Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny vårjakke, eller en jakke jeg kan bruke på litt kalde sommerdager, men aner virkelig ikke hva jeg skal ha.

Er det noen som har sett noe fint?

Hva slags jakke har du kjøpt deg i vår?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har heller ikke kjøpt meg noen vårjakke i år, og nå tror jeg desverre vi er litt sent ute...spørs hvilken str. du bruker, kanskje de har noen igjen på h&m nettbutikken.Har kjøpt cardigan og strikkejakker, det går hvis det ikke er for kaldt..

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en flott softshell jakke i brunt.

Gjest Gjest_tutta_*
Skrevet
Jeg har kjøpt meg en flott softshell jakke i brunt.

Hva er softshell?

Skrevet

Jeg fikk softshell-jakke til bursdagen min i høst, og har brukt den mye i vår også. Det spørs hva slags bruk jakken skal være til, da. Softshell-jakker har jo et ganske "sporty" utseende. Jeg kan bruke min både til jobb og fritid, så for meg er denne type jakke helt super.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare jeg som ikke skjønner hva en softshelljakke er?Kan noen forklare?

Skrevet (endret)
Er det bare jeg som ikke skjønner hva en softshelljakke er?Kan noen forklare?

Google er din venn... Her er noen Softshell-jakker.. Litt for sporty for min smak.

Jeg synes Zara har en del fine jakker, med litt mer feminint snitt. Kvaliteten er ikke noe å skryte av, men men...

Endret av Merneith
Skrevet

Softshelljakke ble nok litt for sporty for meg også, jeg hadde tenkt meg noe som går fint til olabukser, men som er litt mer feminint.

Jakka di var fin Drua, hvor har du kjøpt den?

Gjest Kermit
Skrevet

Drua: Hvordan er passformen på den jakken du linket til?

Gjest Tweek
Skrevet

Henger meg på denne, trenger å vårjakke.

Skrevet

Jeg ønsket meg en kort eller lårkort, tynn trench i år, men fant ingen. Jeg endte opp med en kort og ganske trang, eggeskallfarget jakke fra Sisley/Benetton. Finner ikke bilde på nettet og den er litt vanskelig å beskrive - har strikk nederst på ermene (ikke så kjempefint, egentlig), er plissert foran med empiresøm, kinakrave og trykknapper i fronten. Litt som en bluse, på en måte. Den er egentlig litt for søt for meg, men fungerer fint til jeans. Fint snitt. Den finnes også i svart.

Skrevet
Drua: Hvordan er passformen på den jakken du linket til?

Ehm.. fin? Hehe, vanskelig å forklare da men. Den er innsvingt i livet som du ser, og er behagelig å ha på. Helt normal dressjakke-passform egentlig, bortsett fra at livet muligens er bittelitt høyere enn på klassiske dressjakker, det skyldes nok beltet- et knytebelte som jeg liker veldig godt. Jeg kjøper alltid jakker på HM i en størrelse større enn f.eks gensere og topper, for jeg synes de pleier å være så små over brystet til meg, og det har jeg gjort med denne også og den passer bra.

:)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg ikke mindre enn 3 trenchcoater i vår... :sjenert: En sort og to i beige :)

Skrevet

Eg kjøpte meg denne i råååsa :) Veldig godt og mjuk stoff, så det var eit godt kjøp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...