eureFia Skrevet 8. mars 2003 #1 Skrevet 8. mars 2003 Vi har en diskusjon gående om hvor ofte i måneden man gjennomsnittlig har sex når man er rundt 30 årene. Finnes det noen statestikker på dette? eureFia
Gjest gotthard Skrevet 8. mars 2003 #2 Skrevet 8. mars 2003 trur statestikken sier onsdag og fredag men garanterer ikke at hukomelsen er her i dag.
Noorgie Skrevet 8. mars 2003 #3 Skrevet 8. mars 2003 Vi har sex mellom 15 og 21 ganger ila en mnd. Det vil ikke si at vi hadde sex nesten daglig, men at vi f. eks kunne elske 5-6 ganger i helgen, og ellers litt nå og da. I fjor førte vi for moro skyld statistikk på hvor ofte vi elsket og kom til 190 samleier ila 2002.
Annie Skrevet 8. mars 2003 #4 Skrevet 8. mars 2003 Aner ikke om det finnes statistikker på det, men vi har vel sex 3-5 dager i uka. Vi er i midten av 30 årene.
eureFia Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2003 ... men er det en myte at gutter vil ha oftere sex enn jenter da? I min omgangskrets - om jeg ikke er feilinformert da :oops: - er det 1 gang i uka dersom jenten får velge og ca. 3-5 gng i uka dersom gutten får velge. Innspill!!! Anyone???? eureFia
Gjest gotthard Skrevet 9. mars 2003 #6 Skrevet 9. mars 2003 når jeg var 30 hadde jeg vel sex 5-6 dager i uka , men nå.........nja 5-6 ganger i året trur jeg :kgblunk:
Gjest Embla s Skrevet 9. mars 2003 #7 Skrevet 9. mars 2003 kommer nok litt an på hvordan du definerer sex.. Også avhenger det vel litt av hvor lenge de har vært sammen og om de har (små) barn. Jeg og mannen min hadde hyppigere sex da vi var nyforelskede, for å si det sånn... Men jeg tviler ikke på at hvis vi hadde møtt hverandre/blitt nyforelskede i dag (i en alder av noen og tretti), så ville vi sikkert hatt vel så mye/ofte sex som den gang! Tror mao ikke det er alder som avgjør, men heller andre faktorer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå