Gjest Anonym nå Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Min gode og snille samboer gjennom de siste åtte årene, gjorde noe merkelig natt til søndag. Han hadde drukket litt mer enn han vanligvis gjør, og da vi kom hjem fra en fest vi hadde vært på slo han seg helt vrang. Han sa jeg var stygg, feit, og kunne igrunnen bare se til å komme meg til h.... for han hadde annen dame. Jeg gråt, raste og bannet, og fikk han da endelig til sengs. Etter en heller søvnløs natt på sofaen vekte jeg han klokka 10, for jeg var igrunnen ute etter å få noen svar på hva han mente med det han hadde sagt, og om det virkelig er en annen dame inne i bildet. Han sier han ikke husker noe av det han sa, med han tror på meg, og angrer noe fryktelig. Det må sies at han aldri har gjort noe slikt før, og har hele tiden vi har vært sammen sagt han elsker meg, syns jeg er pen osv. Spørsmålet er hva gjør jeg nå? Det kommer til å ta lang tid før jeg klarer og tilgi, og han har jo sådd en snev av tvil i meg også, men jeg syns det er drastisk å hive han ut etter en slik episode. Det vonde er kommentarene om utseende mitt. Hva mente han med det? Hva tror dere, og har noen av dere vært i en slik situasjon?
Gjest Gjest_Fibi_* Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Kan han ha fått noe i drinken? Isåfall kan jo det forklare personlighetsforandringen hans. Jeg skønner at du er lei deg, men prøv å ikke legg så mye i det siden han aldri har gjort noe slikt før. Han bør imidlertid være litt forsiktig med alkoholinntaket neste gang.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Høres ut som om han har vært påvirket av noe annet enn alkohol... Da kan man få vrangsyn.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Høres ut som om han har vært påvirket av noe annet enn alkohol... Da kan man få vrangsyn. Eventuelt burde han kanskje slutte å drikke sprit? Vet om flere tilfeller der personer drikker sprit som blir aggressive og forandrer karakter.
Gjest lillebøll Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Jeg fikk noe i drinken engang og ble helt banan. Så det er jo en mulighet. Eksen min tålte ikke sprit og han snakket om alt fra å ha seg med gardintrapper til enda mer absurde ting. Kan hende han bare var ute å kjørte litt stakkaren. Han hadde vel sikkert vært ærlig nå om han hadde hatt en annen på si.
Gjest LindaMarie75 Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Hei Jeg har selv opplevd å oppføre meg helt koko i spritfylla. Det er noen år siden nå, men etter en fuktig fest skjelte jeg samboern min etter noter og oppførte meg som en psyko. Jeg heiv klær ut vinduet, skrek at jeg skulle hive ut han også og hadde visstnok lirt ut av meg en hel haug med ekle ting. Jeg husker innmari godt den forferdelige fylleangsten jeg fikk dagen etter da samboern konfronterte meg. Jeg huska absolutt ingenting, og fikk sjokk da jeg fikk referert oppførsla mi. Resultatet ble at jeg holder meg unna sprit. Etter dette har det ikke skjedd igjen, heldigvis. Det er skikkelig ekkelt å oppleve at man mister full kontroll og får blackouts. Heldigvis tilga samboerne meg og vi er fremdeles sammen den dag i dag og kan faktisk le litt av episoden :-)
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Je må le litt av brukeren over meg, ikke vondt ment, men det har skjedd meg også. Jeg drakk en gang tequila med begge henda og sa veldig mye dumt og stygt til min sambo. Han har vel aldri hørt meg si så mye jæ... noen gang. Det endte også med at jeg ga ham litt juling og. :slåss: Jeg aldri følt meg så dum noengang, og hadde fylleangst i flere uker etterpå, vi hadde jo tross alt vært på byen og møtt andre som vi kjente... Kan le av det i dag, men jeg ligger unna spriten kan man si Til T.S Jeg tror nok at spriten har sin ting å si her og at han ikke mente noe med det han sa. Endret 24. mai 2007 av TuttaCalcutta
Gjest Gjest_marion_* Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Ja, hvem har ikke gjort tabber i fylla, sprit eller ikke. Og har man blandet sprit, gin og whisky mister man ikke bare huet, men beina også. Men jeg undrer litt på en ting; Har fulgt med i innleggene om utroskap i fylla. Det virker som om det er utilgivelig, men en slosskamp, utskjelling og utkasting av sin kjære er mer akseptabelt. Hvorfor synes vi det?
