Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Har nå søkt og søkt, men vet liksom ikke helt hva som er bra, så prøver meg på litt hjelp herfra.

Jeg skal arrangere middag for endel mennesker, og trenger å finne gode spisesteder i riktig område fra der vi skal oppholde oss ellers, det dreier seg om to steder:

Youngstorget - trenger her ett spisested, restaurant, kafe, annet spisested. Ikke blant de dyreste, men heller ikke noe mcDonalds. Vi må minimum ha plass til førti stykker, med mulighet for at det kommer endel fler, så det kan ikke være en sånn bitteliten, intim plass. God mat, har ingen spesifikke typer, det er det samme.

Det viktigste er at det er plass og at det ligger nærmest mulig youngstorget da vi har så som så med tid og må rekke fort til og fra.

Sted to er rundt akershus festning en plass, mellom festningen og Stortinget en plass, samme kriterier, må kunne ta min 25 mennesker med mulighet for flere, nært dette området pga tidsmangel, ikke dyrest, ikke billigst.

Noen som er litt mer kjent på spisesteder en meg? Er nesten aldri ute og spiser, så føler meg helt grønn.

Har notert meg Hansken Brasserie, noen som kan anbefale eller ikke anbefale dette?

og Fyret mat og drikke?

håper noen kan hjelpe, trenger sårt tips. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyret blir nok altfor lite :S

selv om det er et supert spisested..

Skrevet

ok, takk.

Da får jeg kikke videre. :)

Skrevet

Celsius ved Akershus? Og på Youngstorvet kanskje Kjøkken og bar - men vet ikke om de har plass til så mange som 40...

Skrevet

Takk, har tenkt på Kjøkken og Bar jeg og, de er bra, men om de kan ta 40 med mulighet for enda fler, det får jeg nesten ringe å sjekke med dem om.

Og Celsius har jeg skrevet ned, så det er bra altså?

Skrevet
Takk, har tenkt på Kjøkken og Bar jeg og, de er bra, men om de kan ta 40 med mulighet for enda fler, det får jeg nesten ringe å sjekke med dem om.

Og Celsius har jeg skrevet ned, så det er bra altså?

Celsius helt ok (om enn kanskje ikke gourmet-nivå...)!

Forresten, om Youngstorvet er vanskelig, så går det jo an å gå til Stortorvets Gjestgiveri? Det er ikke langt, og de har i alle fall masse plass!

Skrevet
Celsius helt ok (om enn kanskje ikke gourmet-nivå...)!

Forresten, om Youngstorvet er vanskelig, så går det jo an å gå til Stortorvets Gjestgiveri? Det er ikke langt, og de har i alle fall masse plass!

Takk, Stortorvet var også en ide ja, Bra!

Gjest Gjest
Skrevet
Takk, Stortorvet var også en ide ja, Bra!

Trodde du var på jakt etter bra steder?

Skrevet
Trodde du var på jakt etter bra steder?

:ler: skjønner hva du mener, men om det ikke finnes noen "bra" steder som faktisk har plass til menden menensker, så blir det plass og bra mat som gjelder.

Det trenger ikke være kult eller hipt sånn sett, selv om jeg jo selvsagt helst vil ha i pose og sekk. ;)

Skrevet

Jeg kommer ikke på noen bra steder akkurat nå, men anbefaler deg å se litt rundt på www.spisekartet.no

bruker den søkemotoren når jeg er på utkikk etter noe spesielt.

Håper du finner noe bra! :)

Skrevet
Jeg kommer ikke på noen bra steder akkurat nå, men anbefaler deg å se litt rundt på www.spisekartet.no

bruker den søkemotoren når jeg er på utkikk etter noe spesielt.

Håper du finner noe bra! :)

supert!! akkurat hva jeg trengte! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...