Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Depp depp depp...

Jeg finner aldri solbriller jeg kler!

Tror det er noe med at jeg har ganske smalt og ovalt ansikt og små trekk; liten munn, kort nese..

Kjøper hvert år solbriller som jeg føler jeg kler da jeg prøver de i butikken, men når jeg kommer hjem så ser de bare rare ut på. Alle blir for store, og jeg får plass til en pekefinger på hver side mellom stangen og tinningen.

Jeg blir så fortvilet, syns alle andre ser så tøffe og kule ut med solbriller.. skjønner ikke hvordan alle andre kan finne kledelige solbriller og ikke jeg.

Noen som har samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem :tristbla:

Aller ser kule ut i fine solbriller, men jeg ser ut som et insekt :sjenert:

Fant meg et par på glitter som var OK. Synes butikkene i år er flinkere til å ta inn solbriller for oss med små ansikter. Men H&M er helt håpløs.

Skrevet

Har absolutt samme problem. Jeg fant (med god hjelp) et par Armanibriller i fjor som ikke er så ille, selv om de er store. Dvs at de ikke er så ille ved tinningen, men store ellers. Det er visstnok noen merker som har litt mindre briller, men jeg finner dem aldri :sur:

Jeg ser bare rar ut.

Damen i butikken var flink til å hjelpe, og tipset om at solbriller for meg bør være avrundet ut mot tinningen... (?)

Deception anbefalte Diesel - kanskje verdt å prøve?

Skrevet

Hm ja.. noen som vet hvor de selger Diesel da? :)

Skrevet

Diesel-butikken i bogstadveien har masse :) Hvis du bor i Oslo da...

Skrevet
Depp depp depp...

Jeg finner aldri solbriller jeg kler!

Tror det er noe med at jeg har ganske smalt og ovalt ansikt og små trekk; liten munn, kort nese..

Kjøper hvert år solbriller som jeg føler jeg kler da jeg prøver de i butikken, men når jeg kommer hjem så ser de bare rare ut på. Alle blir for store, og jeg får plass til en pekefinger på hver side mellom stangen og tinningen.

Jeg blir så fortvilet, syns alle andre ser så tøffe og kule ut med solbriller.. skjønner ikke hvordan alle andre kan finne kledelige solbriller og ikke jeg.

Noen som har samme problem?

Jeg har akkurat samme ansikt som deg, smalt ovalt ansikt og liten munn. Jeg får også pekefingre mellom solbriller å ansikt. Ikke finner jeg ut om jeg passer runde eller firkantede solbriller. Redningen dette året ble noen billige solbriller fra Glitter!hehe

Noen som forresten vet om hva slags solbriller lange og ovale ansikter passer? Har så lyst til å passe litt store solbriller, men når en er så smal over ansiktet så ser det bare teit ut :(

Skrevet

Jeg synes at RayBan har en del som er nette og små.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor går dere ikke innom en optiker og prøver briller og ber om hjelp der. De er eksperter og kan gi dere de tipsene dere trenger for å vite hvilke (solbrille)innfatninger dere kler. De har også solbriller ...

Jeg sliter selv med dette - og jeg VET hva jeg kler. Håper snart moten med briller i halve ansiktet forsvinner og at vi går tilbake til det mer moderate.

Skrevet

Jeg fant mine i fjor hos Krogh. Men i hele butikken var det kanskje to par jeg kledde - eller kunne til nød bruke :sur:

Skrevet

Jeg og sliter. Grr!

Er nesten som jeg lurer på om jeg er skjev i ansiktet, men jeg kan ikke se det selv.

Jeg har jo hørt at man ikke alltid er like symmetrisk i ansiktet.

Jeg fant ett solbrillepar hos min mor som satt som ett skudd på meg, men hun hadde ikke lyst å gi de fra seg og jeg var villig til å betale en del...grrr!!!

Skrevet

Jeg har vurdert å spørre hos optiker, men hadde lyst til å finne noen solbriller som ikke koster fletta.. Selv om jeg nå innser at jeg er villig til å gi ganske mye for å finne noen jeg kler!

og ja jeg bor i Oslo, så kan jo ta turen innom Diesel-butikken :)

tror også jeg må sjekke ut Glitter siden flere hadde funnet solbriller der.

Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg har vurdert å spørre hos optiker, men hadde lyst til å finne noen solbriller som ikke koster fletta.. Selv om jeg nå innser at jeg er villig til å gi ganske mye for å finne noen jeg kler!

og ja jeg bor i Oslo, så kan jo ta turen innom Diesel-butikken :)

tror også jeg må sjekke ut Glitter siden flere hadde funnet solbriller der.

Du trenger ikke KJØPE hos optiker - bare få tipsene ...? Sånn at du vet hva du skal se etter ...?

• 4 måneder senere...
Gjest håpløs-idiot
Skrevet
Hm ja.. noen som vet hvor de selger Diesel da? :)

halla folkens,er litt sånn derre diesel-freak,noen som liksom veit hva diesel-butikken på bogstadVEIEN heter?? var innom igår,men er fullstendig glemsk,noen må ha sikkert tuppet meg med base-balltreet ass:P

MEN MEN,HVA HETER DIESEL-BUTIKKEN???

HILSEN MEG:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...