Leo Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Folk som har fått for mye sprit kan finne på å si og gjøre de merkeligste ting. Jeg husker f.eks. en jeg var sammen med for mange år siden som var hellig overbevist om at det bodde dverger i kjøkkenskapene . De oppførte seg ufint mot ham, så jeg måtte jage dem vekk! Han var ikke vant til å drikke sprit og gjorde det ytterst sjelden og jeg regner med at det var årsaken til reaksjonen. Kanskje var det slik med samboeren din også. Det er selvfølgelig ikke bra det han gjorde, men så lenge han ikke "slår til" oftere enn hvert 8. år eller så, ville jeg nok ha latt det passere.
Karamell Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Gubben min gjorde akkurat det der mot meg da vi hadde bodd sammen i ca et år. Når har det gått åtte til, og vi er fortsatt sammen, men jeg er fortsatt skeptisk npr han blir litt vel beruset.... Gi det tid. Og gjør det klart for han hvor vondt det var slik at han skjønner at han har litt tilligg han må få bygget opp hos deg igjen... Klem til deg, jeg vet hvordan du har det
Buster Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 Selvfølgelig skal du se på dette som en alvorlig greie, men kanskje ikke mer enn at dette er noe som har skjedd EN gang og kan ha sine logiske grunner. Så lenge har aldri har sagt slikt eller vært voldelig eller noe slikt så hadde jeg kanskje heller prøvd å legge dette bak meg. Ønsker deg lykke til, men undersøk litt nærmere om dette med dame var noe som kom fra en plass eller bare er en del av hans merkelige oppførsel denne natten.
Annie Skrevet 26. mai 2007 #13 Skrevet 26. mai 2007 Antakelig var det fyllehandling, men jeg skjønner om du er på vakt ja..
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Er man stygg MED noen, da er man stygg sammen med med noen mot en tredje. Det du beskriver heter stygg MOT noen
Gjest Sativa Skrevet 27. mai 2007 #15 Skrevet 27. mai 2007 Er man stygg MED noen, da er man stygg sammen med med noen mot en tredje. Det du beskriver heter stygg MOT noen Det var det jammen fint du sa :-)
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #16 Skrevet 27. mai 2007 Av barn og fulle folk får man høre sannheten. Folk sier alltid at de har hatt "black-out" og ikke husker noenting, men det er stort sett bare sprøyt og en måte å ro seg unna på. Antakeligvis har denne samboeren din en side ved seg som er mindre hyggelig, og som kommer frem når han passerer en viss promille.
Helene Skrevet 28. mai 2007 #17 Skrevet 28. mai 2007 Hvis dette er en éngang greie tror jeg du kan ta det helt med ro. Kun fylleprat og blackout. Men hvis det skjer flere ganger bør dere ta dere en alvorlig prat. Sånt skal ikke være vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #18 Skrevet 28. mai 2007 Hihi. Tror nok ikke at han synes du er stygg. Det er bare den letteste måten å fornærme en kvinne på. Han hadde sikkert sagt det samme til Marilyn Monroe, hvis han hadde fått henne i vrangstrupen en fuktig kveld... Jeg er modell, og har fått samme leksa av kjæresten min :-P Vet jo at det ikke stemmer da, lissom. Så lenge han sier du er vakker når han er EDRU, så MENER han det når han er edru. Det er det som teller. PS. Typen min lovet å slutte med spriten. Han drikker ikke øl engang. Hvis typen din bryr seg om deg, gjør han det samme. Så slipper han å skremme livet av deg igjen, lissom.
Gjest vsn Skrevet 28. mai 2007 #19 Skrevet 28. mai 2007 Eksen min tålte ikke sprit og han snakket om alt fra å ha seg med gardintrapper til enda mer absurde ting. Det skulle jeg likt å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå