Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #21 Skrevet 25. mai 2007 Men de på Wedins synes jeg var fryktelig vondt å ha på foten. Passet ikke meg i allefall....
Frk.L Skrevet 25. mai 2007 #22 Skrevet 25. mai 2007 Jeg skal ha sko som skiller seg litt ut jeg. Alt skal jo matche så inmarri den dagen, så noe som skiller seg litt ut og som representerer mitt ønske av å ha noe som ingen annen har, skal gjøre seg gjeldene på skobruken min. (Pluss at jeg eeelsker sko da) Så her blir det ingen hvite sko på bruden! Lurer litt på om jeg skal bruke bryllupsskoene min bestemor giftet seg i..de er gull pumps med rund tupp, kjempe stilige. Og da har jeg allerede dekket "something old" i rekka også;-) Jeg vurderte lenge å ha rosa sko, eller evt sølv sko. Hadde skikkelig lyst til å la skoene skille seg litt ut, fordi det hadde vært veldig "meg" ettersom alle vet at jeg elsker sko. Dessverre fikk jeg ikke de rosa skoene jeg ville ha, og har ikke funnet noen andre. Sølvskoene jeg hadde lyst på ble litt "mye" ettersom kjolen min er veldig enkel, så det blir nok hvite sko allikevel. Blir antagelig disse. Men synes det er dødskult at du ikke skal ha hvite sko!
optimera Skrevet 25. mai 2007 #23 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har også begynt sko-jakten. Når kjolen ikke er helt kritt-hvit, hvilken farge velger jeg på skoene?? Kan jo ikke velge hvitt, eller??? Går champange til alt, kanskje???
rsa Skrevet 25. mai 2007 #24 Skrevet 25. mai 2007 Hvilken farge har du på kjolen? Jeg har ivory (elfenben), og har valgt et par sko som er tilnærmet i fargen. Hvis du ikke har kjøpt kjolen ennå, vil jeg anbefale å vente med sko. Viktigere med drømmekjole, enn drømmesko
optimera Skrevet 25. mai 2007 #25 Skrevet 25. mai 2007 Har kjøpt kjole, dvs jeg har bestilt, hos skredder. Litt usikker på akkurat hvilken farge den var. Vet bare at den ikke er helt hvit.. Hadde vært greit å hatt med sko ved prøving, regner med at den er klar om ikke så lenge. Men jeg bør kanskje vente til jeg får med meg en stoff prøve.... ?!
mowgli Skrevet 26. mai 2007 #26 Skrevet 26. mai 2007 Jeg prøvde disse i butikken selv om jeg allerede har kjøpt sko. Syntes det var litt hard såle og ville aldri klart å gå med de en hel dag.. De første eller de andre? De første har jeg ikke prøvd selv, men de andre som jeg kjøpte i København er veldig gode å gå på. Har de i beige og rødt også fra før :-D
Gjest Gjest_rsa_* Skrevet 26. mai 2007 #27 Skrevet 26. mai 2007 Har kjøpt kjole, dvs jeg har bestilt, hos skredder. Litt usikker på akkurat hvilken farge den var. Vet bare at den ikke er helt hvit.. Hadde vært greit å hatt med sko ved prøving, regner med at den er klar om ikke så lenge. Men jeg bør kanskje vente til jeg får med meg en stoff prøve.... ?! Stoffprøve er bra! Hvis du er usikker på fargen bør du vente til du har stoffprøve, ja. Jeg har løpt land og strand med stoffprøven min
kathrine79 Skrevet 26. mai 2007 #28 Skrevet 26. mai 2007 Har kjøpt kjole, dvs jeg har bestilt, hos skredder. Litt usikker på akkurat hvilken farge den var. Vet bare at den ikke er helt hvit.. Hadde vært greit å hatt med sko ved prøving, regner med at den er klar om ikke så lenge. Men jeg bør kanskje vente til jeg får med meg en stoff prøve.... ?! Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha med skoene jeg skulle bruke på tilpasningstimen, for å få riktig lengde på kjolen iforhold til høyden på skoene.
flickan Skrevet 26. mai 2007 #29 Skrevet 26. mai 2007 De første eller de andre? De første har jeg ikke prøvd selv, men de andre som jeg kjøpte i København er veldig gode å gå på. Har de i beige og rødt også fra før :-D De første, men som noen sa, man kan sikkert kjøpe sånne puter å ha i.
optimera Skrevet 26. mai 2007 #30 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Stoffprøve er bra! Hvis du er usikker på fargen bør du vente til du har stoffprøve, ja. Jeg har løpt land og strand med stoffprøven min Jepp, jeg får gå å få en prøve. Og som Katrine79 sier er det jo en fordel å ha med sko for tilpassing av lengde. Endret 26. mai 2007 av optimera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå