaska vinduer hjemme hos min mor for x antall år siden - men det er sikkert også helt greit. Men hvis du har en nal som er like brei som rutene er det faktisk ganske effektivt, må jo ha et glasshåndkle å tørke i bunnen av hver rute med da. Og skal du bruke glasshåndkle, er linhåndklær best.
Flua Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2003 Får en kjøpt så små naler, eller må man skjære de til selv?
brum Skrevet 9. mars 2003 #7 Skrevet 9. mars 2003 Jeg har ogaå mange små ruter. Har prøvd mange forkjellige måter men er nok kommet fram til at du må ta en og en .
Gjest Hilde K S Skrevet 9. mars 2003 #8 Skrevet 9. mars 2003 Bruker Jif engangsservietter spesiallaget for glass !
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #9 Skrevet 11. mars 2003 Tupperware har en liten nal som er super til små ruter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå